..: Krátký rozhovor s jednatelem společnosti Railtrans s. r. o. :..

Mikrofon Praha — Dnes se redakce ŽelPage spojila s jednatelem společnosti Railtrans s. r. o., panem Petrem Šimralem. Byl tak laskav, že nám poskytl krátké interview, které Vám přinášíme níže. Pro doplnění, společnost Railtrans hodlá od nového GVD provozovat vlaky "RT Express" mezi Prahou a Ostravou.

Víme, že vozy pro provoz vlaků "RT Express" zakoupeny ještě nejsou. Máte však již nějaké vyhlédnuté; mohl byste blíže specifikovat?

Vybíráme si v současnosti z nabídky čtyř společností, vlastnící vyhovující vozy. V zásadě požadujeme klimatizované vozy s nejvýše šesti místy v oddílech, minimálně v první třídě se zásuvkami 230 V. Součástí soupravy bude plnohodnotný restaurační vůz.

Hodláte zavést v ceně jízdenky také občerstvení zdarma?

V ceně jízdenky budou služby, ale jejich koncept se teprve připravuje. Předpokládáme, že nabídkou služeb budete mile překvapeni.

Jak bude prováděn prodej jízdenek? Uvažujete i o distribuci přes internet?

Uvažujeme o prodeji jak ve vlaku, tak přes internet. Předpokládáme, že uzavřeme dohodu i s jinými společnostmi zabývajícími se prodejem jízdenek a místenek.

Jedinou tratí, kde teoreticky lze provozovat dálkové spoje s vyrovnaným rozpočtem, je Praha - Ostrava. Jaké jsou Vaše prognózy pro první rok provozu vlaků. Počítáte s vyrovnaným rozpočtem již příští rok?

Předpokládáme vyrovnaný rozpočet již první rok provozu vlaků RT Express.

Mohl byste krátce specifikovat výhody, proč pro přepravu z Prahy do Ostravy či zpět zvolit právě "RT Express"?

Vlaky RT Express nebudou sice nejrychlejší, budou ale určitě pohodlnější, cestující budou mít pro sebe více prostoru, vlaky budou nabízet plnohodnotné stravování a občerstvení, stevardi budou k dispozici v každém voze 1. třídy a na každé 2 vozy ve druhé třídě. Součástí soupravy bude plně kuřácký vůz druhé třídy, vůz tichý umožňující odpočinek cestujících, vůz hlučný pro pracující a telefonující cestující. Ve vlaku budou prostory pro zavazadla a jízdní kola. Sestava vlaku bude umožňovat bezproblémovou přepravu rodičů s dětmi i imobilních občanů.

Děkujeme za rozhovor!

 


CSPSV | 21.4.2006 (15:15)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Rozhovory

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Space 
22.04.2006 (16:25)  
Taky si myslím, že by zastávka v Pardubicích nejen pomohla městu, ale také zvedla obsazenost. Např. odjezd z Holešovic v 4:34 - no, to jsem zvědav, kolik pojede lidí. SA taky chtělo/chce zavést autobusové spojení Praha-Ostrava každou hodinu, ale co jsem slyšel od kamarádky, tak jede v autobuse ve 3:00 z Prahy jediná...
registrovaný uživatel Web 
22.04.2006 (16:22)  
Hnupik: LOL, to je sranda, že? :)
22.04.2006 (14:52)  
KUA to jsou ale magoři. nevim nevim to asi nebude fakt konkurence pro ČD když to ani nebude zastavovat v Pardubicích. a jestli od noveho JŘ bude Pendolino zastavovat i v Českej Třebovej ( to bych rád uvítal bydlim v lanškrouně ) tak si fakt myslim že pendolino bude mýt víc cestujících.
Možná ze začátku budou v RT Expresu cestující na vyskoušenou. I já jsem zvědav ale pak si myslím že to opadne. Můj názor. :-)
registrovaný uživatel Lenny 
22.04.2006 (14:04)  
Mezi přípojnými vlaky, které jsou uvedeny v záhlaví jízdního řádu tratě 330 pro příští rok není ani jeden RT Expres, ikdyž je to v několika případech časově výhodnější.

Jinak by mě zajímalo jak to bude s uznáváním jízdních dokladů ČD a RT.
registrovaný uživatel Space 
22.04.2006 (12:38)  
Jenže ono se do Pardubic nejezdí jen proto, aby se tam přestoupilo a že tam RT-Ex nebude stavět je určitě škoda. Čekací doba se přece může snadno zrušit značkami "Nečeká na žádné přípoje" a "Není přípoj mezi vlaky" (nebo jak se to jmenuje)
22.04.2006 (11:10)  
Teda tady je veselo...
Konečně se někdo nad potřebami cestujících zamyslel hlavou. Ten koncept vypadá skvěle. Jako kuřákovi mi vadí nejen to, když si nemůžu zahulit, ale i to, když to musí čmuchat někdo, kdo na to není zvědavej. Ten výčep je dobrej nápad.
Myslím, že raději vypustili Pardubice kvůli (ne)přípojům. Od Hradce je to katastrofa, od Chrudimi přes Rosice n/L taky nic moc, a nový dopravce bude chtít jezdit co možná nejvíc včas a zbytečně na nic nečekat.
Vůbec jsem zvědav, jak bude RT v přepravních podmínkách řešit náhrady za zpoždění. Myslím, že by to mělo být lepší než u ČD, kde do hodiny zpoždění nestojíš za pozornost, pouze když jedeš něčím drahým a sekera je přes hodinu, dostaneš na pivo. Může vůbec RT požadovat náhradu za zpoždění způsobené ČD/SŽDC?
registrovaný uživatel M 
21.04.2006 (23:15)  
A kola si do vlaku bere vyssi stredni trida?
21.04.2006 (21:26)  
Twixi, neni to blbost, protoze Railtrans narozdil od statnich drah premysli o tom, co chteji zakaznici. nekdo si chce dat pivo, nekdo hulit, nekdo ticho a nekdo (jako treba ja) obcas vozit i kolo (EC/IC s hytlakem snad neexistujou a rychliku je mozna pulka).

tzv. core social segment, kteremu staci sedet v kozenkovem B po osmi (pripadne stat na ulicce ci u hajzlu) zeleznici opravdu neuzivi.
21.04.2006 (21:08)  
Jedna dost zásadní otázka: Je už teď jisté, že RT Express skutečně vyjede? Nenahází "někdo" Railtransu klacky pod nohy, třeba pokud jde o výskyt cizích lokomotiv a vozů v ČR?

Jinak to že zde někdo s osmiměsíčním předstihem řeší jestli půjdou otevírat okna nebo kolik to uveze jízdních kol, mi přijde trochu... pošetilé.
registrovaný uživatel Web 
21.04.2006 (20:39)  
363161: Jseš hloupej a nechápeš principy ZDO a ostatní dopravy... (a ještě jednou bych připomněl, že RT se ucházel i o provozování lokálek na Liberecku).
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko