..: Informace k RT Expressu :..
Želpage - Diskuzní fórum Želpage navštívil pan Petr Šimral ze společnosti RAILTRANS s.r.o. a sdělil pár informací k plánovanému provozu vlaků jeho společnosti na trati mezi Prahou a Ostravou, tzv. Railtrans Expressů. Kopii příspěvku přinášíme níže.

Vlaky jména RT Express byly námi skutečně objednány. Jízdní doba nám vyhovuje, přestože původní představa byla o kousek kratší. Vlaky budou vedeny po přechodnou dobu lokomotivami typu ES64F4, po schválení ES64U4 a jejich výrobě budou nahrazeny. Souprava bude v začátku v sestavě A + WR + B + B + B + B, vozy budou klimatizované s nejvýše šesti místy v oddíle. Cena není zatím pevně stanovena, neměla by přerůst cenu KMB ve druhé třídě. Pro první třídu uvažujeme o různých koncepcích, abychom oslovili pokud možno kompletní klientelu. Jídelní vůz bude plnohodnotný a za slušné ceny. Jako koncept služeb uvažujeme typ Student Agency, tzn. v 1. třídě steward v každém voze, v 2. třídě steward pro 2 vozy, služby v principu podobné. Vlaky jsou trasované pro rychlost 140 km/h.

Ověrěno u spol. Railtrans s.r.o.


CSPSV | 14.4.2006 (14:58)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Space 
19.04.2006 (18:28)  
Proč tu neustále všichni nadáváte na ceny SC a těšíte se na RT-Ex? Mě ceny SC sice nepřijdou levné, ale ani ne drahé. Odkud víte, že RT-Ex bude levnější? Navíc třeba mě se v SC sedí pohodlně a pokud nebudou v RT-Ex uznávány doklady ČD, hmm... Ano, já bych nikdy 680 nepořídil, ale když už tu jsou, proč je bojkotovat? Ještě mě napadá - v současnosti je při zpožděních SC upředňostňováno před ostatními vlaky; bude to tak i s RT-Ex?
registrovaný uživatel Bram 
19.04.2006 (7:59)  
Jsem zvědav, jak se zachovají ČD, neb s pendolinem při současné ceně asi mnoho lidí jezdit nebude. Také by mne zajímalo, jak na to zareaguje Student Agency.
registrovaný uživatel bruder 
16.04.2006 (11:04)  
Twix: Nedávno jsem psal na ČD dotaz, proč už tam ty vozy nejezděj. To, že se musí ve Furth im Wald přestoupit, není žádná tragédie, ale rozhodně to není důvod pro to, aby tam nasadili to nejhorší, co maj. ČD mi v odpovědi sdělily to, co už jsem dávno věděl, že to je z důvodu nekompatibility (co tak najednou?!), že ty vozy v žádném případě nejsou v záloze za Pendolina a že je to vlastně všechno pro naše dobro a pohodlné cestování.
Ale to, kam ty vozy zahrabaly, už samozřejmě nenapsaly.
registrovaný uživatel Web 
15.04.2006 (20:02)  
Petryk: Ukažme si na zakomplexovaného blba :) Když jim to kraj na Ledečko-Kolína zaplatí (jako platí ČD), jistě nastoupí třeba s Desirama. Nakonec v Libereckém kraji chtějí vyzobávat podobné "rozinky" :))

Twix: Pendolino má časy protáhlé kvůli stavbě dalších koridorových oddílů.
15.04.2006 (19:25)  
bruder: To že zrušili IC je poměrně dobře, lepší je ten hodinový takt rychlíků které staví v obvyklých stanicích - bohužel ale odešly ty lepší vozy, loni byl sice ranní R v 6 z Prahy tvořený vozy Bee, teď už tam jsou B a vozy Bee zůstaly už jen na R Vysočina. To co teď ČD nasazují na Furth im Wald je ale vskutku ostuda.

Jinak všimli jste si, že Railtrans píše, že vlaky jsou trasované pro 140 km/h a jízdí doby by mohly být i kratší, ačkoliv slavné Pendolino pro 160 km/h s "užitečným" naklápěním má plánované jízdní doby kratší jen o 10 minut?
15.04.2006 (18:05)  
A co trasa PHA - ČESKÉ BUDĚJOVICE - (ČESKÝ KRUMLOV)? Z Prahy do Krumlova jezdí spousty turistů autobusama, některý vlakem, a z ČB do Prahy je hodinovej takt 7-mi vozových rychlíků (některé i 10-ti vozové!)
registrovaný uživatel Petryk 
15.04.2006 (14:01)  
A co na trase Kolín - Ledečko? ty 810 by taky talo nahradit něčim klimatizovaným se stewardem? Nebo to se nevyplatí, to ať si vyžerou dráhy samy?
registrovaný uživatel bruder 
15.04.2006 (11:09)  
Tak tak, na Plzeň je to potřeba jako sůl, vagóny tam jezdí každý rok horší a horší. Už zrušili IC a teď i rekonstruované rychlíky na Norimberk (a vypadá to, že v novém GVD 2007 se na ně taky jaksi zapomnělo).
14.04.2006 (22:46)  
Loko není schválená, ale pokud vím tak schvalovací proces už běží, tak by bylo smutné, kdyby se to do prosince nestihlo. Zpráva o RT Expresu včetně jeho cenových podmínek byla pro mě jako rajská hudba, jen tak dál, ať se konkurence šíří na další vhodné relace jako třeba to zmiňované Ústí, nebo třeba Plzeň...
registrovaný uživatel JOHNZ 
14.04.2006 (20:48)  
Bertovec: To sa potom zavedie tzv. alternátorový vozeň, kde bude polpantograf, príslušný alternátor a elektrický rozvod ... presne tak ako boli onehda vykurovacie vozy s PG500 na palube ...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko