Vlaky jména RT Express byly námi skutečně objednány. Jízdní doba nám vyhovuje, přestože původní představa byla o kousek kratší. Vlaky budou vedeny po přechodnou dobu lokomotivami typu ES64F4, po schválení ES64U4 a jejich výrobě budou nahrazeny. Souprava bude v začátku v sestavě A + WR + B + B + B + B, vozy budou klimatizované s nejvýše šesti místy v oddíle. Cena není zatím pevně stanovena, neměla by přerůst cenu KMB ve druhé třídě. Pro první třídu uvažujeme o různých koncepcích, abychom oslovili pokud možno kompletní klientelu. Jídelní vůz bude plnohodnotný a za slušné ceny. Jako koncept služeb uvažujeme typ Student Agency, tzn. v 1. třídě steward v každém voze, v 2. třídě steward pro 2 vozy, služby v principu podobné. Vlaky jsou trasované pro rychlost 140 km/h.
Ověrěno u spol. Railtrans s.r.o.
Ale to, kam ty vozy zahrabaly, už samozřejmě nenapsaly.
Twix: Pendolino má časy protáhlé kvůli stavbě dalších koridorových oddílů.
Jinak všimli jste si, že Railtrans píše, že vlaky jsou trasované pro 140 km/h a jízdí doby by mohly být i kratší, ačkoliv slavné Pendolino pro 160 km/h s "užitečným" naklápěním má plánované jízdní doby kratší jen o 10 minut?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.