Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Wien - Modernizace regionální a příměstské flotily ÖBB nabírá na obrátkách. Ve spolkových zemích Wien, Niederösterreich, Oberösterreich, Salzburg, Steiermark a Vorarlberg je v provozu 85 elektrických jednotek Talent, 20 dieselových jednotek Desiro a 240 dvoupatrových vozů. „Naši zákazníci hodnotí zvyšující se kvalitu v regionální dopravě velice pozitivně, v roce 2005 se počet přepravených osob zvýšil na 164 milionů (o 3 miliony více)“, sdělila Wilhelmie Goldamnnová, ředitelka ÖBB Personenverkehr AG. V letošním roce bude dokoupeno dalších 40 jednotek Talent a 8 dvoupatrových vozů v celkové hodnotě 185 milionů €, čímž bude renovováno každé třetí sedadlo v regionálním provozu.
CSPSV | 10.4.2006 (15:08)
Súvisiace správy
1 2 | Zpráv na stránku: |
12.04.2006 (9:22)
Ano, ČD jsou z hlediska obchodního práva "soukromé", ale železniční trati patří státu a jsou "veřejnou dopravní cestou", na níž může provozovat drážní dopravu každý, kdo splní zákonem stanovené podmínky.
V případě ÖBB jsem spíše o to, jakým způsobem je nákup vozidel financován = kolik investují ÖBB jako dopravce z vlastních prostředků, jaká je finanční spoluúčast státu (= spolku), jaká je spoluúčast jednotlivých spolkových zemí … které mají zájem na tom, aby jejich daňový poplatník jezdil v moderním kolejovém vozidle a tak na to taky dopravci přispějí …
V případě ÖBB jsem spíše o to, jakým způsobem je nákup vozidel financován = kolik investují ÖBB jako dopravce z vlastních prostředků, jaká je finanční spoluúčast státu (= spolku), jaká je spoluúčast jednotlivých spolkových zemí … které mají zájem na tom, aby jejich daňový poplatník jezdil v moderním kolejovém vozidle a tak na to taky dopravci přispějí …
11.04.2006 (23:46)
No, CD jsou taky podle zakona soukrome...
11.04.2006 (23:45)
Ty tri tecky vypadaji skoro jako bychom byli jedini, kdo soukrome trate nemaji...
Jako nic proti privatizaci, ale u nekterych veci to ku prospechu veci asi moc neni
Jako nic proti privatizaci, ale u nekterych veci to ku prospechu veci asi moc neni
11.04.2006 (12:29)
Z hlediska obchodního práva je ve Švýcarsku veškerá železniční infrastruktura "soukromá", protože všechny železniční společnosti - včetně SBB – jsou obchodními společnostmi.
11.04.2006 (9:48)
Zemí kde je infrastruktura soukromá je hodně, jedná se především o reginální tratě podobně JHMD. Např.: Itálie, Švýcarsko, Rakousko, ...
10.04.2006 (21:28)
1. psal jsem v kontinentalni Evrope
2. psal jsem o infrastrukture
2. psal jsem o infrastrukture
10.04.2006 (21:04)
M: V. Británie, - tam je dost soukromniků -
najdi si článek na k-reportu, jinak si myslim, že soukromníci jezdí spíš okrajoě - např. Německo - Connex.
najdi si článek na k-reportu, jinak si myslim, že soukromníci jezdí spíš okrajoě - např. Německo - Connex.
10.04.2006 (20:55)
je hodne zemi v kontinentalni Evrope, kde je zeleznicni infrastruktura soukroma?
10.04.2006 (20:51)
Ono je hezké kritizovat ČD, bohužel jednak tam zřejmě jsou jisté chyby, ale hlavně je to pořád STÁTNÍ podnik zcela závislý na státní politice. Pokud tato politika nebude nakloněna přednostní modernizaci železniční dopravy, pak ani ČD nebudou schopny obstát na dopravním trhu. Soukromníci sice mohou nakouopit moderní vozidla, ale za chvíli si je rozbijí na neudržovaných tratích STÁTNÍ SŽDC... Je tedy nejprve třeba změnit politiku.
10.04.2006 (19:04)
Kuba: ČD by pomohlo alespoň 300 souprav typu 812 / 814+914 / 843+043+943...ale takovéto dodávky se asi nedočkáme:-(
...nebo alespoň modernizovat 810 + 010(011/012/013) na 812, 814+914 po desítkách/stovkách.... je hezký, když do DKV ČB přijde JEDNA regionova. když tam je cca 25 810. Naštěstí na Os České Budějovice - Velenice jezdí 842
...nebo alespoň modernizovat 810 + 010(011/012/013) na 812, 814+914 po desítkách/stovkách.... je hezký, když do DKV ČB přijde JEDNA regionova. když tam je cca 25 810. Naštěstí na Os České Budějovice - Velenice jezdí 842
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko