..: DB chtějí údajně převzít Estonské železnice :..

Düsseldorf - Deutsche Bahn (DB) chce podle článku magazínu „WirtschaftsWoche“ převzít estonskou železniční společnost Eesti Raudtee (ER). Nákladní doprava s tratěmi patří z jedné třetiny státu a ze dvou třetin soukromým investorům (např. americká RDC z Pittsburghu/Pennsylvania). Investoři požadují za jejich podíl 150 až 170 milionů €. Estonská nákladní doprava má velký význam především pro sousední Rusko, které má tak přístup do přístavů, které nezamrzají.

Zdroj: Bahnnews


CSPSV | 6.3.2006 (13:11)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci

Ďalšie z regiónu Evropa Německo


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ M 
07.03.2006 (21:27)  
Sakra... Stejne tak jen Brno nema svuj Netbox...
registrovaný užívateľ M 
07.03.2006 (21:26)  
Oprava: Limuzinou by Skodovka Ceskoslovensko urcite ohromila, ale nevim, jestli by je i prodala:)
registrovaný užívateľ M 
07.03.2006 (21:25)  
Cestujici: "No to asi byla (Skodovka spickou ceskeho prumyslu). Stejně tak mohu říci, že České dráhy jsou špičkou české železniční dopravy - nejvyšší objem přepravených cestujících, nejvíce spojů, nějvětší obrat, nejvíce "rychlovlaků" :D..."

Spicka prumyslu ze "prvni" z mnoha. Spicka zeleznicni dopravy je prvni z jednoho. To zase tak tezke neni. Ja jsem take nejlepsi tenista na svete, ktery hraje s MOJI tenisovou raketou. Tenis obecne ale jeden, mozna dva lepe hraji:-)

Cestujici: "Mové modely by určitě vznikly (I Moskvič vyráběl nové modely... ), ale jaké? Další evolucí Favorita by si asi trh nezískala."

A kde je napsane, ze by i nadale prodavali Favority? Favorit by ve svete dobe mozna vetsi hit nez pozdeji Octavie. Opet je to ale dane dobou. Favorit byl v dobe, kdy se u nas "nic jineho" neprodavalo a soucasne to bylo cenove dostupne, s "limuzinou" by asi Ceskoslovensko neohromili a ven nemohli. Dnes jiz jednak mohou exportovat, dvak poptavku po vozech vyssi tridy nez Favorit nachazeji i u nas. To by nastalo bez ohledu na prodej VW. Ten prinesl nove technologie, sam VW relativne usetril za vyzkum a vyvoj atd. To je ale otazka toho, co jsem uz psal - jde o vyrobek, nikoliv sluzbu...

Cestujici: "Tuto reakci jsem očekával. Mohu ti odpovědět - ANO! Jedna z prvních věci, se kterou Karneval hned po svém vzniku začal, je rozvoj internetu. Do té doby se prakticky nic nedělo. Určitě to nelze vysvětlovat jen růstem poptávky."

Nesouhlasim, bylo to JEN rustem poptavky. Nebo jako Karneval testoval trh necim, o cem nevedel, jestli to proda? Tady se asi neshodneme, mozna je to jen v nepochopeni jednoho druhym

Cestujici: "Je nutné si uvědomit, že Karneval nabízí Internet v různých městech po celé republice, takže se nemůže řídit výhradně nabídkou Brněnského Netboxu. Stejně mu nemůže cenově konkurovat."

Ano, zaznamenal jsem, ze Karneval nefunguje jen v Brne. Stejne tak jen Brne nebo svuj Netbox. Karneval nebyl marketleader, spis zachranoval co se da. Muj nazor. Stejne tak je muj nazor, ze i kdyby k te fuzi nedoslo, tak by ty kabelovky casem internet nabidly. Mozna by ho nabidly uz davno, ale ve vedeni mely kreteny (to pravdepodobneji) a spasil by je kdokoliv. Ze to byl zahranicni investor neni otazka toho, ze by byl lepsi, ale ze mel vice penez.

Cestujici: "Kam? Do republiky? :D Zkus tohle vyprávět lidem z menších měst, kde má sítě Karneval. Tam Netbox asi nikdy nepáchne..."

Myslel jsem Brno. Karneval taky tezko nekdy pachne do vesnicky s 250 lidmi nebo ano? V tomto jsou si oba vicemene rovni. Karneval nabizi sluzbu, kterou pouziva mnohem vice lidi nez sluzba od Netboxu. Teoreticky by Netbox mohl byt vsude, kde je Karneval, ale polovina (treba) lidi by za vybudovani site musela zaplatit dvovnasobny peniz, coz neudelaji, protoze je vyjde vyhodneji ADSL.

Cestujici: "Třeba z morálních důvodů. Mohli jednu malou zemi zbavit velkého dlouholetého zla - koženek. :))"

No, dobry sice to nebyl tak dobry vtip jako to, ze banky oddluzili zahranicni investori, ale uplne spatne to nebylo...
07.03.2006 (20:58)  
M: "Nicmene i tak si troufnu tvrdit, ze Skodovka byla spickou ceskeho prumyslu i pred prevzetim VW."

No to asi byla. Stejně tak mohu říci, že České dráhy jsou špičkou české železniční dopravy - nejvyšší objem přepravených cestujících, nejvíce spojů, nějvětší obrat, nejvíce "rychlovlaků" :D...

"A snad nebudete argumentovat tim, ze po prevzeti zacala Skodovka vyrabet nova auta, coz by jinak neudelala..."

Mové modely by určitě vznikly (I Moskvič vyráběl nové modely... ), ale jaké? Další evolucí Favorita by si asi trh nezískala.

"Je otazka jestli to zavedeni internetu je neco, co by se melo spojovat s tim prodejem."

Tuto reakci jsem očekával. Mohu ti odpovědět - ANO! Jedna z prvních věci, se kterou Karneval hned po svém vzniku začal, je rozvoj internetu. Do té doby se prakticky nic nedělo. Určitě to nelze vysvětlovat jen růstem poptávky.

"Chello nebo internet od Karnevalu?"

První nebylo Chello ani Turbo Karnevalu, ale Mistral (ovšem to je rozdíl jen ve jméně).

"A konkretne v Brne tezko rict, jak by ten internet od Karnevalu vypadal, kdyby se tu neobjevil Netbox"

No vypadal by asi podobně. Je nutné si uvědomit, že Karneval nabízí Internet v různých městech po celé republice, takže se nemůže řídit výhradně nabídkou Brněnského Netboxu. Stejně mu nemůže cenově konkurovat.

"tedy spolecnost (ceska (?)), ktera internet prinesla opravdu masam... Lidi na ne muzou nadavat sebevic, ale byli to oni, kdo proste "zavedl" internet."

Kam? Do republiky? :D Zkus tohle vyprávět lidem z menších měst, kde má sítě Karneval. Tam Netbox asi nikdy nepáchne...

"Nenapada mne ale duvod, proc by DB meli mit zajem investovat do CD."

Třeba z morálních důvodů. Mohli jednu malou zemi zbavit velkého dlouholetého zla - koženek. :))
registrovaný užívateľ M 
07.03.2006 (20:24)  
Skodovka je podle mne jiny pribeh - produktem neni sluzba, ale vyrobek, podle mne nesrovnatelne. Nicmene i tak si troufnu tvrdit, ze Skodovka byla spickou ceskeho prumyslu i pred prevzetim VW. A snad nebudete argumentovat tim, ze po prevzeti zacala Skodovka vyrabet nova auta, coz by jinak neudelala...

Karneval... Mno... Karneval mam, ale POUZE TV, nikoliv internet. Je otazka jestli to zavedeni internetu je neco, co by se melo spojovat s tim prodejem. Mozna ano, mozna ne. Priznavam, ze v tomhle moc odbornik nejsem, ale co bylo prvni? Chello nebo internet od Karnevalu? A konkretne v Brne tezko rict, jak by ten internet od Karnevalu vypadal, kdyby se tu neobjevil Netbox, tedy spolecnost (ceska (?)), ktera internet prinesla opravdu masam... Lidi na ne muzou nadavat sebevic, ale byli to oni, kdo proste "zavedl" internet. Samozrejme to taky souvisi s necim jako technologicky vyvoj, mozna proste drive nebyl vysokorychlostni internet za prijatelny peniz mozny.
Chci tim rict zhruba to, ze si nejsem uplne jisty, ze bez prevzeti by vsechno ustrnulo ve vyvoji a konkretne ta kabelovka by naveky nabizela 16 programu. Nebo je treba skutecnost, ze CT ted vysila telestricky analogove i digitalne zasluha Jiriho Janecka? Proste vyvoj dospel do tohoto stadia a on je zrovna "majitel"...


Pokud jde o kozenky, tak mne napada otazka jedna - co bude jezdit misto nich?

A na zaver asi to nejdulezitejsi - ti zahranicni investori sem nejdou, aby nekoho zachranovali. Jdou sem kupovat spolecnosti, ktere se nabizeji za pusu a soucasne maji vysoky ziskovy potencial. Neni to pomoc zaostale zemi, je to proste snaha vytriskat z toho co to jde. Z ekonomickeho hlediska samozrejme nic spatneho. Na co investovat velke penize do neceho, co je dobre etablovane, vydelava a bez vetsiho zasahu bude vydelavat dal. Udelal bych totez.
Nenapada mne ale duvod, proc by DB meli mit zajem investovat do CD. Pokud je stat absolutne kompletne odluzi, udela z nich ziskovy podnik, potom se o ne budou zajemci jiste rvat. Vetsina (mozna vsichni) budou nejspis ze zahranici, protoze v tuzemsku nebude spolecnost, ktera by CD byla ochotna koupit, protoze pochybuju, ze v Cesku je firma, ktera by na to mela, zacala z niceho nic delat do dopravy... A StudentAgency, jakozto stika ceskeho dopravniho trhu, na to nema (rekl bych).
To, co zmeni pomery v CD, ale nebude ten prodej, z vyse uvedeneho duvodu pravdepodobne do zahranici, ale to odluzeni atd., co provede stat. Nebo si myslite, ze ty dluhy bank vyresili ti spickovi zahranicni manazeri? V tom pripade nechapu, k cemu mame Konsolidacni agenturu a co v ni je...
07.03.2006 (19:14)  
M: "Ceske banky nebo mobilni operatori jsou neklamnym dukazem toho, ze cizi majitel udela razne zmeny"

A co třeba Škoda Mladá Boleslav?

A něco z vlastní zkušenosti - Karneval. Provozovatel kabelové sítě vzniklý fúzí Tesmedia a Intercable, se zahraničním vlasníkem. Kdyby Karneval nevznikl, tak asi nemám pořádné připojení na internet (jeho předchůdci, hlavně Intercable, v klidu spali).

Takže můj ná zor je ten, že (jak už tady padlo) by nás DB aspoň těch koženek zbavily. ;)

registrovaný užívateľ M 
07.03.2006 (17:18)  
Mobily - osobne tam vidim 5,50 za minutu. Abych se dostal na tech 30 korun mesicne, tak to znamena provolat 5 minut za mesic a k tomu poslat 2 sms nebo emaily. Takze jo, v pohode, timto zpusobem si dovedu predstavit i mesicni ucet ve vysi dvou korun (bez dane), coz bude jiste naprosto bezkonkurencni nabidka. Dve kacky za mesic za mobil. Wow, nekupte to. Sice to budou dve textovky, ale cena bude vyborna...

Sporoziro - za tech zhruba 15 (presneji je to 20, coz rocne v mojich ocich PODSTATNE mene nez 10€ nedela, ale budiz) korun mesicne sporoziro NEOBSAHUJE prime bankovnictvi, NEOBSAHUJE vyhotoveni a odeslani vypisu z uctu a NEOBSAHUJE zadnou kartu. Je to cena pouze za vedeni uctu, vsechno ostatni (stejne jako uctovani veskerych polozek) jsou separatni produkty (krom toho odeslani, to si clovek jaksi zrusit nemuze), takze rocni poplatek za onen ucet, ktery by vsechno toto nabizel a jehoz cena by byla kolem 15 korun mesicne je NEBETYCNA LEZ

Banky - treba IPB? Jo, tak tu zahranicni investor opravdu pozvedl.

waszyn - krome vybornych znalosti v oblasti podnikove ekonomie oplyvate patrne i schopnosti telepatie, resp. jeji jakesi nadstavby, protoze cloveku ctete myslenky, ktere vubec nema... Ten nekriticky obdiv vuci CD je mozne odhalit z ceho? Jedine, co zde obdivuji je onen nekriticky obdiv vuci DB, jakozto spolecnosti, ktera prijde a mavnutim kouzelneho proutku bude vsechno lepsi, protoze DB nebude mit nic lepsiho na praci, nez narvat X miliard do CD (protoze prece totez udelali zahranicni investori v pripade telefonnich operatoru i vsech bank, ktere tak zachranili a uroven sluzeb v techto spolecnostech od okamziku prodeje doslova leti vzhuru).

Ty nase banky, ktere spasili ti bohove ze zahranici by ti bohove nikdy nekoupili, kdyby je vlada neprodavala na zlatem podnose. Mimo to, je tu i jedna banka, ktera nikdy problemy nemela, dosud je v ceskych rukach (doufam) a jejiz nabidka je pro stredni tridu nikoliv nezajimava. Ale ano, byl to stoprocentne zahranicni kapital, ktery zachranil ceske banky (trebas CS, kterou Erste group vytahla doslova z pekla a nebyt ji, tak CS do mesice zkrachovala).
Kdybych tak vyborny vtip (ze banky zachranil prodej do zahranici) mohl cist kazdy den, tak by to bylo velmi vesele cteni...
registrovaný užívateľ waszyn 
07.03.2006 (14:23)  
lada:tak CD pouze zachranuje pred krachem;)
nevim co vede pana M k takovemu nekritickemu obdivu CD. Asi moc nejezdi vlakem, nebo jsou tady dvoje CD? Jedna spolecnost pro kterou je zakaznik buh a kterou ma asi pan M na mysli a druha kterou jezdi vsichni ostatni?
jezdim vlakem cca 10 000 km roce a uplne pokazde me CD necim s prominutim naserou. uplne pokazde. bohuzel pokud nechce clovek jezdit po D1 tak nema alternativu.
posledni zazitek
kdyz si koupim 2x SCP do Ostravy á 600 Kc a nedostanu ani mistenky vedle sebe tak co na to rict.
pruvodci rikal ze je to normalni.
a toto je (udajne) vlajkova lod. a co ten zbytek
registrovaný užívateľ lada 
07.03.2006 (14:11)  
to M:
1) Mobily - podivejte se treba na http://www.mobilgo.cz/jnp/cz/tariffs/view/cz-tariffs-dataContainer-T1_GoTarify-GoSpecial.html
Nebo si kupte pred vanoci kartu se 100 % bonusem a volejte za polovic...

2) Obycejne sporoziro ve sporce.

A zadany JEDEN priklad prodeje, kdy zakaznik mohl byt spokojen? Kuprikladu vsechny banky, ktere stat "prodal" a tim zachranil pred krachem.
07.03.2006 (13:41)  
Ono to u DB taky není zcela ideální, jak se mnozí snaží navozovat, ale především by zmizela koženková "B" s osmi místy v oddíle.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2025 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko