..: DB chtějí údajně převzít Estonské železnice :..

Düsseldorf - Deutsche Bahn (DB) chce podle článku magazínu „WirtschaftsWoche“ převzít estonskou železniční společnost Eesti Raudtee (ER). Nákladní doprava s tratěmi patří z jedné třetiny státu a ze dvou třetin soukromým investorům (např. americká RDC z Pittsburghu/Pennsylvania). Investoři požadují za jejich podíl 150 až 170 milionů €. Estonská nákladní doprava má velký význam především pro sousední Rusko, které má tak přístup do přístavů, které nezamrzají.

Zdroj: Bahnnews


CSPSV | 6.3.2006 (13:11)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Evropa Německo


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
11.03.2006 (16:51)  
Cert vem motor, mam pocit, ze sam jsi napsal, ze v Octavii je spousta veci shodnym s Golfem. Co stejne neni je uvedenei na trh
registrovaný uživatel M 
11.03.2006 (16:43)  
No, tak jsem se na to teda trochu podival. Octavie II a Golf V maji stejny motor, ze? (aspon co jsem nasel srovnani verzi 1.6, tak parametry byly az neuveritelne stejne pro pripad, ze by slo o motory jine).

Golf V se objevil nekdy v polovine roku 2003. Octavie II v breznu 2004. Takze to zaostavani ma velikost 9 mesicu. Vic prikladu hledat nebudu, ale dychtive cekam na priklady, kdy je Skodovka PRED nebo alespon na stejne urovni s VW...
registrovaný uživatel M 
11.03.2006 (16:09)  
Ta vyhybava odpoved spociva jako v cem? Takze to napisu polopate, aby to mohl pochopit kazdy - Skodovka nikdy (pokud by byl problem ve slove nikdy, tak ve valne vetsine pripadu) neprinasi na trh prvky drive nez VW. Je to dostatecne jasne? Jestli chces slyset konkretne, ze mam na mysli elektronicky system, ktery hlida otaceni leveho zadniho kola v pomeru se sklonem vozovky 150 metru pred vozidlem nebo ulozeni motoru presne 17 cm od vnitrni steny predni masky karoserie a jeho ulozeni pod uhlem 71 stupnu a 24 minut, protoze takto ma motor nejvyssi ucinnost, tak to ti nenapisu, protoze se v tom nevyznam. Spokojenej? "Dostals" me... Uplne...
Pokud spokojenej nejses, tak napis priklady co Skodovka na trh uvadi DRIVE nez VW.
Nicmene jiste najdes jeden priklad za vsechny (treba umisteni popelniku o dva cm doleva, cimz dokazes obrovskou vynalezavost inzenyru ve Skodovce), kterym mi dokazes, ze Skodovka nejenze za VW nezaostava, ale je i daleko pred nim.
Protoze Nemci prece neco vyvinou a kde to nejdrive uplatni? Ve Volkswagenu? V Audi? Nebudte blahovi - oni to prece nejdrive pouziji ve Skodovce, protoze to je jejich vlajkova lod, ktera udava tempo a je vzdy o generaci pred vsemi dalsimi cleny koncernu...

Jo a abych nezapomel - porad mi u tech kozenek (ktere jsi napsal uz nekolikrat a ktere jsou stale tim jedinym) chybi to JAK...
11.03.2006 (13:37)  
"Generace - prichazi Skoda na trh s novinkami, ktere pozdeji zacina pouzivat i VW? Prichazi VW na trh s novinkami, ktere pozdeji zacina pouzivat Skoda?"

Hmm, další vyhýbavá odpověď. V čem konkrétně je Škoda pozadu opět nevím.


"Ty se ptas znova a ja porad cekam na odpoved, co zmeni (a hlavne JAK) prichod DB."

No hlavně ty koženky. :)))
registrovaný uživatel M 
11.03.2006 (1:35)  
Kdyz pojedu do Ameriky, tak taky mam SANCI, ze uvidim Toma Cruise...

Ty se ptas znova a ja porad cekam na odpoved, co zmeni (a hlavne JAK) prichod DB. Tak se snaz cist vsechno... Kazdopadne ty dva priklady - jeden je podle me sporny, protoze to byla otazka casu, druhy jsem jasne rekl, ze vyrobky a sluzby v tomto ohledu neni mozne srovnavat...

Generace - prichazi Skoda na trh s novinkami, ktere pozdeji zacina pouzivat i VW? Prichazi VW na trh s novinkami, ktere pozdeji zacina pouzivat Skoda?
"Nebyt generacne na stejne urovni" a "nebyt na stejne urovni" podle mne neni totez
08.03.2006 (21:26)  
Člověče, ty překrucuješ výroky jak redaktor Blesku.

1. Psal jsem, že Škodovka nebyla světová špička. ale to byla řeč o něčem jiném.

2.Napsla jsi doslova: "A ani ted nevyrabi auta, ktere jsou alespon generacne na stejne urovni s VW."

Tak se znovu ptám - v čem konkrétně jsou vozy Škodovky pod úrovní VW?

"Uvedl jsem nekolik prikladu zahranicnich investic (resp. prevzeti zahranicnim vlastnikem), ktere pro zakaznika zadny podstatny prinos neprinesly. Proto ve vstupu DB do CD nevidim spasu..."

Já zase uvedl dva konkrétní příklady, kde se po příchodu zahraničního vlastníka konečně věci začaly měnit k lepšímu. Takže je tu šance na zlepšení i v případě ČD.
registrovaný uživatel M 
08.03.2006 (19:48)  
No moment - ze Skoda neni svetova spicka, tak to jsi sem zatahl ty, ne ja:)
Jako nerikam, ze VW spicka je, ale zanedbatelny producent to neni...

Zmena k lepsimu (i k horsimu - to vnimam v pripade Vodafonu) to samozrejme byt MUZE. Ale prichod zahranicniho vlastnika sam o sobe, problemy neresi. To je to, co jsem se tvrdosijne snazil rict. Odmitam v zahranicnim investorovi spatrovat spasitele, ktery vse vyresi a potom uz vsechno bude jen skvele. Uvedl jsem nekolik prikladu zahranicnich investic (resp. prevzeti zahranicnim vlastnikem), ktere pro zakaznika zadny podstatny prinos neprinesly. Proto ve vstupu DB do CD nevidim spasu...

Kozenky - no, dobry, takze kozenky by se nahradily nemeckym second handem. A dal?
08.03.2006 (16:15)  
M: Psal jsem někde, že s príchodem DB bude všechno lepší? NEPSAL! V prvním příspěvku (19:14) jsem pouze podotkl, že příchod zahraničního vlastníka může znamenat zlepšení situace, což ty trvdohlavě popíráš.

Ale stejně veřím, že by DB ty čeké koženky nenechaly chladnými... :)))


A ještě ke té Škodě (ikdyž je to OT) - rád bych věděl v čem konkrétně je Octavia II pod úrovní VW. Motor, podvozek, design, bezpečnost, výbava nebo spolehlivost??
registrovaný uživatel tenzor 
08.03.2006 (13:58)  
M: chápu že se cítíte jako mistr světa za všech okolností a podle toho se i musíte zviditelňovat, ale možná by bylo dobré občas se zamyslet a neztrapňovat se u komentování něčeho,o čem skoro nic nevíte. Pokud napíšete že Škoda je generačně pod úrovní VW, když se přitom na Octavii používá většina dílů shodných s těmi které jdou do VW Golfa, tak se dostáváte na úroveň hospodských 'chytráků', kteří se zesměšní při každé větě.
Jinak tahle diskuse o automobilkách a internetu na serveru o železnicích je poněkud OT...
registrovaný uživatel waszyn 
08.03.2006 (9:35)  
Ještě zde existuje možnost že ČD nikdo nekoupí,ale třeba ty DB tady začnou jezdit svými náležitostmi.Budou vyhrávat výběrová řízení,a budou dostávat dotace na své R a Ex.
Co se týče bank a mobilních operátorů. Tam Ty služby opravdu většinou ještě nejsou na evropské úrovni, dejme tomu, že jsou nějaké 4 roky pozadu. Ale ČD (zejména vozový park, firemní kultura, přezaměstnanost) je pozadu let 40!!!
Čili z tohoto úhlu pohledu co je pro zákazníka bank/dráhy (ne)snesitelnější? Ne zcela nejmodernější služby nebo historické služby na tristní úrovni?
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko