..: Další reklamní lokomotiva ČD :..
362.119-0 - Po první reklamní lokomotivě ČD, kterou byla Duhovka 151.001-5, druhé Olympijské eso 363.078-7, třetí eso ČD Cargo 363.015-9 a po reklamních samolepkách Poštovní spořitelny na některých motorových vozech, bylo rovněž do reklamního kabátu Poštovní spořitelny oblečeno rychlé eso 362.119-0 z DKV Brno. Průkaz způsobilosti jí byl vydán po přestavbě z řady 363 (363.119-9) 21.12.2000 a technicko-bezpečnostní zkouška byla provedena na trati 011, mezi žst. Úvaly a Kolín. Připojené fotografie jsou z Prahy hlavního nádraží, 27.1.2006 kolem 14:45. Jak eso vypadalo původně můžete vidět v odkazu na TrainWeb 362.119-0 a 151.011-4 (R1503 Praha hl.n. - Bohumín) doplněno 30.1.2006: v pondělí 23.1. dokončila agentura RAILREKLAM úpravu první elektrické lokomotivy, která bude propagovat služby Poštovní spořitelny. Celkem jich bude v krátké době opatřeno reklamou této firmy šest. Toto je výňatek z týdeníku Železničář, číslo 4/2006.

MirKo | 28.1.2006 (23:22)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Reportáže

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel marnej 
29.01.2006 (16:01)  
podle mě je v tom oběhu TS301. na vlakpage byla fotka z bohumína R730 v pátek ráno, což odpovídá odpoledne v práglu odjezd na R681 v 15:56 plus nějaká sekera díky troleji v běchovicích..

co se týče olympiády, tak ta má údajně ve smlouvě každý třetí den myčku. lidi z depa z toho maj krapet hlavu v pejru, ale co se dá dělat..
registrovaný uživatel Ondra 
29.01.2006 (15:58)  
milan: No ja bych myslel ze v ten patek by to mohl R 681, protoze mezi nasim R 641 a timhle nic dalsiho nestalo a vyjizdel smerem k tunelu. A casove by to taky uslo, protoze jsem byl ve vlaku dost brzo.
registrovaný uživatel Milynho  mail  
29.01.2006 (15:57)  
to Railman: Díky.
Jest-li se začne dělat 671,tak by se měla uplatnit především tady,pokud se
nemýlím.A co se týče nasazení lokomotiv
řady 362 na rychlé vlaky v trati 330 resp. 270,stále mě štve,že tam už nejezdí Gorily.Copak jich mají Slováci tak málo,aby jimi nestačily pokrýt turnus?Vím, že ke stíhání předávacích
dob Eso 362 postačuje,přesto nám,šotoušům,těch plus-minus 20 km/h vadí,ne?
dopisovatel nebo člen ŽP MirKo 
29.01.2006 (15:56)  
to milan: Když jsem jel z Prahy hl.n. domu, tak akorát přijela na nějakém rychlíku, bylo 14:00, tak jsem hned ve Vršovicích vystopil a jel jí zpět nafotit. Podle času by to měl být R676 (Brno hl.n. - Praha hl.n.).
registrovaný uživatel Milynho  mail  
29.01.2006 (15:43)  
to Stanin:
Když už takhle čmáraj, tak ať
na MHD,auta,baráky,autobusy (třeba Student Agency)aj.HLAVNĚ NE NA MOJE MILOVANÉ VLÁČKY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
registrovaný uživatel Stanin  mail  
29.01.2006 (15:34)  
Mně se ten nátěr líbí. žluto - červená kombinace je dobrá. Nechápu, co se vám nezdá..

K těm grafiti.. Jde jim o to, aby jejich dílo vidělo co nejvíc lidí, proto "malují" hlavně po mašinách a veřejných místech.. Kreténi. Stálo by za to jim počmárat třeba auto (pokud ho mají) nebo okno do pokoje.
registrovaný uživatel Railman  mail  
29.01.2006 (14:43)  
Ad: Main 91: Na 330 krom EC 104/105,na kterém zajištuje výkon HV ř.362 z DKV Ostrava , jezdí výhradně ř.362 z DKV Přerov.
registrovaný uživatel Milynho  mail  
29.01.2006 (14:38)  
Když je Slovenka 362 015 Coca-Cola,
napadá mě udělat z nějaké naší 362
Kofolu !!!
Rád bych se zeptal,které 362 řádí
na 330 a kterému depu tyto stroje náleží.Dík.
registrovaný uživatel Milynho  mail  
29.01.2006 (14:33)  
Na reklamní nátěr vypadá docela pěkně
i když si pořád myslím,že předělat zrovna 119 nebyl nejlepší nápad.Novej
ohoz bych aktuálně přiřknul 166.Jinak-
jsem zastánce zachování (alespoň na některých loko) původního, ŽL-M nátěru.
registrovaný uživatel Railman  mail  
29.01.2006 (14:20)  
ad J.Panther :Tohle HV jezdí po trati 300,resp,270 na Rkách Bohumín-Brno , a koridor je pouze v useku Přerov(mimo) - Bohumín, a procentuální zastoupení prorihluk.stěn je asi 20%. Tak si nemyslím,že by tam zas taková reklama nebyla jak vy tvrdíte :)
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko