Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
362.119-0 - Po první reklamní lokomotivě ČD, kterou byla Duhovka 151.001-5, druhé Olympijské eso 363.078-7, třetí eso ČD Cargo 363.015-9 a po reklamních samolepkách Poštovní spořitelny na některých motorových vozech, bylo rovněž do reklamního kabátu Poštovní spořitelny oblečeno rychlé eso 362.119-0 z DKV Brno. Průkaz způsobilosti jí byl vydán po přestavbě z řady 363 (363.119-9) 21.12.2000 a technicko-bezpečnostní zkouška byla provedena na trati 011, mezi žst. Úvaly a Kolín. Připojené fotografie jsou z Prahy hlavního nádraží, 27.1.2006 kolem 14:45. Jak eso vypadalo původně můžete vidět v odkazu na TrainWeb doplněno 30.1.2006: v pondělí 23.1. dokončila agentura RAILREKLAM úpravu první elektrické lokomotivy, která bude propagovat služby Poštovní spořitelny. Celkem jich bude v krátké době opatřeno reklamou této firmy šest. Toto je výňatek z týdeníku Železničář, číslo 4/2006.
MirKo | 28.1.2006 (23:22)
Související zprávy
29.01.2006 (16:01)
podle mě je v tom oběhu TS301. na vlakpage byla fotka z bohumína R730 v pátek ráno, což odpovídá odpoledne v práglu odjezd na R681 v 15:56 plus nějaká sekera díky troleji v běchovicích..
co se týče olympiády, tak ta má údajně ve smlouvě každý třetí den myčku. lidi z depa z toho maj krapet hlavu v pejru, ale co se dá dělat..
co se týče olympiády, tak ta má údajně ve smlouvě každý třetí den myčku. lidi z depa z toho maj krapet hlavu v pejru, ale co se dá dělat..
29.01.2006 (15:58)
milan: No ja bych myslel ze v ten patek by to mohl R 681, protoze mezi nasim R 641 a timhle nic dalsiho nestalo a vyjizdel smerem k tunelu. A casove by to taky uslo, protoze jsem byl ve vlaku dost brzo.
29.01.2006 (15:57)
to Railman: Díky.
Jest-li se začne dělat 671,tak by se měla uplatnit především tady,pokud se
nemýlím.A co se týče nasazení lokomotiv
řady 362 na rychlé vlaky v trati 330 resp. 270,stále mě štve,že tam už nejezdí Gorily.Copak jich mají Slováci tak málo,aby jimi nestačily pokrýt turnus?Vím, že ke stíhání předávacích
dob Eso 362 postačuje,přesto nám,šotoušům,těch plus-minus 20 km/h vadí,ne?
Jest-li se začne dělat 671,tak by se měla uplatnit především tady,pokud se
nemýlím.A co se týče nasazení lokomotiv
řady 362 na rychlé vlaky v trati 330 resp. 270,stále mě štve,že tam už nejezdí Gorily.Copak jich mají Slováci tak málo,aby jimi nestačily pokrýt turnus?Vím, že ke stíhání předávacích
dob Eso 362 postačuje,přesto nám,šotoušům,těch plus-minus 20 km/h vadí,ne?
29.01.2006 (15:56)
to milan: Když jsem jel z Prahy hl.n. domu, tak akorát přijela na nějakém rychlíku, bylo 14:00, tak jsem hned ve Vršovicích vystopil a jel jí zpět nafotit. Podle času by to měl být R676 (Brno hl.n. - Praha hl.n.).
29.01.2006 (15:43)
to Stanin:
Když už takhle čmáraj, tak ať
na MHD,auta,baráky,autobusy (třeba Student Agency)aj.HLAVNĚ NE NA MOJE MILOVANÉ VLÁČKY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Když už takhle čmáraj, tak ať
na MHD,auta,baráky,autobusy (třeba Student Agency)aj.HLAVNĚ NE NA MOJE MILOVANÉ VLÁČKY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
29.01.2006 (15:34)
Mně se ten nátěr líbí. žluto - červená kombinace je dobrá. Nechápu, co se vám nezdá..
K těm grafiti.. Jde jim o to, aby jejich dílo vidělo co nejvíc lidí, proto "malují" hlavně po mašinách a veřejných místech.. Kreténi. Stálo by za to jim počmárat třeba auto (pokud ho mají) nebo okno do pokoje.
K těm grafiti.. Jde jim o to, aby jejich dílo vidělo co nejvíc lidí, proto "malují" hlavně po mašinách a veřejných místech.. Kreténi. Stálo by za to jim počmárat třeba auto (pokud ho mají) nebo okno do pokoje.
29.01.2006 (14:43)
Ad: Main 91: Na 330 krom EC 104/105,na kterém zajištuje výkon HV ř.362 z DKV Ostrava , jezdí výhradně ř.362 z DKV Přerov.
29.01.2006 (14:38)
Když je Slovenka 362 015 Coca-Cola,
napadá mě udělat z nějaké naší 362
Kofolu !!!
Rád bych se zeptal,které 362 řádí
na 330 a kterému depu tyto stroje náleží.Dík.
napadá mě udělat z nějaké naší 362
Kofolu !!!
Rád bych se zeptal,které 362 řádí
na 330 a kterému depu tyto stroje náleží.Dík.
29.01.2006 (14:33)
Na reklamní nátěr vypadá docela pěkně
i když si pořád myslím,že předělat zrovna 119 nebyl nejlepší nápad.Novej
ohoz bych aktuálně přiřknul 166.Jinak-
jsem zastánce zachování (alespoň na některých loko) původního, ŽL-M nátěru.
i když si pořád myslím,že předělat zrovna 119 nebyl nejlepší nápad.Novej
ohoz bych aktuálně přiřknul 166.Jinak-
jsem zastánce zachování (alespoň na některých loko) původního, ŽL-M nátěru.
29.01.2006 (14:20)
ad J.Panther :Tohle HV jezdí po trati 300,resp,270 na Rkách Bohumín-Brno , a koridor je pouze v useku Přerov(mimo) - Bohumín, a procentuální zastoupení prorihluk.stěn je asi 20%. Tak si nemyslím,že by tam zas taková reklama nebyla jak vy tvrdíte :)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko