..: Běloruské železnice mají novou soupravu :..

dr1Minsk - Soupravu DR-1 dodal Běloruským železnicím závod na výrobu železničních vozů v lotyšské Rize. Běloruská železnice měří 5.500 km, ale pouze 1.500 je elektrifikováno. Dieselová souprava s logem RVR jezdí v úseku Minsk - Gomel denně a trasu urazí za 4,5 hodiny. Během cesty zastavuje v 6 městech. Vlak má 6 vozů s kapacitou 390 míst v 1., 2. a 3. třídě. Jízdné za vzdálenost 300 km stojí od 90 do 220 Kč. Ve vlaku je také minibar ve druhém voze 1. třídy. Souprava dosahuje maximální rychlosti 120 km/h a stála 80 mil. Kč.

Zdroj, foto: Běloruské listy


CSPSV | 23.1.2006 (20:36)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Vozidla

Ďalšie z regiónu Evropa Německo


  1 2      Zpráv na stránku:   
24.01.2006 (15:27)  
Teď jsem se dočetl že v první třídě je televize, ve druhé elektronicky zpnrazen čas zastávek a teploty atd...Na Bělorusko to je hodně dobrý a za 80 Milinu Kč je to levný, design sice nic moc, ale kdyby se něco koupilo u nás ...
registrovaný užívateľ basnik  mail  
24.01.2006 (11:21)  
Taky si myslím, že něco podobného by nemělo na ČD moc smysl...

Další otázka je s jakou poruchovostí jim to bude jezdit...i když to se asi už nedozvíme, jak to tak bývá :o)
registrovaný užívateľ HonzaJ  mail  
24.01.2006 (9:23)  
já bych spíš bral jednotky 612 DB. To by se možná někde ty jízdní doby i zkrátili. Ale jinak si mylsím, že podobné soupravy ČD nepotřebují.
registrovaný užívateľ Zel.am  mail  
24.01.2006 (5:46)  
Se zemí kde vládna ,,monarcha,, Lukašenko bych si nic nezačínal...Byl jsem v Minsku několikrát, sice bez zájmu tajných služeb, ale fotit bych tam asi nejel...
registrovaný užívateľ M 
24.01.2006 (3:33)  
A jak teda vypada ta trojka?
23.01.2006 (22:07)  
No za 80 mio je to velmi slusne, navic od lotysskeho vyrobce. Je sice pravdou, ze v teto oblasti nas pata tolik netlaci (reko 854, 842-3, snad zacne i rekonstrukce pripojnych vozu), ale pokud by byli schopni dat dohromady elektrickou verzi do 100 mio, tak je to slusna konkurence esusum :-)
23.01.2006 (21:39)  
Viděl jsem i šot ze zkušební jízdy s šéfem Běloruské železnice v běloruské TV. Evidentně stydlivé černovlásce fotograf říká: "Ukaž zoubky, "+její jméno, které si nepamatuji. S blondýnkou byl pro TV rozhovor, ve kterém řekla něco ve smyslu "Vlak je pěkný, a proto i průvodčí musí být pěkné".

Minsk-Gomel je mimo hlavní tah, ale BelŽ se s ruskými už dohodly na modernizaci tratě Brest-Moskva a spojení těchto měst vlaky s kratší dobou jízdy.

Ty fotografie jsou z 1. třídy, protože tam je TV, která pokud je mi známo, ve dvojce není.
23.01.2006 (21:05)  
Hezká souprava...ty stránky v ruštině - to je druhá nebo třetí třída? Jinak pro ČR by se hodilo v max 160, ale na rychlíky do Budějc by mi to stačilo:-)
23.01.2006 (21:05)  
Hezká souprava...ty stránky v ruštině - to je druhá nebo třetí třída? Jinak pro ČR by se hodilo v max 160, ale na rychlíky do Budějc by mi to stačilo:-)
registrovaný užívateľ CSPSV 
23.01.2006 (20:53)  
Kutil: Obrázky všech tříd (ani 3. nevypadá špatně) i celé soupravy si můžete prohlédnout zde: http://www.belorusko.cz/view.php?cisloclanku=2006012401 nebo zde: http://www.rw.by/index.php/.13.1296.1..0.0.0.html
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko