Minsk - Soupravu DR-1 dodal Běloruským železnicím závod na výrobu železničních vozů v lotyšské Rize. Běloruská železnice měří 5.500 km, ale pouze 1.500 je elektrifikováno. Dieselová souprava s logem RVR jezdí v úseku Minsk - Gomel denně a trasu urazí za 4,5 hodiny. Během cesty zastavuje v 6 městech. Vlak má 6 vozů s kapacitou 390 míst v 1., 2. a 3. třídě. Jízdné za vzdálenost 300 km stojí od 90 do 220 Kč. Ve vlaku je také minibar ve druhém voze 1. třídy. Souprava dosahuje maximální rychlosti 120 km/h a stála 80 mil. Kč.
Zdroj, foto: Běloruské listy
CSPSV | 23.1.2006 (20:36)
Súvisiace správy
1 2 | Zpráv na stránku: |
24.01.2006 (15:27)
Teď jsem se dočetl že v první třídě je televize, ve druhé elektronicky zpnrazen čas zastávek a teploty atd...Na Bělorusko to je hodně dobrý a za 80 Milinu Kč je to levný, design sice nic moc, ale kdyby se něco koupilo u nás ...
24.01.2006 (11:21)
Taky si myslím, že něco podobného by nemělo na ČD moc smysl...
Další otázka je s jakou poruchovostí jim to bude jezdit...i když to se asi už nedozvíme, jak to tak bývá :o)
Další otázka je s jakou poruchovostí jim to bude jezdit...i když to se asi už nedozvíme, jak to tak bývá :o)
24.01.2006 (9:23)
já bych spíš bral jednotky 612 DB. To by se možná někde ty jízdní doby i zkrátili. Ale jinak si mylsím, že podobné soupravy ČD nepotřebují.
24.01.2006 (5:46)
Se zemí kde vládna ,,monarcha,, Lukašenko bych si nic nezačínal...Byl jsem v Minsku několikrát, sice bez zájmu tajných služeb, ale fotit bych tam asi nejel...
24.01.2006 (3:33)
A jak teda vypada ta trojka?
23.01.2006 (22:07)
No za 80 mio je to velmi slusne, navic od lotysskeho vyrobce. Je sice pravdou, ze v teto oblasti nas pata tolik netlaci (reko 854, 842-3, snad zacne i rekonstrukce pripojnych vozu), ale pokud by byli schopni dat dohromady elektrickou verzi do 100 mio, tak je to slusna konkurence esusum :-)
23.01.2006 (21:39)
Viděl jsem i šot ze zkušební jízdy s šéfem Běloruské železnice v běloruské TV. Evidentně stydlivé černovlásce fotograf říká: "Ukaž zoubky, "+její jméno, které si nepamatuji. S blondýnkou byl pro TV rozhovor, ve kterém řekla něco ve smyslu "Vlak je pěkný, a proto i průvodčí musí být pěkné".
Minsk-Gomel je mimo hlavní tah, ale BelŽ se s ruskými už dohodly na modernizaci tratě Brest-Moskva a spojení těchto měst vlaky s kratší dobou jízdy.
Ty fotografie jsou z 1. třídy, protože tam je TV, která pokud je mi známo, ve dvojce není.
Minsk-Gomel je mimo hlavní tah, ale BelŽ se s ruskými už dohodly na modernizaci tratě Brest-Moskva a spojení těchto měst vlaky s kratší dobou jízdy.
Ty fotografie jsou z 1. třídy, protože tam je TV, která pokud je mi známo, ve dvojce není.
23.01.2006 (21:05)
Hezká souprava...ty stránky v ruštině - to je druhá nebo třetí třída? Jinak pro ČR by se hodilo v max 160, ale na rychlíky do Budějc by mi to stačilo:-)
23.01.2006 (21:05)
Hezká souprava...ty stránky v ruštině - to je druhá nebo třetí třída? Jinak pro ČR by se hodilo v max 160, ale na rychlíky do Budějc by mi to stačilo:-)
23.01.2006 (20:53)
Kutil: Obrázky všech tříd (ani 3. nevypadá špatně) i celé soupravy si můžete prohlédnout zde: http://www.belorusko.cz/view.php?cisloclanku=2006012401 nebo zde: http://www.rw.by/index.php/.13.1296.1..0.0.0.html
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko