Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Cheb / Plzeň - Olympijskou lokomotivu - "ESO" 363.078-7, která je od září r.2005 nasazována zejména na trati č.170 (Cheb - Plzeň - Praha), nyní můžete spatřit i na trati č.140/130 (Cheb - Chomutov - Ústí nad Labem).
Od nového jízdního řádu, platného od 11.12.2005 jsou elektrické dvousystémové lokomotivy řady 363 z plzeňského depa nasazovány také na trati č.140/130 Cheb - Chomutov - Ústí nad Labem. Sice úsek Karlovy Vary - Kadaň není ještě plně elektrizovaný, ale je již zprovozněn úsek K.Vary - Vojkovice nad Ohří.
"Esa" jsou nasazována prozatím jen na rychlících a spěšných vlacích. V úseku Ostrov n/O (Vojkovice n/O) - Kadaň, kde ještě není elektrizace dokončena, jsou vlaky přetahovány za pomoci přípřeže v dieselové trakci. Osobní vlaky vedené střídavými lokomotivami ř.242 jezdí pouze v úseku Cheb - Ostrov n/O a ve zbylém úseku Ostrov n/O - Chomutov jezdí motorové vozy 810 nebo soupravy s vozy 010 a dieselovými lokomotivami ř.742.
Dvousystémové lokomotivy ř.363 z plzeňského depa můžeme tak spatřit v Praze, Plzni, Chebu, Fr.Lázních, Ústí n/L či v Děčíně.
Od nového jízdního řádu, platného od 11.12.2005 jsou elektrické dvousystémové lokomotivy řady 363 z plzeňského depa nasazovány také na trati č.140/130 Cheb - Chomutov - Ústí nad Labem. Sice úsek Karlovy Vary - Kadaň není ještě plně elektrizovaný, ale je již zprovozněn úsek K.Vary - Vojkovice nad Ohří.
"Esa" jsou nasazována prozatím jen na rychlících a spěšných vlacích. V úseku Ostrov n/O (Vojkovice n/O) - Kadaň, kde ještě není elektrizace dokončena, jsou vlaky přetahovány za pomoci přípřeže v dieselové trakci. Osobní vlaky vedené střídavými lokomotivami ř.242 jezdí pouze v úseku Cheb - Ostrov n/O a ve zbylém úseku Ostrov n/O - Chomutov jezdí motorové vozy 810 nebo soupravy s vozy 010 a dieselovými lokomotivami ř.742.
Dvousystémové lokomotivy ř.363 z plzeňského depa můžeme tak spatřit v Praze, Plzni, Chebu, Fr.Lázních, Ústí n/L či v Děčíně.
JRtrain | 15.1.2006 (23:51)
Související zprávy
16.01.2006 (12:42)
Ad wazsyn: Karlovy Vary-Brno není úplně odepsaná relace, jen nesmíte uvažovat obyčejný rychlík (potažmo přes Vysočinu). Podkrušnohoří by potřebovalo, aby současné rychlíky Cheb-Ústí-Praha jezdily z Ústí do Prahy bez zastávky (jako pár let Chomutovský expres) a úplně nejlépe, aby z Prahy pokračovaly někam dál (buď jako IC směr Brno-Bratislava nebo jako IC směr Ostrava). Pak by byl vlak konkurenceschopný. Sice zrovna z Varů do Brna pořád pomalejší, ale z jiných měst už by to tak hrozné být nemuselo (Teplice, Most, Klášterec...).
16.01.2006 (11:05)
to marcel štancl:
to myslíte vážně jet z Varů do do Brna vlakem?
To snad pouze s režijkou.
časy Vary-Brno:
vlak 7:15-8:00 hodin cesty
bus 4:45 s přestupem na Florenci
to myslíte vážně jet z Varů do do Brna vlakem?
To snad pouze s režijkou.
časy Vary-Brno:
vlak 7:15-8:00 hodin cesty
bus 4:45 s přestupem na Florenci
16.01.2006 (10:47)
Olympiáda 363.078 jezdila od 17.listopadu až do 28.prosince v TS303 (převážně vlaky na trati 220/221 do Budějic), včetně přechodu ze starého na nový GVD.
Nyní se v rámci TS304 se do Budějic a ani do Brna nedostane a mám dojem, že ani v TS303 se do Brna nedostala, jelikož začátkem GVD a během svátků byly oběhy trochu rozházené.
Nyní se v rámci TS304 se do Budějic a ani do Brna nedostane a mám dojem, že ani v TS303 se do Brna nedostala, jelikož začátkem GVD a během svátků byly oběhy trochu rozházené.
16.01.2006 (8:22)
- jezdí také do Č.Budějovic a dokonce do Brna.
16.01.2006 (6:56)
Děkujem za zprávy díky zrušení diskuzního fora ČD, bychom byli bez informací, kdyby nebylo Zelpage. Nezbývá nic jiného než vlastní oči a napsat zajímavosti sem. Zajímavý by mohl být Brněnský drak 363 z Karlovych Varů přes prahu až do Brna a Břeclavi. Potom co vidím na něm stejně asi Pendolíno jezdit nebude?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko