..: Olympijská lokomotiva také na trati 140/130 :..
Olympijská lokomotiva - 363 078Cheb / Plzeň - Olympijskou lokomotivu - "ESO" 363.078-7, která je od září r.2005 nasazována zejména na trati č.170 (Cheb - Plzeň - Praha), nyní můžete spatřit i na trati č.140/130 (Cheb - Chomutov - Ústí nad Labem).

Od nového jízdního řádu, platného od 11.12.2005 jsou elektrické dvousystémové lokomotivy řady 363 z plzeňského depa nasazovány také na trati č.140/130 Cheb - Chomutov - Ústí nad Labem. Sice úsek Karlovy Vary - Kadaň není ještě plně elektrizovaný, ale je již zprovozněn úsek K.Vary - Vojkovice nad Ohří.
"Esa" jsou nasazována prozatím jen na rychlících a spěšných vlacích. V úseku Ostrov n/O (Vojkovice n/O) - Kadaň, kde ještě není elektrizace dokončena, jsou vlaky přetahovány za pomoci přípřeže v dieselové trakci. Osobní vlaky vedené střídavými lokomotivami ř.242 jezdí pouze v úseku Cheb - Ostrov n/O a ve zbylém úseku Ostrov n/O - Chomutov jezdí motorové vozy 810 nebo soupravy s vozy 010 a dieselovými lokomotivami ř.742.
Dvousystémové lokomotivy ř.363 z plzeňského depa můžeme tak spatřit v Praze, Plzni, Chebu, Fr.Lázních, Ústí n/L či v Děčíně.

JRtrain Poslat mail autorovi | 15.1.2006 (23:51)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Karlovarský ČR Plzeňský ČR Praha ČR Středočeský ČR Ústecký Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
17.01.2006 (2:17)  
Slavonice-Jemnice
autobus: hodina
vlak pet hodin

Dobris-Pribram
autobus: 30 minut
vlak: 4 hodiny

Humpolec-Pelhrimov
autobus: 30 minut
vlak: 3 a pul hodiny

Vzhledem k tomu, ze normalni clovek do busu nesedne, tak tyhle streky chodi lide asi pesky, protoze vlakem by to (za ucelem cestovani) jel jen idiot...

Holt nekdo se bude dusovat, ze konkorenceschopny je i vlak do Lisabonu...
registrovaný uživatel Matěj 
16.01.2006 (20:57)  
to waszyn: Vlak je plne konkurence schopny na vsech relacich!!A kazdy normalni clovek nikdy nesedne do busu....
registrovaný uživatel waszyn 
16.01.2006 (18:04)  
pro pobavení vřele doporučuji navštívit stránky www.bahnworld.info
neznáte někdo toho blba co to dělá?
když pominu, že přebírá články z želpage, tak jeho vlastní tvorba stojí za to.
16.01.2006 (15:27)  
JPNK: "Vlak silně diskriminuje delší trasa..."

No a taky vyšší cena.

Glagol: U ceny vlaku jste zapomněl dopsat "se Z kartou". Ale i tak na této trase jasně vítězí vlak.
registrovaný uživatel Glagol  mail  
16.01.2006 (15:11)  
KV-UL
Vlak 2,5hod/100Kč
Bus 3,5hod/180Kč
->zde je vlak lepší i z hlediska času a financí a ne pouze bezpečnosti.
Z KV do Brna vlakem je to asi blbost, kdyby aspoň jezdily nějaké civilisované soupravy.
16.01.2006 (14:40)  
AD waszyn Z Ustí nad Labem uvažuji pouze vlaky EC takže koženka jen K.Vary - Ustí.Ano další bus s Florence jede většinou za cca 20 - 40 min takže jedu 5:20 - 5:40 za předpokladu nesněží neprší a neni nehoda . Vlak silně diskriminuje delší trasa 488 proti cca 330 - 380 a právě 50 - 70 min přestup Ústí,výhodou je stále větší pohodlí než v busu.
registrovaný uživatel waszyn 
16.01.2006 (14:30)  
na 7 hodin do kozenky normalni clovek nevleze,aby ujel 400 km:))
A z Florence do Brna to jezdi co par minut,tekze kdyz mi jeden ujede jedu dalsim.
Nez dumat nad spojenimi typu Liberec-Praha,Vary-Praha,Brno-Zlin bych doporucoval resit nejdrive relace kde je vlak jeste konkurenceschopny(a ze jich uz moc neni).A neresit je nasazovanim italoshitu prosim!
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
16.01.2006 (14:10)  
Matěj: Tak tenhle názor už je trošku extrémní, nemyslíš? :-D
registrovaný uživatel Matěj 
16.01.2006 (14:03)  
to waszyn: Jaky nemyslite vazne???Cim jinym nez vlakem???Radsi bych jel 3 dny za 100 krat vetsi cenu vlakem nez nasednout do busu!
16.01.2006 (13:31)  
AD waszyn Bus jede vetšinou 5 hodin a od 240 Kč a přestup 5 min na Florenci je "vražedný".Vlak jede 7:13 S přetupem v Ústí nad Labem s rezervou 72 min a cena od 280 Kč(KMB).
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko