Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Cheb / Plzeň - Olympijskou lokomotivu - "ESO" 363.078-7, která je od září r.2005 nasazována zejména na trati č.170 (Cheb - Plzeň - Praha), nyní můžete spatřit i na trati č.140/130 (Cheb - Chomutov - Ústí nad Labem).
Od nového jízdního řádu, platného od 11.12.2005 jsou elektrické dvousystémové lokomotivy řady 363 z plzeňského depa nasazovány také na trati č.140/130 Cheb - Chomutov - Ústí nad Labem. Sice úsek Karlovy Vary - Kadaň není ještě plně elektrizovaný, ale je již zprovozněn úsek K.Vary - Vojkovice nad Ohří.
"Esa" jsou nasazována prozatím jen na rychlících a spěšných vlacích. V úseku Ostrov n/O (Vojkovice n/O) - Kadaň, kde ještě není elektrizace dokončena, jsou vlaky přetahovány za pomoci přípřeže v dieselové trakci. Osobní vlaky vedené střídavými lokomotivami ř.242 jezdí pouze v úseku Cheb - Ostrov n/O a ve zbylém úseku Ostrov n/O - Chomutov jezdí motorové vozy 810 nebo soupravy s vozy 010 a dieselovými lokomotivami ř.742.
Dvousystémové lokomotivy ř.363 z plzeňského depa můžeme tak spatřit v Praze, Plzni, Chebu, Fr.Lázních, Ústí n/L či v Děčíně.
Od nového jízdního řádu, platného od 11.12.2005 jsou elektrické dvousystémové lokomotivy řady 363 z plzeňského depa nasazovány také na trati č.140/130 Cheb - Chomutov - Ústí nad Labem. Sice úsek Karlovy Vary - Kadaň není ještě plně elektrizovaný, ale je již zprovozněn úsek K.Vary - Vojkovice nad Ohří.
"Esa" jsou nasazována prozatím jen na rychlících a spěšných vlacích. V úseku Ostrov n/O (Vojkovice n/O) - Kadaň, kde ještě není elektrizace dokončena, jsou vlaky přetahovány za pomoci přípřeže v dieselové trakci. Osobní vlaky vedené střídavými lokomotivami ř.242 jezdí pouze v úseku Cheb - Ostrov n/O a ve zbylém úseku Ostrov n/O - Chomutov jezdí motorové vozy 810 nebo soupravy s vozy 010 a dieselovými lokomotivami ř.742.
Dvousystémové lokomotivy ř.363 z plzeňského depa můžeme tak spatřit v Praze, Plzni, Chebu, Fr.Lázních, Ústí n/L či v Děčíně.
JRtrain | 15.1.2006 (23:51)
Súvisiace správy
19.01.2006 (10:43)
Jo tak ona je žlezniční doprava dopravou budoucnosti :-) A to je vyčtený z čeho? Z toho, že ekonomikcý rozvoj naší země nám nedovoluje mít auta nebo létat letadlem?
18.01.2006 (17:26)
to cestujici:Jak nekdo muze rict takovou pitomost???Kazdy prece vi ze zeleznicni doprava je dopravou budoucnosti a nema konkurenci.Rozhodne ne teda na silnici....Mozna kdyby nekdo cestoval do JihoAfricky republiky nebo USA tak by mozna vlakem nejel ale to pochopim..Ae autem nebo busem??? NIKDY!!!!!
18.01.2006 (11:49)
Myslim, ze pointa je zcela zrejma. A smerem z Liberce bych si az tak jisty nebyl
18.01.2006 (8:49)
to M: na kole do Liberce za tři hodiny? Pán je hodně dobrý cyklista!
17.01.2006 (23:40)
Divím se, že na Matějovy přispěvky vůbec reagujete. Vždyť jenom provokuje (a nebo trpí psychickou chorobou).
17.01.2006 (21:28)
to:M A pomaleji jeste po ucpane dalnici
17.01.2006 (21:27)
Ha ha ale vuz 854 je o hodne pohodlnejsi bezpecnejsi a ekologictejsi nez nakej bus nebo auto!!!!jizdni doba se zkrati s dostavbou 5 koridoru...
17.01.2006 (20:47)
Tri hodiny do Liberce jsou opravdu bezkonkurencni... Pomaleji jedine pesky
17.01.2006 (19:56)
diky Seath.Konecne muj clovek...Zeleznicni doprava je jedinou dopravou budoucnosti a nema na zadny relaci konkurenci!
17.01.2006 (7:27)
M, myslim, ze nemusime byt na Mateje tak prisni a muzeme srovnavat i mista spojena "primou" trati.
Zkusme treba porovnat cas jizdy z Prahy do Liberce, Hradce Kr., Budejovic, Kladna, Noveho Mesta na Morave, na Dobris... a kdepak jsme i s Matejem?
Zkusme treba porovnat cas jizdy z Prahy do Liberce, Hradce Kr., Budejovic, Kladna, Noveho Mesta na Morave, na Dobris... a kdepak jsme i s Matejem?
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia
Info
informacni okenko