Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Ostrava - Ostravská firma Tchas spolu s brněnskou společností Firesta zmodernizují železniční trať mezi ostravským hlavním nádražím a stanicí Ostrava-Kunčice. Součástí projektu je i vybudování nové zastávky Ostrava-Centrum nedaleko známé Stodolní ulice. S ukončením stavebních prací se počítá do dvou let. Včera to řekl ředitel firmy Tchas pro stavební činnost Jaroslav Paclt.
Modernizace spočívá především v elektrizaci téměř sedm kilometrů dlouhého úseku. Investorem je SFDI,který stavbu pokryl částkou 924 milionů korun, včetně desetiprocentní rezervy. Téměř dvě třetiny nákladů zaplatí Evropská unie.
Samotné nádraží téměř v centru Ostravy přijde na 30 milionů korun. další desítky milionů bude stát vybudování nového podchodu. Studie počítá s jeho prodloužením až do Stodolní ulice. Modernizace trati by rovněž měla zlepšit životní prostředí v Ostravě,elektrizací dojde ke snížení škodlivin,hlučnosti a odstranění exhalací.
Railman | 14.12.2005 (19:19)
Související zprávy
Expert
15.12.2005 (17:25)
Já vím, že mi to moderátoři smažou, ale ať:
"Hrdý pražák" je prachobyčejnej vůl!! :-))
"Hrdý pražák" je prachobyčejnej vůl!! :-))
jirka
15.12.2005 (15:58)
ad. hrdý pražák a pyčo baníkovec
hoši to nevíte že do liberce zavedou koňku - pracují na tom, bude se to jmenovat regiotramvaj :-)))
hoši to nevíte že do liberce zavedou koňku - pracují na tom, bude se to jmenovat regiotramvaj :-)))
15.12.2005 (15:50)
Tak to za chvilku nebude možné ani Brejlovce vyfotit jak to tak půjde dál. Info pro fotografi na trati z Kunčic na Baňské nádraží jezdí s náklady dvě spojené 742
15.12.2005 (14:43)
Pro osobní dopravu by bylo možno Opava - Svinov - hl.n - Kunčice - Havířov - Č. Tešín jediná "úvrať" ve Svinově u PTG a dvou strojvedoucích stačí cca 3 min. čili čas potřebný pro výměnu frekvence obecenstva.
Lenny
15.12.2005 (13:48)
Připravuje se v budoucnosti elektrizace trati až do Frýdku-Místku. Jak už tady někdo vzpomenul po provedení elektrizace budou vedeny osobní vlaky Č.Těšín-Havířov-Ostrava-Bohumín-Č.Těšín
Ostravan
15.12.2005 (13:43)
Ad lada: Bohužel to nevím, ale stačí se podívat do současného GVD, jaké jsou jízdní doby mezi jednotlivými žst. a od toho to +- odvodit.
Ad Hrdý Pražák: Těšte se, za chvilku bude Hyundai u Ostravy, Mošnov bude nejznámější letiště v ČR, Ostrava má nejlepší MHD v republice, OSTRAVA bude mít všechny tratě provozované ČD pod dráty a mnoho dalšího, o čem můžete v Praze jen snít a máte oprávněnost nám Ostravákům závidět.
Ad Hrdý Pražák: Těšte se, za chvilku bude Hyundai u Ostravy, Mošnov bude nejznámější letiště v ČR, Ostrava má nejlepší MHD v republice, OSTRAVA bude mít všechny tratě provozované ČD pod dráty a mnoho dalšího, o čem můžete v Praze jen snít a máte oprávněnost nám Ostravákům závidět.
Hrdý Baník Pyčo
15.12.2005 (10:01)
Všechny peníze jdou do Prahy a my tady na Ostravsku jezdíme jak za války :))!
LaPin
15.12.2005 (9:42)
klííííd
Hrdý Pražák
15.12.2005 (9:21)
To je hrozný, všechny prachy jdou na Ostravsko a my tady v Praze jezdíme pořád jak za Franze Józefa: trati do Vraného, "hrbatá", Všetaty... Hrůza!!!
lada
15.12.2005 (8:57)
To Ostravan: Nevite, jak to je s realnymi casovymi odhady (termin elektrifikace i doba jizdy) u Vami zminovane trasy "Svinov-hlavní nádraží-Kunčice-Havířov-Český Těšín"?
V soucasne dobe CD volily mezi prujezdem Ostravou-Vitkovicema (rychlejsi, ale pro Ostravaky nepouzitelne) a Svinovem a hlavnim nadrazim. Ze vymysli takovy kompromis by me ani ve snu nenapadlo.
V soucasne dobe CD volily mezi prujezdem Ostravou-Vitkovicema (rychlejsi, ale pro Ostravaky nepouzitelne) a Svinovem a hlavnim nadrazim. Ze vymysli takovy kompromis by me ani ve snu nenapadlo.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko