Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.

První spoj SC PENDOLINO (SC 502/OK 4003) vyjel z Ostravy v 5:45 hod. a do Prahy přijel na minutu přesně v 9:18 hod. Prvním spojem cestovalo přibližně 100 cestujících, z nichž 7 využilo spoje SCP jako pravidelné linky ČSA, s kterými ČD tyto spoje provozují. Cestující prvního spoje obdrželi pamětní certifikát potvrzující absolvování jízdy historicky prvního spoje SCP. Certifikát podepsali generální ředitel ČD, a. s. Josef Bazala a prezident ČSA Jaroslav Tvrdík.
V průběhu prvního dne provozu využilo spojů SCP přibližně tisíc cestujících. Podvečerní spoje z Ostravy do Prahy byly zaplněny takřka na úroveň celkové kapacity vlaku. Průvodčí ve speciálních modro-žluto-šedivých uniformách, které jsou určeny pro spoje SCP, odbavili i řadu cestujících s elektronickou jízdenkou. Včera večer dosahoval počet prodaných jízdenek přes internet několik stovek.
Zdroj : Tisková zpráva ČD, a.s.
Foto : Archiv ŽelPage
CSPSV | 12.12.2005 (15:47)
Související zprávy

14.12.2005 (18:11)
ČD LOUNGE-co se stane, když tam nakouknu(nesednu si) se síťovkou na 2.třídu? Kolik je pokuta-příplatek za to?


14.12.2005 (17:50)
Pred chvili (cca v 17:17) jsem videl specialni autobusovy spoj AE pred holesovickym Vystavistem, jedouci z Nadrazi Holesovice na letiste. Sedela v nem 1 osoba. Nevyplatilo by se, aby MHD zaplatila v podobnych pripadech napriklad taxi?
14.12.2005 (15:09)
Proboha VRT a ICE3 to zase bude prošustrovanejch peněz. A nakonec tam stejně někde zbudou zapomenuté šraňky :-) jako na koridóru.


14.12.2005 (14:45)
jenze dalsi pendolino co jelo z Ovy v 9:45 tak mělo 30min. zpoždění.


14.12.2005 (13:56)
No holt má západ 30 let náskok protže neměli komanče jako my ale stejně si myslim že je to pokrok vpřed že si nezaslouží takovou kritiku...holt kdo na to má jede pendolínem a kdo ne tak ten si může jít třeba zasáňkovat....:))


13.12.2005 (22:07)
Jo hoši až bude VRT tak bude možná i ICE3
13.12.2005 (22:05)
No jak se to vezme. PPP v sektoru bydleni muze byt nejaka, PPP v doprave nejaka a PPP v modnim obleceni jeste jina. Takze ze mzdy bych ja osobne pri srovnavani cenove dostupnosti napric staty nevychazel, ale nerozhoduji o tom:)
Ale jinak diky za vysvetleni...
Ale jinak diky za vysvetleni...
13.12.2005 (21:34)
AdrewM: "A ja je porovnaval podle menoveho kurzu ?"
Mně šlo o příspěvek Hnatikka, netvrdím, že jsi to ty přepočítával podle měnového kurzu.
Mně šlo o příspěvek Hnatikka, netvrdím, že jsi to ty přepočítával podle měnového kurzu.
13.12.2005 (21:18)
To M no to jsou prave ty cenove a mzdove relace :-)


13.12.2005 (19:25)
Ad hnaltik: Jízdné v Německu je velmi drahé, ale pokud člověk zamýšlí jet vlakem a ví to dopředu, může ušetřit klidně polovičku jízdného (bez jakéhokoliv průkazu) jen za včasný nákup jízdenky. Takže si může cestu vlakem (třeba ICE-Sprinterem) téměř kdokoliv... To, že Německé dráhy jsou tak drahé, že s nimi nelze cestovat, je mýtus, který by měl padnout! Stačí jen třeba zavítat na stránky www.bahn.de. A věřte, že nabídek jako Sparpreis, Mitfahrer, Schönes Wochenende a podobných tam využívá spousta lidí. Možná bych si radši trochu připlatil, než jezdit takovým humusem, jako ČD obyčejně nabízejí. Radši si připlatím za IC/EC než jezdit béčkem... Takže díky za Pendolino. Použitelných vlaků je hnedle víc (kromě Košičana a Prahy).
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info

informacni okenko