..: Albatros pojede jako poslední vlak po Hrabovské spojce :..
498.022 v Lužné u Rakovníka 2004Zvláštní vlak/PMD - Doplněno 11.12.2005 - V noci ze soboty na neděli byl ukončen provoz na hrabovské spojce mezi Prahou hl.n. a Praha Masarykovo nádraží-Hrabovka.
Od 11.12.2005 není přes Hrabovskou spojku trasován žádný vlak, ale jeden tudy ještě pojede - v pondělí. Abych byl přesný, nebude to vlak, ale posun mezi dopravnami.
Společnost SKANSKA si na 12.12.2005 objednala zvláštní vlak/PMD z Prahy-Libně (odj. cca. 11.20) přes Hrabovku do Prahy hl.n. (příj. cca. 11.40).
Po této jízdě pojede Albatros rovnou do Velenic a pozor, pojede vlastní silou.
Přibližné časy:
Praha hl.n. (odj. 12.08), Čerčany (12:58 - 13:50 zbrojení vodou), Votice (14:44 - 15:00), Tábor (15:50 - 16:13), Veselí n.L. (16:52 - 17:30 zbrojení vodou + otočení na točně), České Velenice (příj. 18.40).

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 11.12.2005 (21:45)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
Editor oder ŽP Admin JRtrain  mail  
14.12.2005 (7:39)  
HOP: sice trochu opožděně, ale přec.
Vím, že máte lokomotivu a ne vagon, taky Vám ji nikdo nebere, ale i lokomotivy se občas tahají jako vagony. To že zrovna Albík vždy jezdí sám a nenechá se tahat je chvályhodné, ale nechápu, proč vás uráží text, že Albík jede vlastní silou, mělo by Vás to spíš těšit ne? Tím spíš se divím, že namísto kritik třeba sám od sebe nenapíšete autoru zprávy doplňující info, jež se tu objevilo v komentářích ;-)
a propo, co u Albíka vlastně děláte ? ;-)
Editor oder ŽP Admin hop
14.12.2005 (6:19)  
JN: Parní vůz M 124.001
vz: jo přivezli jsme si 5.min.
Editor oder ŽP Admin vz
13.12.2005 (22:11)  
tak do Velenic přijela malinko opozdene a jak rikal Vlasta Burian, "uhlim napred".
Editor oder ŽP Admin JN
13.12.2005 (22:03)  
jsem trošku neznalec, ale kdo je Komárek?
Editor oder ŽP Admin hop
13.12.2005 (19:00)  
z.:Nevím,proč tu kydáte hnůj,když o tom,podle toho co jste napsal,nic nevíte.Proč tam opravuje své lokomotivy a nyní i vozy KHKD ?A včera právě přijela též na opravu 475.111 a pokud vím,tak ta je taky soukromá....... Proč tam opravují lokomotivy cizích soukromníků asi proto,že podle vás,jsou tam nejdražší apod. Trošku divný,ne ? Vy víte kolik stojí oprava komárka,jestli ano,tak mi to sem napište,rád si to přečtu,když už jste to nakousnul....
Brňák: Nevšimnul jsem si,že by se tam opravovaly pouze loko Prahy,viz posledních pět let:477.043,556.0506,475.176,oprava pojezdu 475.111,oprava pojezdu 310.922,555.0153,434.2186,M 124.001.....Spíš bych řekl,že kdo se stará má......a ne jen aby pořád bědoval...To platí i o tom,jak která mašinka je vidět na akcích.
Editor oder ŽP Admin JN
13.12.2005 (12:41)  
to Brňák: no nevím o tom nic, ale myslím, že Alby si na sebe docela slušně vydělává - když si uvědomím, že táhne několikrát doroka vlak natřískaný dětmi na Křivoklát a zpět. Rozhodně si všímám jeho vytíženosti více než u jiných lokomotiv. Toť můj názor.
Editor oder ŽP Admin Brňák
12.12.2005 (23:33)  
No jo, pražáci. Na lokomotivy pražského depa sa vždy peníze najdú!!!
Editor oder ŽP Admin JN
12.12.2005 (10:15)  
to hop: díky za vysvětlení. Albatros mě provází celý životem, byl mou první lokomotivou, kterou jsem jel (´86 Kralupy-Kladno-Praha) - takže nejen proto přeju, ať všechno proběhne hladce.
Editor oder ŽP Admin z.
12.12.2005 (9:29)  
Tlakovka se dá udělat nejen v nejdražší firmě a to ve Velenicích, problém je v tom, že v rámci dohazování kšeftů Sedláčkovi jsou jediné "autorizované" právě Velenice. Autorizované jsou ČD, nikoliv Drážním úřadem. ÚOHS by se asi divil aneb jak se obchází výběrová řízení ve státním podniku ...

To je asi jako s Komárkem, za cenu Velenic by jinde mimo jeho opravy byla postavena navíc další plně funkční replika. Ale každý svého štěstí strůjcem, žádný samostatně hospodařící spolek na takovéto vyhazování peněz do kanálu nemá.
Editor oder ŽP Admin hop
12.12.2005 (5:44)  
Jednak kvůli zostřené prohlídce,protože už to bude 28.1.2007 šest let od doby ,kdy po opravě Albík měl poslední tlakovou zkoušku a samozřejmě během těch šesti let se vyskytly menši a větši problémy,které je nutné odstranit a to už se v Libni dělat nedá.např vyměnit pár rozpěrek,opravit nožní rám,dát nový lak a pod.A to vše kvůli úspěšnému vykonání již zmiňované tlakové zkoušky a aby mohl další pár let jezdit po kolejích vlasní silou.První akcí,kterou by měl mít Albík po opravě,bude jízdy začátkem března k výročí narození TGM,pokud se to nestihne,tak potom velikonoční Křivoklát.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko