Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.

Od 11.12.2005 není přes Hrabovskou spojku trasován žádný vlak, ale jeden tudy ještě pojede - v pondělí. Abych byl přesný, nebude to vlak, ale posun mezi dopravnami.
Společnost SKANSKA si na 12.12.2005 objednala zvláštní vlak/PMD z Prahy-Libně (odj. cca. 11.20) přes Hrabovku do Prahy hl.n. (příj. cca. 11.40).
Po této jízdě pojede Albatros rovnou do Velenic a pozor, pojede vlastní silou.
Přibližné časy:
Praha hl.n. (odj. 12.08), Čerčany (12:58 - 13:50 zbrojení vodou), Votice (14:44 - 15:00), Tábor (15:50 - 16:13), Veselí n.L. (16:52 - 17:30 zbrojení vodou + otočení na točně), České Velenice (příj. 18.40).
Karel Chýla
| 11.12.2005 (21:45)

Související zprávy

14.12.2005 (7:39)
HOP: sice trochu opožděně, ale přec.
Vím, že máte lokomotivu a ne vagon, taky Vám ji nikdo nebere, ale i lokomotivy se občas tahají jako vagony. To že zrovna Albík vždy jezdí sám a nenechá se tahat je chvályhodné, ale nechápu, proč vás uráží text, že Albík jede vlastní silou, mělo by Vás to spíš těšit ne? Tím spíš se divím, že namísto kritik třeba sám od sebe nenapíšete autoru zprávy doplňující info, jež se tu objevilo v komentářích ;-)
a propo, co u Albíka vlastně děláte ? ;-)
Vím, že máte lokomotivu a ne vagon, taky Vám ji nikdo nebere, ale i lokomotivy se občas tahají jako vagony. To že zrovna Albík vždy jezdí sám a nenechá se tahat je chvályhodné, ale nechápu, proč vás uráží text, že Albík jede vlastní silou, mělo by Vás to spíš těšit ne? Tím spíš se divím, že namísto kritik třeba sám od sebe nenapíšete autoru zprávy doplňující info, jež se tu objevilo v komentářích ;-)
a propo, co u Albíka vlastně děláte ? ;-)


14.12.2005 (6:19)
JN: Parní vůz M 124.001
vz: jo přivezli jsme si 5.min.
vz: jo přivezli jsme si 5.min.


13.12.2005 (22:11)
tak do Velenic přijela malinko opozdene a jak rikal Vlasta Burian, "uhlim napred".


13.12.2005 (22:03)
jsem trošku neznalec, ale kdo je Komárek?


13.12.2005 (19:00)
z.:Nevím,proč tu kydáte hnůj,když o tom,podle toho co jste napsal,nic nevíte.Proč tam opravuje své lokomotivy a nyní i vozy KHKD ?A včera právě přijela též na opravu 475.111 a pokud vím,tak ta je taky soukromá....... Proč tam opravují lokomotivy cizích soukromníků asi proto,že podle vás,jsou tam nejdražší apod. Trošku divný,ne ? Vy víte kolik stojí oprava komárka,jestli ano,tak mi to sem napište,rád si to přečtu,když už jste to nakousnul....
Brňák: Nevšimnul jsem si,že by se tam opravovaly pouze loko Prahy,viz posledních pět let:477.043,556.0506,475.176,oprava pojezdu 475.111,oprava pojezdu 310.922,555.0153,434.2186,M 124.001.....Spíš bych řekl,že kdo se stará má......a ne jen aby pořád bědoval...To platí i o tom,jak která mašinka je vidět na akcích.
Brňák: Nevšimnul jsem si,že by se tam opravovaly pouze loko Prahy,viz posledních pět let:477.043,556.0506,475.176,oprava pojezdu 475.111,oprava pojezdu 310.922,555.0153,434.2186,M 124.001.....Spíš bych řekl,že kdo se stará má......a ne jen aby pořád bědoval...To platí i o tom,jak která mašinka je vidět na akcích.


13.12.2005 (12:41)
to Brňák: no nevím o tom nic, ale myslím, že Alby si na sebe docela slušně vydělává - když si uvědomím, že táhne několikrát doroka vlak natřískaný dětmi na Křivoklát a zpět. Rozhodně si všímám jeho vytíženosti více než u jiných lokomotiv. Toť můj názor.


12.12.2005 (23:33)
No jo, pražáci. Na lokomotivy pražského depa sa vždy peníze najdú!!!


12.12.2005 (10:15)
to hop: díky za vysvětlení. Albatros mě provází celý životem, byl mou první lokomotivou, kterou jsem jel (´86 Kralupy-Kladno-Praha) - takže nejen proto přeju, ať všechno proběhne hladce.


12.12.2005 (9:29)
Tlakovka se dá udělat nejen v nejdražší firmě a to ve Velenicích, problém je v tom, že v rámci dohazování kšeftů Sedláčkovi jsou jediné "autorizované" právě Velenice. Autorizované jsou ČD, nikoliv Drážním úřadem. ÚOHS by se asi divil aneb jak se obchází výběrová řízení ve státním podniku ...
To je asi jako s Komárkem, za cenu Velenic by jinde mimo jeho opravy byla postavena navíc další plně funkční replika. Ale každý svého štěstí strůjcem, žádný samostatně hospodařící spolek na takovéto vyhazování peněz do kanálu nemá.
To je asi jako s Komárkem, za cenu Velenic by jinde mimo jeho opravy byla postavena navíc další plně funkční replika. Ale každý svého štěstí strůjcem, žádný samostatně hospodařící spolek na takovéto vyhazování peněz do kanálu nemá.


12.12.2005 (5:44)
Jednak kvůli zostřené prohlídce,protože už to bude 28.1.2007 šest let od doby ,kdy po opravě Albík měl poslední tlakovou zkoušku a samozřejmě během těch šesti let se vyskytly menši a větši problémy,které je nutné odstranit a to už se v Libni dělat nedá.např vyměnit pár rozpěrek,opravit nožní rám,dát nový lak a pod.A to vše kvůli úspěšnému vykonání již zmiňované tlakové zkoušky a aby mohl další pár let jezdit po kolejích vlasní silou.První akcí,kterou by měl mít Albík po opravě,bude jízdy začátkem března k výročí narození TGM,pokud se to nestihne,tak potom velikonoční Křivoklát.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2025 ŽelPage
- správci
Info

informacni okenko