..: Od nového GVD nabízí ČD nové mezinárodní vlaky :..
české dráhy, a.s.Praha - Od 11. prosince 2005 nabídnou České dráhy cestujícím nový jízdní řád, který přináší nové spoje nejen do Ostravy (SC Pendolino), ale také nové mezinárodní vlaky.

Z Prahy (se zastavením v Táboře a v Českých Budějovicích) do slovinské Lublaně pojede nový spoj EC Jóže Plečnik s přípojem v Linci na vlak EC Transalpin Vídeň – Curych – Basilej a rychlík Zidani Most – Záhřeb. Novinkou je přímé noční spojení Prahy a Českých Budějovic lehátkovým vozem do Benátek. Přímé noční lehátkové spojení do Curychu je nově doplněno o komfortní lůžkový vagón. Více spojů pojede také do SRN - přes Domažlice bude zaveden nový rychlík Praha – Norimberk, z Děčína do Bad Schandau budou nově denně jezdit 4 páry osobních vlaků a novinkou je také celotýdenní provoz rychlých osobních spojů na trase Liberec – Drážďany.

tisková zpráva ČD

JRtrain Poslat mail autorovi | 22.11.2005 (12:49)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Jízdní řád

Weitere aus ČR Jihočeský


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
Registrierter Benutzer karel.f  mail  
25.11.2005 (8:21)  
Rail-2005: Přirovnávat mobilní operátory s ČD je kapánek o něčem jiném. ČD nemohou v osobní dopravě vydělávat . Nikdy nebudou.
Jinak tvé názory jsou super dobře jsem se pobavil.
Jak už jsem řekl, zaměstnanci si tyto výhody musí zasloužit tím, že firma bude v zisku. TOHO DOCÍLÍM OPTIMALIZACÍ a ZVÝŠENÍM PRODUKTIVITY PRÁCE. Pak ať jich mají, kolik je únosné.
Potřebujeme odborníky na ředitelství, doufám že se tam dostaneš a pak bude vše OK.
Registrierter Benutzer xyz  mail  
25.11.2005 (7:53)  
M.Zikmund:

Tak, teď přepočítejte počet (takto vytížených) strojvedoucích a výpravčích, kteří prodávají jízdenky a uklízejí stanici. Pak to podělte počtem VŠECH zaměstnanců a zkuste to vyjádřit v procentech. Opravdu na dráze není už vůbec žádný prostor k zefektivňování?
Registrierter Benutzer Franta
25.11.2005 (0:51)  
Že si s těma režijkama nedáte pokoj. Kolik asi tak tratí ČD na režijce, když ten vlak jede tak jako tak a když by bez režijky nádražník nikam nejel? Pro hospodaření ČD je to naprosto nepodstatné. Podobně ČSA. Jaký mají náklad na cestujícího s volnou letenkou do ne plně obsazeného letadla? Bagetu a kolu navíc. A žasnu, že pořád řešíte i ty 13. a kolikáté platy a nedochází vám, že podstatný je jen celoroční příjem. Osobně budu raděj pracovat za 12 platů po 30.000 než za 14 po 25.000. A o tom to je...
Registrierter Benutzer Miroslav ZIkmund
24.11.2005 (19:41)  
Velice by mne zajímalo, jakým způsobem se dá ještě zvýšit produktivita práce u strojvedoucího, který se během 12 hodinové směny otočí na trati Praha – Kolín 4x (= 8 vlaků za směnu) s obratovými časy 13 až 20 minut ?
Jak hodláte zvýšit produktivitu práce strojvedoucího, který veze vlaky 377/654 a má v Břeclavi obrat 67 minut, během nichž čerpá 30 minutovou přestavku na jízdlo a oddech stanovenou jednak podle zákoníku práce, jednak zákonem o pracovní době v dopravě. Délka směny činí 12,29 hodiny, traťový výkon 8,41 hodiny; něco spotřebuje na "zprovoznění" lokomotivy v Praze a na cestu od strojmistra na lokomotivu, odstavení lokomotivy a cestu ke strojmistrovi. Vězte, že tam není ani minuta navíc.
Před 25 lety se týchž 12 hodin dalo technologicky nenapadnutelně zabalit na výkon "strojově" ze Smíchova do depa na provozní ošetření, strojově do Kutné Hory a osobák zpět … či souprava HLN – ONJ – HLN a rychlík do Přerova …
Když jsem v té době drze "zrušil" na 12 hodin jednu přetahovou lomomotivu (tzv. E1 - E6)vozící soupravy ONJ – HLN – ONJ, tak z toho byla málem revoluce, protože místo 4x za 12 hodin museli ostatní strojvedoucí jet 5x … a zejména výpravčí na HLN a ONJ byli vzteky bez sebe, protože museli oběhy "Eček" dodržovat … Dneska jsou E1-E6 leda na fotkách …

Jakým způsobem se dá zvýšit produktivita práce výpravčího, který je ve stanici sám a ještě prodává jízdenky …

Registrierter Benutzer xyz  mail  
24.11.2005 (13:38)  
Jirka:

Tim prikladem jste jeste nevysvetlil ty rodinne prislusniky. Nevim, jestli nekdo rekl zrusit vsechno, ale omezit by stalo za uvahu. ;)

Z druhou casti souhlasim vice nez ochotne. Podobne jsem se rozciloval u DP Praha, totiz ze zodpovedni by to taky obcas meli vyzkouset, aby videli, jake nesmysly jsou nekteri podrizeni schopni obcas vymyslet. A rozhodne to patri k "image" firmy. Je zajimave, ze u poskytovatelu prepravnich sluzeb to nikomu nevadi, ale predpokladam, ze kdyby si napr. reditel automobilky Hyunday koupil vuz VW, tak mu to omlati o hlavu a odstavi ho. Nebo treba taky zajimava predstava: Karosa/Irisbus by si na svoz zamestnancu koupila SOR.


Franta Jetel:

Ja osobne nezapomnel, ale nemel jsem ten dojem, ze (za tu "praci" - mnohe profese) by u CD byly az tak spatne platy, ze by se to muselou zurive kompenzovat prakticky neomezenymi vyhodami pro cele rodiny.

Ostatne, prave proto, ze jsem nezapomnel, napsal jsem ve svem puvodnim prispevku: "mnohé firmy poskytují různé zaměstnanecké výhody, protože je to výhodnější pro obě strany."
Registrierter Benutzer M 
24.11.2005 (12:14)  
Ale ne, neuniklo... A timto opravuji svuj drivejsi prispevek ve smyslu, ze rezijky do zakladu dane nevstupuji...
Registrierter Benutzer Rail-2005  mail  
24.11.2005 (8:58)  
Jenže pokud na to nemám, tak nebudu ani zvyšovat plat i kdyby se někdo na hlavu stavěl a rovněž odeberu zaměstnanecké výhody.

Jak už jsem řekl, zaměstnanci si tyto výhody musí zasloužit tím, že firma bude v zisku. TOHO DOCÍLÍM OPTIMALIZACÍ a ZVÝŠENÍM PRODUKTIVITY PRÁCE. Pak ať jich mají, kolik je únosné.

Např. zaměstnanecké výhody u mobilních operátorů jsou velmi značné, ale 2 firmy ze 3 na našem trhu mají velmi dobré zisky.
Registrierter Benutzer Franta Jetel
24.11.2005 (8:35)  
Pánové (dáma tu asi žádná není), vám asi uniká to podstatné, proč zaměstnavatelé nabízejí svým zaměstnancům naturální výhody (režijka, auto, atd), a sice že náklady na odvody z mezd jsou tak vysoké, že je lepší dát zaměstnanci režijku, než mu přidat třeba 500 Kč měsíčně na platu + odevzdat státu dalších 175 Kč na odvodech, přičemž zaměstnanec z těch 500 Kč ještě zaplatí sociální a zdravotní pojištění a samozřejmě daň, řekněme nějakých 22%. Už chápete???
Registrierter Benutzer Jirka
24.11.2005 (7:00)  
Rozhodně bych nerušil zaměstnancům ČD a rodinným příslušníkům režijky. Domyslete příklad strojvedoucího po noční dispečerce kdy se projel s kontejnery praha - České Budějovice - praha a ještě s cementem beroun a zpátky. Jelikož je okolo 4.00 ráno a PID v Praze a okolí má ještě noc, takový člověk po této směně nasedá do osobního automobilu, jelikož panťák je za peníze, a jede někam za okraj Prahy??? Kolikrát je režijka jednou z posledních motivací, aby ten dotyčný u ČD zůstal. Náklady na pokrytí provozu jednoho režijkáře jsou přece neporovnatelně nižší, než náklady na jeden firemní automobil k neomezenému použití. Zatímco autem lze vyrazit naprosto kdykoliv kamkoliv, víme že dráha rozhodně kdykoliv kamkoliv nevyráží. To je přece omezení samo o sobě proti automobilu. Vite víc mi vadí, i když chápu, že to je nutné, služební automobil u zaměstnaců ČD v kancelářích (ředitelé, náměstci apod.) mělo by být otázkou prestiže, že na různá jednání jezdí vlakem v řádně řazeném vagóně (nikoliv salón na Casovii apod), ukázali by tak, že mají důvěru v podnik který vedou.
Registrierter Benutzer comar 
24.11.2005 (0:12)  
MZ: je sice pravda, ze bez rezijek by spousta tech zamestnancu a pribuznych na druhy konec Evropy nejeli, ale urcite by se jich tam par naslo. Ne vsichni mysli stylem "pokud to neni zadarmo, tak nikam nejedu". Ale souhlasim s tim, ze ty dovolene, pracovni doby a hlavne ochrana pred propoustenim jsou mnohem vetsi cernou dirou.
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko