Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Vídeň - Rakouští cestující si stěžují na kvalitu vozů, které jsou řazeny na 2 párech spěšných vlaků mezi Českými Budějovicemi a Vídní. Zákazníci ÖBB jsou nespokojeni s úrovní WC, špatným technickým stavem vozů i špínou na sedačkách. České dráhy dostaly čas do konce ledna 2006, aby odstranily modernizací zjištěné nedostatky.
Pokud se tak nestane, budou české vozy odpojeny v pohraniční přechodové stanici a zbylou část cesty budou na vlacích řazeny vozy ÖBB. Trasu dlouhou 220 km urazí přímé spěšné vlaky za necelé 3,5 hodiny.
Ilustrační foto
Pokud se tak nestane, budou české vozy odpojeny v pohraniční přechodové stanici a zbylou část cesty budou na vlacích řazeny vozy ÖBB. Trasu dlouhou 220 km urazí přímé spěšné vlaky za necelé 3,5 hodiny.
Ilustrační foto
CSPSV | 3.11.2005 (20:40)
Související zprávy
MMKO
03.11.2005 (23:01)
Jo když se naše vagony pošlou třeba do Polska nebo na Slovensko, tak to ještě projde, protože tam se jezdí v podobném. Ale když se ty naše "klasiky" rozjedou do Rakouska, tak to nemůže dopadnout jinak než to dopadlo. A to se pak řekne Evropská Unie...
Petr
03.11.2005 (22:11)
Ježiš, to je zas ostuda. Ale taky se jim nedivím. Bmee by se na mezinárodní provoz neměly dávat. Nechápu, proč se ČD nedomluví s OBB, že mezi Č.Budějovicema a Vídní budou nasazeny OBB vozy.
03.11.2005 (21:59)
Jardo, co jsi pil?:)))
03.11.2005 (21:55)
no me by zajimalo, co s tim budou delat. CD ten nevlastni zadne vhodne vozy pro tuto trat. Jedine, ze by tam nasadily Bee a Bpee.
Nespis tam nakonec bude jezdit toto:
http://www.railfaneurope.net/pix/at/car/regional/long_Schlieren/Bmpz-l/pix.html
nebo toto:
http://www.railfaneurope.net/pix/at/car/regional/double_deck/misc/pix.html
Nespis tam nakonec bude jezdit toto:
http://www.railfaneurope.net/pix/at/car/regional/long_Schlieren/Bmpz-l/pix.html
nebo toto:
http://www.railfaneurope.net/pix/at/car/regional/double_deck/misc/pix.html
Unipuls
03.11.2005 (21:20)
Údržba vozů u ČD je z velké části katastrofa. Stoletá zažraná špína, vyblyštěné fleky na kožence ve výšce hlavy na dvou sedadlech u okna, o WC ani nemluvě. Je pravda, že proti minulosti většinou teče voda, je k dispozici mýdlo, papír a ručníky. Ale na celkovém vzhledu vozů je vidět, že jsou zcela neudržované, špína a prach se po letech nabalují a po čase to někdo vezme barvou. Na poslední dodávce osobních vozů ze Studénky je vidět jen postupná degradace a minimální údržba. Stejná situace je u 842 a modernizovaných vozů. Když už ČD neslyší na hlasy od našich lidí, musí jim někdo otevřít oči zvenku.
Jrada Kartáč
03.11.2005 (20:58)
To ce jezdí mezi ČB, respektive meziPlzní a Vídní je skutečně hnus. Jse o vozy z roku asi 1989, označené dčíve jako 1. vozová třída a nyní přeznačeny na 2. vozovou třídu. Zvláště je to vidět na sedačkácjh. Některé byly nově potaženy a ty vypadají ještě dobře., a le ty, ci jsou oridinýl, mají začetnalé opěrky hlavy. Navíc jsou vodítka posuvných dveří do kupé vyběhány a v různých rychlostech vybrují. Záchody jsou nedostatečně uklízeny a v nich smrad. V tomto stavu jsou skutečně nevhodné pro mezinárodní provoz jak do Vídně, tak do Lince. Český cestující je zvyklý na ledacoc, ale v zahraničí to oprávněn nese nevoli.
Jarda Katráč
Jarda Katráč
03.11.2005 (20:57)
taky se jim nedivim. Jsou zvykli na nove dvoupatrove vozy a Bmz, ktere postupne nahrazuji vsechno starsi. Taky docela nadavaji na Negreliho.
Hrdý Pražák
03.11.2005 (20:44)
Se těm zákazníkům moc nedivim, když jsou zvyklí na úplně jinou úroveň!
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko