Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
London - Velká Británie chce po teroristických útocích zavést bezpečnostní kontroly na nádražích, které budou podobné těm na letištích. Cestující budou muset v budoucnu procházet bezpečnostními rámy a zavazadla budou rentgenována. Opatření budou testována na vybraných londýnských nádražích.
CSPSV | 31.10.2005 (11:54)
Zusammenhängende Nachrichten
Web
31.10.2005 (17:49)
Taková tradice tam sice je, ale to, narozdíl od kontroly zavazadel a procházení rámy, je možné zvládnout v reálném čase. Tyhle kontroly ne, je to blbost, která stejně teroristovi život neznepříjemní. Leda by tím chtěly zaměstnat většinu nepřizpůsobivých menšin, to by jim asi skutečně s terorismem pomohlo :) Už teď sem tam na nádražích s plácačkama viděl ty nejčernější z černochů :)
31.10.2005 (15:38)
Čína má "výhodu" že tam prakticky neexistuje regionální železniční doprava. V Británii jsem nebyl - ale je tam co vím tradice kontrolovat jízdenky před příchodem k vlakům.
Cestujcí
31.10.2005 (14:10)
Další vítězství teroristů...
lada
31.10.2005 (13:01)
A az bude chtit nekdo jet rano do prace, tak bude muset prijit na nadrazi hodinu predem :-) Dekuji, nechci.
honzaW
31.10.2005 (12:58)
1. cina se nepocita :)
2. jak to budou kapacitne zvladat? preci kdyz se do letadla vejde rekneme 300 lidi tak to chapu /frekvence 30 minut/, ale kdyz do vlaku treba 600 a frekvence vlaku je treba 5 minut /at nezeru/ tak je to 7200 lidi za hodinu a to nemluvim o tech vsech prostorach co by se museli nejak zabezpecit...
2. jak to budou kapacitne zvladat? preci kdyz se do letadla vejde rekneme 300 lidi tak to chapu /frekvence 30 minut/, ale kdyz do vlaku treba 600 a frekvence vlaku je treba 5 minut /at nezeru/ tak je to 7200 lidi za hodinu a to nemluvim o tech vsech prostorach co by se museli nejak zabezpecit...
31.10.2005 (12:05)
Bezpečtnostní rámy a kontrola zavazadel je již léta zavedena v Číně.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko