Aktualizováno - 17:40 - Řím - V úterý 25.10. ráno v 6:40 vykolejil v Itálii rychlovlak Eurostar mezi stanicemi Acquaviva delle Fonti a Sannicandro di Bari. Pod jedoucím vlakem došlo k sesuvu rozmáčené půdy a vlak vykolejil. V místě, kde se vytvořila velká jáma naštěstí zůstala viset jen asi třetina posledního vozu. Ve vlaku bylo zraněno 22 osob, z toho 5 těžce, včetně strojvedoucího vlaku, který má pohmožděný hrudník. Šestivozová elektrická jednotka ETR500 (spoj Eurostar 9410) jedoucí z Taranta do Milána vezla asi 60 cestujících.
K sesuvu naštěstí došlo ve chvíli, kdy větší část vlaku již projela kritickým místem. V místě vznikla jáma přibližně o délce 20 m a hloubce 12 m. Ministr dopravy Pietro Lunardi oznámil sestavení vyšetřovací komise, která bude mít za úkol objasnit příčiny nehody. Komise byla okamžitě ustavena a vyrazila na místo nehody.
Ačkoliv rychlovlaky ETR500 mohou jezdit až 300 km/h, v inkriminovaném úseku se jedná o běžnou trať, kde je povolena max. rychlost jen 160 km/h.
Fotografie : N-TV.de , Corriere.it, Zdroj: Corriere.it : Maltempo in Puglia / DERAGLIA UN TRENO, Za přispění čtenářů upravil: -jr-
Jo a ty koleje mi připomínaj hrozně chybu v MSTS, kde jedete jen po kolejích ve vzduchu
Italsky taky neumi, ale pokusil jsem se na ten clanek (http://www.corriere.it/Primo_Piano/Cronache/2005/10_Ottobre/23/maltempo.shtml) postvat Babel fish (http://babelfish.altavista.com/). Srozumitelnost nebyla nijak valna, ale pokud jsem alespon neco pochopil, tak jsem vyrozumnel, ze vlak temer cely prejel a teprve pod koncem se utrhla zeme. Takze to co vidime na onech divokych fotkach je skutecne posledni vuz, ale nelitalo se. V kazdem pripade asi nebylo o co stat v tom vlaku zrovna jet.
Jinak ty fotky jsou dost síla!
Může někdo zprávu upřesnit?
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.