..: PKP chtějí zkrátit cestu z Vratislavi do Varšavy na 1 hod. 40 min. :..
pkpVaršava - Ministerstvo infrastruktury Polské republiky schválilo 18.10.2005 žádost o dotaci z Fondu regionálního rozvoje EU na modernizaci železniční tratě z Vratislavi a Poznaně přes Lodž do Varšavy, se kterou se počítá v Národním rozvojovém plánu pro léta 2007-2013. Plán počítá s tím, že by měla být trať vybudována na rychlost 300 km/h. Jízdní doby by v uvedených úsecích měly trvat:
Lodž - Varšava = 45 min.
Vratislav - Varšava = 1 hod. 40 min.
Poznaň - Varšava = 1 hod. 35 min.
Předpokládáné náklady na stavbu tratě se odhadují na 3 mld.€. V současné době trvá cesta z Vratislavi do Varšavy 5 - 6 hodin.

CSPSV | 21.10.2005 (23:26)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu Polsko


Cestovatel
24.10.2005 (15:00)  
Zpráva úplně o ničem. Takových snů by bylo :o)
mike
24.10.2005 (2:35)  
zadne zbytecne vzruseni, tohle je zprava typu "tunel do Lodenice"...
registrovaný uživatel comar 
22.10.2005 (11:29)  
ono v Polsku je to podstatne jednodussi, protoze to je jedna velka placka.
registrovaný uživatel DJ
22.10.2005 (6:08)  
Tak oni Poláci už jednu VRT mají (Centralną Magistralą Kolejową), byť zatím provozovanou jenom rychlostí 160 km/h.
registrovaný uživatel M 
22.10.2005 (2:39)  
Planovat je A) Postavit je B) A v Polsku bych na realizaci B rozhodne nespolehal. Taky uvidime (neuvidime, ale muzeme o tom premyslet) s cim tam budou jezdit...
registrovaný uživatel Karel Vlach
22.10.2005 (0:31)  
My to plánujeme "zcela reálně" už min. deset let zato nám tady zbude provozního alespoň i něco více než jen VRTy...:-)
registrovaný uživatel Troll
21.10.2005 (23:46)  
Tak už i Poláci plánují zcela reálně postavit trať pro 300 km/h. A to do roku 2013. U nás tou dobou nebudeme mít zrekonstruované ani ty úchvatné koridory...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko