..: Trať Karlovy Vary - Mariánské Lázně bude pravděpodobně provozovat jiný dopravce :..
RegioSprinter Karlovy Vary - Rada Karlovarského kraje na svém jednání dne 21. července 2005 schválila vypsání poptávkového řízení na zajištění železniční dopravní obslužnosti na trati č. 149 Karlovy Vary - Mariánské Lázně a zpět na období 2006 až 2010.
Do soutěže se přihlásili kromě Českých drah další dva dopravci. Jedná se o společnost Viamont, a.s. a Railtrans Sokolov, s.r.o. Vítězem by se tak mohla stát společnost Viamont, která je nejlevnější. Kraj o budoucím dopravci by měl rozhodnout během listopadu 2005.

Společnost Viamont, a.s. zde plánuje nasazení motorových jednotek RegioSprinter společnosti Vogtlandbahn GmbH, které již provozuje na tratích Sokolov - Kraslice a Sokolov - Karlovy Vary d.n.
České dráhy, a.s. zde chtějí provozovat nové motorové jednotky Regionova ř. 814-914, přestavované z původních motorových a vlečných vozů 810/010 společností Pars nova.
Společnost Railtrans Sokolov, s.r.o. je známa z osobní dopravy na trati Zittau - Hrádek nad Nisou - Liberec, kde provozuje ve spolupráci se společností SBE (Sächsisch-Böhmische Eisenbahn / Sasko-Česká dráha) německé motorové vozy VT 98 (u nás řada 815). Pro trať č.149 nabídla soupravu Desiro.

Článek na webu Karlovarského kraje :
Poptávkové řízení na zajištění dopravní obslužnosti na železniční trati vedoucí z Karlových Varů do Mariánských Lázní

Článek na webu Ministerstva dopravy :
Kdo bude provozovat dopravu na trati Mariánské Lázně - Karlovy Vary?

JRtrain Poslat mail autorovi | 20.10.2005 (11:41)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci Vozidla

Ďalšie z regiónu ČR Karlovarský


  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
Cater854005-6
21.10.2005 (9:09)  
Myslet si že Desiro nebo Regio Sprinter je lepší než 814+914 je daleko směšnější než si to myslet naopak pane Web :) :) :)
Cater854005-6
21.10.2005 (9:03)  
Mimo chodem i ČD jsou na tom lepe na trati 032,040 a občas i na 047 jezdí tzv. Catry motorove vozy 854 a to jsou daleko lepši vozy než ty jejich Regio Sprinter.Tyhle tratě vedou do Trutnova a trat 045 taky.Tak si vemte když ma přestoupit cestujici z 854 do 810 co si asi o Viamontu pomyslí.
Cater854005-6
21.10.2005 (8:55)  
to Brumla:Na trati 045 se mužeš podivat třeba na nadraží v Kalny vodě tahle stanice je v katastrofalním stavu a koleje v nadraží vypadají ještě huř a ve Svobodě nad Úpou jsou koleje ve stanici taky v kroznym stavu ty jejich dřevěny pražce jsou už skoro shnili a jsou tam už pěkně dlouho na to aby to opravily ty vaši Viamonti.Ja souhlasim s provozem na teto trati jinak bych misto busem šel radši pěšky ale Viamonti nejsou o moc lepší než Česke Drahy pořad jen sliby sliby a sliby ale ČD toho splněj víc než Viamont!!!!!!!!!
Cater854005-6
21.10.2005 (8:10)  
to SCYL:704+010 tam u nas už asi 2 roky nejezdí protože jezdí v Kraslicích.Mame tam jen 810 205-5,010 192-3 810 341-8 a neprovozní 010 128-7 a slibovali nam Regio Sprinter
Brumla
21.10.2005 (0:06)  
Via zadne trate nevlastni. Ma je jen pronajate a neco za to plati.

Vy, co tu plivete na Via, si uvedomte:
1. kdyby nadale provozovaly dopravu CD, jezdila by zde MAX 1/3 vlaku. Kolik trati v CR ma vice vlaku za 24hod. (pouze Os, ne Sp, R, IC, EC, SC...)? Budou vam stacit prsty jedne ruky, abyste je spocitali.Pokud nejakou vubec najdete.
2.Via se vydal jedinou spravnou cestou. Nejprve zameril svoji pozornost na stav infrastruktury. Dostal do vimku rozpadajici se useky trati, nekde se obnova rovnala novovystavbe. Na tratich v predpisovem stavu i stavajici vozidla jedou klidneji a tiseji. Pokud by zvolil nejdrive investici do modernich vozidel, rychle by je na rozbitych tratich nicil, omezoval rychlost pomalymi jizdami, takze efekt by byl velmi nizky a kratkodoby.
Web
20.10.2005 (23:48)  
Jak by k němu přišel, samozřejmě ho případně pronajme/leasne, stejnětak jako Viamont. Říkat že RS nebo Desiro je horší než 814 je fakt směšné p. Zikmund :) A ještě bych rád připomněl, že nebýt tohoto VŘ, asi by se nám o 814+914 ještě jenom zdálo.
20.10.2005 (23:18)  
Jelikož to tu nepadlo, tak zmíním, že Railtrans nabídl do této soutěže Desiro. Jak k němu přišel, ale nevím.
registrovaný užívateľ Tom
20.10.2005 (22:56)  
No tak to rozhodne:) Mno 80 by bylo jeste vhodnejsi:) Padesatka je desne malo a snizuje konkurenceschopnost zeleznice na tech regionalnich tratich.
registrovaný užívateľ Frantisek
20.10.2005 (22:49)  
Jsem na to zvedavy, v kazdem pripade by stalo za uvahu zvysit prave tu tratovou rychlost, protoze pokud budeme vsude udrzovat 50, tak to bude stejne proti busum nanic. Chce to aspon 70.
registrovaný užívateľ Tom
20.10.2005 (21:02)  
Taky presne nevim cim, krome hezciho vnejsiho designu, jsou tak zasadne regiosprintery lepsi nez 814/914. Nerikam, ze nevypadaji lepe, mozna maji vetsi kapacitu, ale co opravdu tak zasadniho prinasi navic? Nicmene sam rikam, ze bych je uvital, na pohled vypadaji lepe:) Ale to neznamena, ze budu vypoustet nesmysly ve smyslu, ze 814 je shit a regiosprinter neco super uzasneho.

Jinak jeste me docela prekvapila ta narazka na "cizaky", kterou tu nekdo vyslovil. Co je Viamont za cizaky? Je to ceska spolecnost, stavebni cast spolecnosti je spojena s nemeckou, ale ta dopravni je ceska. Navic puvodne, vznikem a historii je to nase spolecnost, takze proc, nebo na zaklade ceho to jsou "cizaci"?
  1 ... 3 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko