..: Trať Karlovy Vary - Mariánské Lázně bude pravděpodobně provozovat jiný dopravce :..
RegioSprinter Karlovy Vary - Rada Karlovarského kraje na svém jednání dne 21. července 2005 schválila vypsání poptávkového řízení na zajištění železniční dopravní obslužnosti na trati č. 149 Karlovy Vary - Mariánské Lázně a zpět na období 2006 až 2010.
Do soutěže se přihlásili kromě Českých drah další dva dopravci. Jedná se o společnost Viamont, a.s. a Railtrans Sokolov, s.r.o. Vítězem by se tak mohla stát společnost Viamont, která je nejlevnější. Kraj o budoucím dopravci by měl rozhodnout během listopadu 2005.

Společnost Viamont, a.s. zde plánuje nasazení motorových jednotek RegioSprinter společnosti Vogtlandbahn GmbH, které již provozuje na tratích Sokolov - Kraslice a Sokolov - Karlovy Vary d.n.
České dráhy, a.s. zde chtějí provozovat nové motorové jednotky Regionova ř. 814-914, přestavované z původních motorových a vlečných vozů 810/010 společností Pars nova.
Společnost Railtrans Sokolov, s.r.o. je známa z osobní dopravy na trati Zittau - Hrádek nad Nisou - Liberec, kde provozuje ve spolupráci se společností SBE (Sächsisch-Böhmische Eisenbahn / Sasko-Česká dráha) německé motorové vozy VT 98 (u nás řada 815). Pro trať č.149 nabídla soupravu Desiro.

Článek na webu Karlovarského kraje :
Poptávkové řízení na zajištění dopravní obslužnosti na železniční trati vedoucí z Karlových Varů do Mariánských Lázní

Článek na webu Ministerstva dopravy :
Kdo bude provozovat dopravu na trati Mariánské Lázně - Karlovy Vary?

JRtrain Poslat mail autorovi | 20.10.2005 (11:41)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci Vozidla

Ďalšie z regiónu ČR Karlovarský


  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   
pravý vvx
21.10.2005 (13:10)  
... a dle textu Jiřího, asi delší dobu. Já zde nemohu být denně, takže nezabráním tomu, aby mi někteří ubožáci kradli sign, když si neumí vymyslet vlastní. Pokud mi někdo bude chtít napsat nechť použije tento mail: vvxmail@atlas.cz. Omlouvám se zároveň za odbočení od diskuse na zajímavější téma, která je zde vedena ...
pravý vvx
21.10.2005 (12:56)  
... koukám, že si tu někdo přivlastnil můj sign, jinak o S.A. jsem psal i to o jaké kurzy půjde ...
vvx
21.10.2005 (12:18)  
nač ta silná slova? před měsícem jsem to ještě nevěděl, omlouvám se.
21.10.2005 (12:15)  
Poborskii:"Jelikož to tu nepadlo, tak zmíním, že Railtrans nabídl do této soutěže Desiro. Jak k němu přišel, ale nevím."

Taky by mě docela zajímalo...
registrovaný užívateľ Jiří T.
21.10.2005 (11:32)  
vvx: Jsi lhář. Když jsem před měsícem tvrdil, že Student Agency se chystá provozovat železniční dopravu, tak ty jako jediný jsi tomu NEVĚŘIL a osočoval mě, že plácám nesmysly. Takže tu laskavě teď nedělej chytronína, frajere ubohej!
registrovaný užívateľ vvx
21.10.2005 (11:19)  
...rád bych zde ujasnil pár hámotin, které zde byly vypuštěny:
1)výběrové řízení bylo vyhlášeno na ZDO, tedy na provozování drážní dopravy, o provozování dráhy nebyla řeč
2)i při Vmax=50 může RS1 v pohodě krátit jízdní doby, páč má pod kapotou o dost víc koní než 814, 810 nebo podobný fujtajbl a tím naprosto jinou akceleraci
3)814 - jasně o proti výrazně 810 lepší, je zde řada "ale", např. dojebaný podvozek, který zůstal
4)Cater plácá nesmysly, vloni jsem byl ve Svobodě a kolejiště doznalo výrazných změn
5)trati 045 šéfuje pan Ivanko, jeden z nejschopnějších, jaké česká železnice vůbec má a dělá to velmi dobře
6)já také fandím ČD, zejména jejich brzkému konci, pakliže se bleskově nevzpamatují a přestanou si hrát na modrou armádu
7)Via nejsou majiteli 145, ale přesto ji silně zainvestovali, takže nemůže být pochyb o tom, jsou pro naši železnici přínosem (narozdíl od ČD)
8)už jste někdo viděl jet 814 vlastní silou alespoň 20km? Jestli to budou "rozdejchávat" tak dlouho jako např. 843, 471 nebo 680, nebojím se, že by někomu mohli konkurovat
9)pojem exterňák je pitomost vypocená úředníčky ČD, zákon zná pouze pojem licencovaný dopravce, což je Via, OKDD a další, ale i ČD
10)S.A. zamýšlený vstup na koleje již veřejně oznámila, o tom bylo již v jiné diskusi psáno
11)p. Zikmund sice občas napíše zdravý názor, ale přihlédněme k tomu, že v RS1, Desiru nebo i v 815 by mu neplatila jeho režijka, takže ty sedačky jsou pro jeho prkenici opravdu tvrdé. To však není jen jeho problém, mimo režijek tu jsou síťovky, KMB a jiné. Desirem jsem nedávno jel přes 100 km a bylo to v pohodě. V R řazeném 743 + 4x Baafx jsem nevěděl jak si sednout již po 20 km
12) ještě k 045: ať tam jezdí Via třeba s trakařem, ČD tu trať v roce 1997 odepsaly úplně, vzpomínáte...?
registrovaný užívateľ Cater854005-6
21.10.2005 (9:26)  
to Babinskej:Takovy krumply bys dal Českym Draham jo no to si dělaš snad legraci.
21.10.2005 (9:25)  
Vážení, v době, kdy je energie prakticky zadarmo je naprostým nesmyslem nejezdit. Když už mám nějaké vozidlo a fíru, tak prostě musí jezdit a pak mu vyjde vozokm levněji a zaplatí to i jízdné orientované na sociálně slabší spoluobčany. Pojedu-li 3x denně, tak to považuji za pračku na peníze, nebo vysávání dotací. Jen magoři redukují spoje. Buď nejezdím, nebo jezdím hodinový interval na něhož nalákám značné procento z potenciálních zájemců o přepravu.

Ono totiž podstatou úspěchu veřejné dopravy je nabídka, která se přibližuje individuální automobilové dopravy - jet slušně rychle a hlavně často. Tím často mám na mysli, že přijdu a něco pojede. Takové věci jako je Pendolino, Student Agency, Letadla jsou vázána na místenky a mají smysl pro konkrétní dost přesně časově definovanou cestu. Ačkoliv jejich čistá jízdní (letová) doba je zpravidla kratší, anabáze kolem zabere taky nějaký čas (při internetových objednávkách a platbách sice malý). Podstatné je, že při jakékoliv drobné změně Vašeho programu jste v hajzlu a můžete jít tak na Lampárnu. Pak teoretická půlhodinová úspora na jízdní době vám sebere svobodu rozhodování a příště jedete autem...

Proto veřejná doprava musí jezdit často. Jestliže je poptávka malá, budu jezdit menšími vozidly. Až naroste, pořídím patráky...- To abych nemusel prodlužovat nástupiště. To platí samozřejmě i pro autobusové dopravce.
registrovaný užívateľ Babinskej
21.10.2005 (9:14)  
Mě selíbí jak dezirro,tak 814
914,tak regio-sprinter ale jen v případě že by byly všechny českých drah.
registrovaný užívateľ Babinskej
21.10.2005 (9:10)  
to:Catr 854005-6 souhlasim s tebou.
  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko