..: ČD zahájily proces revitalizace nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové :..
infoPardubice / Hradec Králové - České dráhy zahájily ve východních Čechách proces revitalizace dvou nádraží s největší intenzitou pohybu cestujících. V následujícím období tak budou modernizována nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové, a to ve spolupráci s partnery, kteří vzejdou z výběrových řízení vyhlášených Českými drahami.
Revitalizace hlavních nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové jsou součástí komplexní strategie modernizace více než 60 stanic v České republice nazvané Živá nádraží. Celý postup bude zahrnovat nejen celkové omlazení interiéru i exteriéru nádražních budov, ale především přinese zásadní zvýšení kvality odbavovacích a dalších služeb poskytovaných cestujícím. Cíl je jediný – učinit z nádraží respektované součásti městské infrastruktury, kam lidé chodí rádi nejen, když někam cestují.
Standardní součástí revitalizačních aktivit by mělo být také plné zpřístupnění stanic občanům se sníženou pohyblivostí, zavedení dalších doplňkových služeb a větší zaměření na funkční podporu rozvoje turistického ruchu (služby pro cizince, apod.).
Se zcela novým typem široce dostupného kvalitního spojení zastavujícím v Pardubicích přijdou České dráhy počínaje platností nového jízdního řádu - 11. prosince 2005. Cestujícím na trase Pardubice – Olomouc – Ostrava a Pardubice – Praha nabídnou jako zákaznický produkt 6x denně spojení vlaky SuperCity Pendolino (SC Pendolino). Ty přinesou velmi podobnou kvalitu služeb i celkové pojetí cestování srovnatelné se západoevropskými vlaky TGV, Thalys či Eurostar. Současně budou vlaky SC Pendolino znamenat nejrychlejší nabídku spojení jak Pardubic s Ostravou tak i například s Olomoucí a Prahou. Kromě vlaků SC Pendolino zastaví v Pardubicích denně další čtyři páry vlaků kategorie EuroCity (EC) a InterCity (IC) provozované rovněž rychlovlaky pendolino.
Tiskové zprávy :
České dráhy dnes zahájily proces revitalizace nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové
Pardubice se stanou městem v České republice s největší nabídkou spojení rychlovlaky pendolino

JRtrain Poslat mail autorovi | 27.9.2005 (11:29)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Královéhradecký ČR Pardubický


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M 
27.09.2005 (18:59)  
Vyhaneli jste nekdy nekoho z nadrazni budovy? Jedine co muzete udelat je zeptat se na obcanku a vyvest. Za 5 minut je zpatky...
Po nadrazi se permanentne potuluji kapsari a kapsarky. Policie vi, ze nikam nejedou, vi, co tam zhruba budou tito "lide" delat, ale taky vi, ze nemuze nijak zasahnout - leda by s kazdym kapsarem chodil cely den jeden policajt.
Jak to delaji v nakupacich nevim - ale videl sem taky nejake porady o domlacenych lidech, protoze tamni ochranka nemela zrovna do ceho pichnout...
registrovaný uživatel Vojta
27.09.2005 (18:34)  
to NIcKON: to je další stránka věci, slyšel jsem už velké obavy architektů, co dělali novou halu hl.nádraží. Mají to dostat nějaký italové.. no vzhledem co předvedli s pendolinem se také dost obávám...
registrovaný uživatel MMKO
27.09.2005 (18:32)  
to M: souhlasím s Radimem_c. V zákoně snad existuje něco jako zákaz zdržování se podnapilých nebo jinak obtížných živlů ve veřejných prostorách. A nádraží snad není veřejný prostor? Je fakt, že většina takových individuí se zdržuje hlavně na velkých nádražích a policajti s tim vůbec nic nedělaj. A ČD taky ne! Rád bych věděl jak by to dopadlo kdyby se parta ožralých bezdomovců začala producírovat po např. nějakým obchoďáku. To by tam policie byla do 10 minut a hnala by je svinským krokem. Tak proč to nejde na nádraží????
registrovaný uživatel Radim_c
27.09.2005 (17:21)  
to M: pokud to z nádraží nejde, a z letišť, nákupních center a obchodních pasáží ano, pak je řešení velmi jednoduché: přejmenujme tu budovu na obchodní pasáž .. nebo že by to přeci jen bylo tím, jestli se provozovatel dost snaží ??? ;-)
registrovaný uživatel M 
27.09.2005 (16:51)  
Radime_c - to ale neni problem CD, ale zakonu. Neexistuje zpusob, jak by CD mohly ten povl z nadrazi dostat. Dokonce ani policie nema zpusob, jak to udelat
registrovaný uživatel Jeník
27.09.2005 (15:15)  
Cha, Cha !!!
registrovaný uživatel MMKO
27.09.2005 (15:00)  
Nevíte někdo náhodou jestli je do projektu "Živá nádraží" zahrnuto taky nádraží v Kolíně??? To totiž potřebuje rekonstrukci jako koza drbání. Určitě víc než Hradec Králové (viz. honzasl). A dovolím si tvrdit že důležitostí je žst. Kolín skoro na stejný úrovni jako Hradec...
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
27.09.2005 (14:52)  
Dotaz pro někoho, kdo do toho vidí trochu hlouběji: Je nějak smluvně ošetřeno, aby oni developeři neudělali z mnohdy historicky cenných objektů typizované skleníky, ověšené světelnými girlandami? Už teď mám trochu strach, jak odolá Fantova budova se svými zdmi, přímo vybízejícími k ověšení nejdražšími reklamními plochami v Praze...
editor nebo admin ŽP basnik
27.09.2005 (14:46)  
honzasl=> Mno, myslím, že po stránce kvality služeb jakéhokoli druhu (WC, obchody, čekárna), dost pokulhává....
editor nebo admin ŽP honzasl
27.09.2005 (14:28)  
A proboha co chtějí revitalizovat v Hradci, když je tam nádraží téměř po generálce???
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko