..: ČD zahájily proces revitalizace nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové :..
infoPardubice / Hradec Králové - České dráhy zahájily ve východních Čechách proces revitalizace dvou nádraží s největší intenzitou pohybu cestujících. V následujícím období tak budou modernizována nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové, a to ve spolupráci s partnery, kteří vzejdou z výběrových řízení vyhlášených Českými drahami.
Revitalizace hlavních nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové jsou součástí komplexní strategie modernizace více než 60 stanic v České republice nazvané Živá nádraží. Celý postup bude zahrnovat nejen celkové omlazení interiéru i exteriéru nádražních budov, ale především přinese zásadní zvýšení kvality odbavovacích a dalších služeb poskytovaných cestujícím. Cíl je jediný – učinit z nádraží respektované součásti městské infrastruktury, kam lidé chodí rádi nejen, když někam cestují.
Standardní součástí revitalizačních aktivit by mělo být také plné zpřístupnění stanic občanům se sníženou pohyblivostí, zavedení dalších doplňkových služeb a větší zaměření na funkční podporu rozvoje turistického ruchu (služby pro cizince, apod.).
Se zcela novým typem široce dostupného kvalitního spojení zastavujícím v Pardubicích přijdou České dráhy počínaje platností nového jízdního řádu - 11. prosince 2005. Cestujícím na trase Pardubice – Olomouc – Ostrava a Pardubice – Praha nabídnou jako zákaznický produkt 6x denně spojení vlaky SuperCity Pendolino (SC Pendolino). Ty přinesou velmi podobnou kvalitu služeb i celkové pojetí cestování srovnatelné se západoevropskými vlaky TGV, Thalys či Eurostar. Současně budou vlaky SC Pendolino znamenat nejrychlejší nabídku spojení jak Pardubic s Ostravou tak i například s Olomoucí a Prahou. Kromě vlaků SC Pendolino zastaví v Pardubicích denně další čtyři páry vlaků kategorie EuroCity (EC) a InterCity (IC) provozované rovněž rychlovlaky pendolino.
Tiskové zprávy :
České dráhy dnes zahájily proces revitalizace nádraží v Pardubicích a v Hradci Králové
Pardubice se stanou městem v České republice s největší nabídkou spojení rychlovlaky pendolino

JRtrain Poslat mail autorovi | 27.9.2005 (11:29)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Královéhradecký ČR Pardubický


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
MMKO
28.09.2005 (10:51)  
to DJ: Samozřejmě souhlasim s tebou že naše nádraží mají sloužit především nám a to je ten primární cíl. Myslel jsem to spíš tak že hlavní město toho kterého státu je většinou vizitkou státu celého, protože tam jezdí nejvíc turistů z jiných zemí. A týká se to především jeho nádraží, letišť či autobusových terminálů, protože to je to první co turista v tom městě vidí a podle toho si udělá první dojem (a tem bývá nejdůležitější). Takže pokud nechceme aby si na nás ukazovali prstem jako ná nějakej póvl (a to přece nechceme) tak s tim musíme něco udělat (a netýká se to samozřejmě jen rekonstrukce nádraží). To už není předposranost před nějakejma skopčákama co k nám přijedou vlakem na víkend na výlet, ale je to už spíš taková národní hrdost, který máme my Češi bohužel moc málo!

to vojta: Ty Číňani byla samozřejmě jen nadsázka :-)))
vojta
28.09.2005 (10:26)  
to Miroslav Zikmund: škoda že tu nejsou ty smajlíci se zdviženým prstem, vidím to stejně jako ty.. ;-)

to MMKO: no uber plyn, číňani snad ne.., podívej jak vypadají tržnice...

to DJ 9:39: :-) hezky si to napsal
DJ
28.09.2005 (9:39)  
To MMKO: souhlasim. Jenom si myslim, ze to delame hlavne pro sebe, pro Cechy, a ne pro cizince. My se porad tady strachujeme, co "tomu reknou cizinci", ale ze v tom neporadku (slusne receno) zijeme my nas (obcas se mi zda) zas az tak netrapi. Takze vsechno delame hlavne pro sebe a je to tak spravne. Ze se to pozitivne odrazi i v pripadnem hodnoceni cizincu je spravne, ale nemel by to byt primarni cil. Nebudme pred "cizinou" zbytecne predposrani, neni k tomu nejmensi duvod.
MMKO
28.09.2005 (9:28)  
Co se týče rekonstrukce Prahy hl. n. tak si myslím že je jedině dobře že se to začína hejbat. A jestli to budou dělat Češi, Italové, Němci nebo třeba já nevim Číňani je mi vcelku jedno, hlavně ať už s tím někdo něco udělá, protože současný stav jakožto hlavního nádraží v hlavním městě ČR (a tudíž i "výkladní skříně" ČD) je opravdu tristní a každý cizinec který sem přijede přes vestibul radši co nejrychleji proběhne hlavně aby byl už z toho bordelu pryč (jen tak mimochodem - já to dělám taky a to jsem Čech). To například Bratislava hl. st. nebo Budapest Keleti vypadají daleko líp. A o nádražích na západ od nás už vůbec nemluvím, to už je úplně jiná liga.
vvx
28.09.2005 (8:44)  
...upřesním, jezdí několik let jako běžné rychlíky, žádné supervlaky a nikdo tam z nich není vyplácanej, jako není u nás z třeba Btn, jelikož na dnešní dobu nic nadstandardního nenabízejí.
Sergej
28.09.2005 (2:09)  
To vvx: Ačkoliv sám nejsem nijak velkým obdivovatelem pendolin, přesto se jich musím zastat ohledně označení jako krám. Nesmyslná je také paralela se srovnáním 810 a Desira. Nezapomínejte, že pendolina nejezdí jen na ČD, ale také v Itálii, Finsku, Portugalsku atd., kde se považují za rychlovlaky vysoké kvality a přitom se nijak výrazně neliší od těch českých. V Itálii si dokonce dovolím tvrdit, že je dávají prakticky na stejnou úroveň jako TGV, i když podle mě to také stejná úroveň není, ale každopádně jsou k TGV mnohem blíž než 810 k Desiru.

To Vojta: Jsou Italové a Italové. Ta firma se mimochodem jmenuje Grandi Stazioni a v Itálii provozuje 13 nádraží včetně Roma Termini, takže to zase tak neznámá firma není. Já bych s té rekonstrukce nijak neobával. Pokud vím, tak v případě rekostrukce Fatovy budovy musí zohlednit připomínky památkářů a v případě té nové haly od architektů Šrámek, Šrámková, Bočan, Danda bych se neobával vůbec ničeho, protože ta se ani zprznit nedá, jelikož je sama velice nepodařeným dílem. Takže jestli se jmenovaní architekti obávají, že jim náhodou někdo sáhne na jejich veledílo, tak mě to opravdu nevzrušuje.
DJ
27.09.2005 (22:28)  
To Miroslav Zikmund: chyba je, že se o nádraží patří ČD. Podle mě měly ČD zůstat jenom vlaky tak jako je to na Slovensku a ne ještě nádraží.
vvx
27.09.2005 (21:03)  
... nevím, jaká teorie je zde rozebírána. Do objektu nějaké firmy vniklo nežádoucí individuum, které jakkoliv obtežuje ostatní zákazníky, musí být tedy vyvedeno a bez diskuzí. Také by jste nechali povalovat nějakého houmelesa v prostorech vaší firmy?

Četl jsem tu tiskovou zprávu o tom šrotu, blábol na blábol, o jaké superkvalitě se hovoří? Tvrdit, že ten krám je srovnatelný s TGV apod. je stejná blbost, jako říci, že 810 má skoro stejné parametry jako Desiro.
Pro srovnání se ani nemusíte obojím svézt, na netu je fotek dost ...
27.09.2005 (20:14)  
nejen ČD by uměly nezvané návštěvníky z prostor žst. vypudit; bohužel výrazné slovo v této zemi mají "profesionální" humanisté a ochránci lidských práv, takže "zacvičit" pořádně s páchnoucím a odpodivým individuem, aby ho přešla chuť na nádraží by bylo omezováním základního lidského práva "individua" obtěžovat spoluobčany … K tomu, aby se humanisté a ochránci krom verbálních projevů postarali o tahle individua třebas tím, že si je vezmou do podnájmu a poskytnou jim vlastní postel se ovšem nemají. Problém mají podle nich řešit ČD …
registrovaný uživatel klikar
27.09.2005 (19:39)  
Prostě je už historicky daný že na nádraží se kumulují kumuly...:-))))
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko