..: Tragická nehoda na přejezdu v Opatovicích :..
přejezdOpatovice nad Labem - Dnes, v sobotu 27.8. okolo sedmé hodiny ranní došlo na železničním přejezdu v Opatovicích nad Labem, který je chráněn pouze blikači, k tragickému střetu vlaku Os 5612 (Pardubice hl.n. - Jaroměř) s osobním automobilem. Řidič silničního vozdila srážku nepřežil. Ke zranění osob ve vlaku nedošlo, škoda na železničním hnacím vozidle byla předběžně vyčíslena na 340 tisíc korun, škoda na automobilu na 60 tisíc korun. Provoz v traťovém úseku Stéblová - Opatovice nad Labem, kde byly všechny vlaky nahrazeny autobusy, byl přeušen do cca. 9:30.
Bohužel tato nehoda není zdaleka jediná v tomto úseku tratě, mimo jiné došlo přibližně před rokem na podobném přejezdu v nedalekém Březhradě k tragické srážce vlaku s autobusem MHD, při které zahynuli 4 lidé.
Zdroj: novinky.cz

OndraJ | 27.8.2005 (18:54)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky

Další z regionu ČR Královéhradecký


  1 2      Zpráv na stránku:   
basnik
29.08.2005 (17:15)  
Krakonoš: V zásadě má Tvůj názor na blbce jeden nedostatek: On totiž takový blbec, který si dojde pro svou přirozenou selekci, může (a zpravidla tomu tak i je) sebrat s sebou i nějaké nevinné jedince, kteří s ním nemají vůbec nic společného...
A to je podle mého dostatečným důvodem pro zabraňování této selekci ;)
Petr Kožený
29.08.2005 (1:19)  
Byljsem primo u te nehody,kde jsme s dalsima cestujicima zvedali to auto, aby se zachranka dostala k ridicovi. Myslim ze ta skoda na aute je dost mala... to auto bylo na s....y. Soucastky z auta se valeli dost daleko od mista. Ta masina nebyla ani moc pomackana, jen pluh, kabel. Fira byl docela v pohode. Osobne ho znam.
Krakonoš
28.08.2005 (20:55)  
To Prch:
Mohu potvrdit z vlastní zkušenosti (ěx). Není to nic moc, ale člověk si zvykne; nic jiného se ani nedá dělat. V podstatě máš dvě možnosti:
1/ zahoukat, strhnout rychlobrzdu a utéct do strojovny - auto je na maděru, lidé ve vlaku taky.
2/ zahoukat, zabrzdit normálně a utéct do strojovny - auto je na maděru, lidé ve vlaku jsou v pořádku.
Třetí možnost není.
28.08.2005 (20:39)  
Považuji rozdělení nákladů na provoz přejezdu mezi ŘSD/kraj/okres a SŽDC za dost rozumný nápad. Komu vlastně patří ty pozemky pod přejezdy? Asi tomu, kdo existoval dřív, tedy železnici, že?

Prosím opravit do ohavné tvrdé "y" úplně na konci...
registrovaný uživatel PRCH
28.08.2005 (19:20)  
Krakonoš: jo v podstate souhlasim, ale zkus se na to podivat jeste ocima strojvudce. Ac je v tom nevine urcite mu do smichu neni.
registrovaný uživatel Krakonoš
28.08.2005 (15:15)  
Ještě že tyhle přejezdy jsou; aspoň něco u nás redukuje počet blbců na únosnou míru. Já bych tam ty závory (a nejen tam) nedával. Máme demokracii, tak ať si každý dělá, co umí (i neumí). Že při tom někdy někdo zařve je jen uplatnění přírodního výběru, konkrétně zákon selekce. Rozumný člověk zastaví, blb je zlikvidován (stejně jich zbyde víc než dost).
28.08.2005 (14:56)  
Všichni železniční dopravci mají jistotu, že dotyčný řidič již podobnou nehodovou událost nezaviní a nezp;sobí jim škodu; předpokládámm, že pozůstalé zítra navštíví zástupci ČD a SŽDC a oznámí jim, že v rámci projednávání dědictví budou uplatňovat nárok na náhradu škody způsobenou zůstavitelem …
registrovaný uživatel Hovorka
28.08.2005 (10:38)  
Já bych prostě "nebezpečné" přejezdy uzavřel - gumokolisti by si museli najít jiný bezpečný přejezd a zbytečně by neumírali
registrovaný uživatel Tonda
28.08.2005 (0:09)  
nepoučitelnost už je škoda komentovat...
jen je mi dovné že na vlaku byla tak velká škoda? Vlakům se při takovém střetu obvykle moc nestane...
registrovaný uživatel Pajavlaky
27.08.2005 (23:06)  
Přesně, lidi se nepoučej. Myslím, že se nedá přehlédnout a přeslechnout znamení přejezdového zabezpečovacího zařízení, že k přejezdu se blíží vlak.
Kdyby se dalo místo závor elektrické vedení stejně by se lidi snažili přejít koleje, jen aby nemuseli 2 minuty čekat.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko