Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Slovensko - Railion (dceřiná společnost DB) a Rail Cargo Austria (dceřiná společnost ÖBB) se dostaly do užšího výběru pro privatizaci slovenské firmy Cargo Slovakia a zdá se, že mají největší šanci na její získání. Společně s výše jmenovanými společnostmi se dále probojovaly např. maďarské dráhy (MÁV) či slovenská finanční skupina PENTA. Zájemci musí nyní předkládat závazné nabídky. Slovenské ministerstvo dopravy očekává zisk mezi 15 a 20 miliardami SKK. Nabídky musí firmy odevzdávat do 30.září 2005.
CSPSV | 10.8.2005 (15:47)
Zusammenhängende Nachrichten



01.09.2005 (15:21)
Railion neni dcerinou spolecnosti DB, byt DB patri nejvetsi (majoritni) podil v mezinarodni spolecnosti Railion.


12.08.2005 (2:22)
Tady se mi spíš naskýtá otázka, jsetli je někdo, kdo do 2. kola nepostoupil. Protože jak vidím, tak všichni, kdo o Cargo Slovakia projevili zájem, uspěli.


10.08.2005 (23:43)
CD postupili do druheho kola...
Ale zaroven dufam, ze nevyhraju.
Ale zaroven dufam, ze nevyhraju.
10.08.2005 (22:47)
z www.TASR.sk 16.20
Bratislava 10. augusta (TASR) - Finančná skupina Slavia Capital podala predbežnú cenovú ponuku na privatizáciu Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia (ZSSK Cargo), a. s., v konzorciu s renomovanou medzinárodnou spoločnosťou.
TASR to potvrdil hovorca Slavie Capital Peter Benčurik. Kto je partnerom Slavie v konzorciu, Benčurik nepovedal. Nekomentoval ani informáciu, že by mohlo ísť o maďarské železnice MÁV Rt. "Ide o strategické konzorcium, ktorého zámerom je komplexný rozvoj nákladnej železničnej dopravy na Slovensku pri plnom využití existujúcich dopravných koridorov," uviedol ďalej Benčurik. Ponuka podľa neho reflektuje aj široké skúsenosti oboch partnerov z oblasti dopravného, energetického a finančného trhu, private equity operácií, poradenstva a reštrukturalizácie firiem. Komunikačné riaditeľstvo MÁV Rt. informáciu o tom, že ich partnerom v konzorciu je Slavia Capital ani nepotvrdilo, ani nevyvrátilo. O koho ide, zverejní neskôr, uviedlo pre TASR. Cena je jedným z rozhodujúcich faktorov v súťaži, preto podľa Benčurika v tejto chvíli nie je vhodné hovoriť o tom, koľko sú za nákladnú železničnú dopravu ochotní zaplatiť. Cenové ponuky by sa podľa dávnejšieho vyjadrenia ministra dopravy, pôšt a telekomunikácií Pavla Prokopoviča mo
Bratislava 10. augusta (TASR) - Finančná skupina Slavia Capital podala predbežnú cenovú ponuku na privatizáciu Železničnej spoločnosti Cargo Slovakia (ZSSK Cargo), a. s., v konzorciu s renomovanou medzinárodnou spoločnosťou.
TASR to potvrdil hovorca Slavie Capital Peter Benčurik. Kto je partnerom Slavie v konzorciu, Benčurik nepovedal. Nekomentoval ani informáciu, že by mohlo ísť o maďarské železnice MÁV Rt. "Ide o strategické konzorcium, ktorého zámerom je komplexný rozvoj nákladnej železničnej dopravy na Slovensku pri plnom využití existujúcich dopravných koridorov," uviedol ďalej Benčurik. Ponuka podľa neho reflektuje aj široké skúsenosti oboch partnerov z oblasti dopravného, energetického a finančného trhu, private equity operácií, poradenstva a reštrukturalizácie firiem. Komunikačné riaditeľstvo MÁV Rt. informáciu o tom, že ich partnerom v konzorciu je Slavia Capital ani nepotvrdilo, ani nevyvrátilo. O koho ide, zverejní neskôr, uviedlo pre TASR. Cena je jedným z rozhodujúcich faktorov v súťaži, preto podľa Benčurika v tejto chvíli nie je vhodné hovoriť o tom, koľko sú za nákladnú železničnú dopravu ochotní zaplatiť. Cenové ponuky by sa podľa dávnejšieho vyjadrenia ministra dopravy, pôšt a telekomunikácií Pavla Prokopoviča mo


10.08.2005 (21:04)
No ještě včera se ČD chlubily, že pokračujou dál, takže záleží na tom, jak moc jsou staré prameny zdejšího článku...
V současné době jsou zřejmě jedinými perspektivními zájemci Railion, ÖBB a skupina okolo Penty. Možnost vítězství třeba ČD je čistě hypotetická možnost, to je třeba si uvědomit.
V současné době jsou zřejmě jedinými perspektivními zájemci Railion, ÖBB a skupina okolo Penty. Možnost vítězství třeba ČD je čistě hypotetická možnost, to je třeba si uvědomit.
10.08.2005 (18:16)
ČD se nechaly před prvním kolem slyšet, že neví, jak by případné vítězství financovaly (což by nebylo jasné ani mě) a že do tendru šly pouze jako konkurence DB, aby Railion nepohltil Střední Evropu. ČD snad chtěly vytvořit nějakou koalici s MÁV, UŽ atd., ale detaily přesně neznám
10.08.2005 (17:36)
No jestli z toho vypadnou nebo vypadly ČD a získá to Railion s RCA, tak pro ČD to bude pohroma. Namísto posílení pozice na trhu a získání množství vozidel, tato vozidla schopná provozu na síti SŽDC naopak získá Railion a po současných externích dopravcích České dráhy převálcuje definitivně. A vzhledem k tomu, jak se neskutečně protahuje vznik ČD Cargo, tak to pro ČD bude ještě větší rána. Ale pro přesun aspoň části přepravy ze silnice na železnici jako takovou to bude snad jen dobře.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster
Info

informacni okenko