680.004 - Doplněno 4.6. - V pátek v 19.35 přijelo do Prahy Vršovic čtvrté pendolino z italského Savigliana. Jednotka byla odtažena z Horního Dvořiště v 15.03 lokomotivou 240.053 (jako Sv 1.nsl 272 s předností vlaku kategorie R), v 16.13 souprava projela České Budějovice a mířila ku Praze. Rychlík 644, který měl z ČB odjíždět v 16.02 nabral 20 minut. Souprava 240+680 dojela do Soběslavi, kde došlo k přepřahu na 363.077 (Eso se nepodařilo dostat do HD). Po téměř hodině se souprava opět rozjela a po jízdě "za zadkem" osobního vlaku z Benešova do Prahy souprava přijela v 19.35 do Prahy Vršovic.
Na snímku souprava 363.077+680.004 za stanicí Strančice - Poborskiii
Jednotka vyjela ze Savigliana 1.6. pozdě večer do Rakouska, kde opět byly nějaké problémy - na hraničním přechodu Brenner. Problém byl odstraněn a souprava pokračovala do ČR.
Několik dní po příjezdu jednotky do ČR začala montáž aktivních filtrů do jednotky 680.004. Filtry, které filtrují nadlimitní proudy, které jednotka generuje, vyprojektovala společnost AŽD Praha a firma Elcom je vyrobila. Jednotka s filtry vykonávala zkoušky na ŽZO Cerhenice a filtry se ukázaly jako účinné. Proto již zřejmě nebude problém se schvalování řady 680 ČD.
ad Sněhurka:
1) odjezd z ČB v 14:13 je asi překlep (zřejmě 16:13)
2) uvedené křižování v Soběslavi je nesmysl - protože pendolino jelo později, ty vlaky už tam nebyly
3) to vypadá správně
Co se týká přepřahu, tipoval bych na Planou n/L. Pochybuji jestli v Soběslavi pendolino vůbec zastavilo... jednak by ho tam dojel R644 a pak by nestihla z Tábora dojet loko.
Lokomotivy v TS303: http://poborskiii.kvalitne.cz/obehy363-2005-TS303-loko.html
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.