Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Ústí nad Labem - Od 2. změny JŘ, která vstoupí v platnost 12.6.2005, budou zrušeny vlakové spoje v Ústeckém a Královéhradeckém kraji. Důvodem je neuhrazení ztráty z provozu osobní regionální dopravy. České dráhy požadovaly po Ústeckém kraji 450 mil. Kč, kraj zaplatí pouze 335 mil. Kč a zbytek investuje do opravy silnic. Z tohoto důvodu bude na 26 tratích zrušeno 50 spojů a dalších 90 jich bude jezdit omezeně (zejména nebudou jezdit o víkendu a brzy ráno a pozdě večer).
Posledním krajem, který smlouvu s dráhami dosud neuzavřel, je Královéhradecký kraj. Dráhy dostanou od hradeckého hejtmanství o 15% méně finančních prostředků než požadovaly. Z tohoto důvodu bude v kraji zrušeno 18 vlakových spojů.
Viz tabulky aktuálních jízdních řádů na webu ČD.
Posledním krajem, který smlouvu s dráhami dosud neuzavřel, je Královéhradecký kraj. Dráhy dostanou od hradeckého hejtmanství o 15% méně finančních prostředků než požadovaly. Z tohoto důvodu bude v kraji zrušeno 18 vlakových spojů.
Viz tabulky aktuálních jízdních řádů na webu ČD.
CSPSV | 31.5.2005 (12:59)
Související zprávy
bkp
31.05.2005 (16:15)
ZDO má být v rozsahu vyžadovaném konkrétní situací; porovnávání s jinými relacemi má hodnotu nejvýše pomocnou.
Pevně doufám, že dalším krokem krajů bude vypracování koncepce ZDO a vyhlášení výběrových řízení na provoz jednotlivých ramen/spojů.
Navíc typuji, že skutečným cílem krajů není (nyní) systematická redukce spojů (úpravy vynucené jejich nevytížeností jsou jiná kapitola), ale jasně demonstrovat ČD a hlavně OSŽ (a jim podobným), že JSOU nahraditelní.
P. S.: ODS
Pevně doufám, že dalším krokem krajů bude vypracování koncepce ZDO a vyhlášení výběrových řízení na provoz jednotlivých ramen/spojů.
Navíc typuji, že skutečným cílem krajů není (nyní) systematická redukce spojů (úpravy vynucené jejich nevytížeností jsou jiná kapitola), ale jasně demonstrovat ČD a hlavně OSŽ (a jim podobným), že JSOU nahraditelní.
P. S.: ODS
K. P.
31.05.2005 (15:57)
bkp fakt si myslíš, že tomu rozumějí? kdyby ano tak místo těch vlaků aspoň nasadí autobusy, ale oni se na ty lidi úplně vykašlou a nepojede tam nic
Petr
31.05.2005 (15:55)
No jo vypada to tady, ze bohuzel smerujeme k tomu ze to tady za chvili (nekolik let bude jako v americe) Jedine by to asi mohli zvratit vysoky ceny ropy...
dotaz
31.05.2005 (15:54)
a koho budeš volit?
bkp
31.05.2005 (15:52)
Railway Kárl: Já si naopak myslím, že na kraji sedí lidé, kteří tomu rozumnějí (proto tato opatření), narozdíl od mnohých z ČD, a narozdíl od mnohých 'příznivců železnice'.
P. S.: Já k volbám půjdu.
P. S.: Já k volbám půjdu.
basnik
31.05.2005 (15:27)
Urbík: Rozhodně s tebou nesouhlasím, že silniční doprava se chová k lidem jako k lidem. Vlakem i autobusem jezdím poměrně často a poměr, kdy se mnou bylo zacházeno jako s dobytkem je 20% cest vlak / 85% autobus, nemluvě ani o tom, že autobusy si a) jezdí jak chtějí a kudy chtějí (dost často) a b) už jsi někdy viděl autobusy (krom několika málo zveřejněných vyjímek) aby na sebe někde počkaly a abys mohl v klidu přestoupit? Poslední cesta autobusem mě zanechala v 23:45 v Radnicích, odkud jsem šel 6 km ještě v noci pěšky. A to jsem do těch Radnic stejně nakonec musel dojet vlakem. Výsledek: Kdybych jel vlakem už z Prahy, sice bych těch 6 km šel pěšky taky, ale už v 18:00 (nutno podotknout že se stejným odjezdem z Prahy)
Výsledek: Jen ať do každé vesnice jezdí 2 spoje za den a o víkendu nic! Směle do toho! Kdo nemá auto je v pr***i a kdo má nedej bože sníženou pohyblivost, může rovnou sedět doma! Tomu říkám preference hromadné dopravy! Ať žije Amerika!
Výsledek: Jen ať do každé vesnice jezdí 2 spoje za den a o víkendu nic! Směle do toho! Kdo nemá auto je v pr***i a kdo má nedej bože sníženou pohyblivost, může rovnou sedět doma! Tomu říkám preference hromadné dopravy! Ať žije Amerika!
Railway Kárl
31.05.2005 (15:22)
TO: DJ
to máš pravdu, že za to ČD nemůžou, ale na krajích sedí banda idiotů, co tam nemaj vůbec co děla - prd tomů rozumí!!
A jen tak mimochodem za 115 mil. K4, které Ustecký kraj ušetří, to je asi tak na 150-200m stavby nové D8 (tak málo) A nebo se za to dá opravit možná pár kilomterá silnic první třídy a to je vše!!!
to máš pravdu, že za to ČD nemůžou, ale na krajích sedí banda idiotů, co tam nemaj vůbec co děla - prd tomů rozumí!!
A jen tak mimochodem za 115 mil. K4, které Ustecký kraj ušetří, to je asi tak na 150-200m stavby nové D8 (tak málo) A nebo se za to dá opravit možná pár kilomterá silnic první třídy a to je vše!!!
Railway Kárl
31.05.2005 (15:18)
No to jsme tu potrebovali, aby kraje prevzaly moc do svejch rukou - jsou to svine!!!
A nemyslete si, jesy nasledujici volby vyhraji "modre straky" (SDO) - tak bude jeste hure - strategie teto strany je at se kazdy stara sam o sebe, takze katastrova vsude, tedy i na zeleznici.
Vubec nejhosi bude, kdyz se dostane na ministrtsrvo zase ten "Kat železnic" jak mu říkáme, on si sice myslí, že všechny cesty vedou ro Říma - proto se tak jmenuje (ale podle něj jen ty asfaltové)
Kraje asi nedaji uz vubec nic a tak treba bude od roku 2007 jizdni rad polovicni.
PS: postačí, kdy nepujdete k volbam - ti zmrdi to vyhrajou a pak ...
... kdo nemám vlastní auto, má smůlu.
A nemyslete si, jesy nasledujici volby vyhraji "modre straky" (SDO) - tak bude jeste hure - strategie teto strany je at se kazdy stara sam o sebe, takze katastrova vsude, tedy i na zeleznici.
Vubec nejhosi bude, kdyz se dostane na ministrtsrvo zase ten "Kat železnic" jak mu říkáme, on si sice myslí, že všechny cesty vedou ro Říma - proto se tak jmenuje (ale podle něj jen ty asfaltové)
Kraje asi nedaji uz vubec nic a tak treba bude od roku 2007 jizdni rad polovicni.
PS: postačí, kdy nepujdete k volbam - ti zmrdi to vyhrajou a pak ...
... kdo nemám vlastní auto, má smůlu.
DJ
31.05.2005 (15:17)
To je zase plno demagogie a málo argumentů. Kraj má ze zákona nějaké povinnosti, má svoje finance, dopravu objednává a platí. Kdo jiný by tedy měl rozhodovat, jestli nějaký regionální spoj pojede, nebo ne? A pokud to někomu nevyhovuje, tak ať jedná se svou obcí, a neviní ČD za něco, co v současné době nemůžou ovlivnit. Pokud jde o ČD, ty by nejradši jedzdily ve dne v noci, ale kdo ten luxus bude platit, že?
Urbík
31.05.2005 (14:58)
Lidi já mám taky železnici rád, ale popravdě řečeno ČD jsou dneska v prdeli a příští rok tam budou úplně. Musí je živit nákladní doprava a osobní je musí doplňovat. Ale ČD jsi ještě nevšimlo toho že mají silnýho konkurenta a to je silniční doprava, která narozdíl od ČD jedná s lidmi jako s lidmi a ne jak s prasatama.
Můj názor. Ahoj Míra
Můj názor. Ahoj Míra
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko