..: Od 12.6.2005 bude jezdit v krajích méně spojů :..
130Ústí nad Labem - Od 2. změny JŘ, která vstoupí v platnost 12.6.2005, budou zrušeny vlakové spoje v Ústeckém a Královéhradeckém kraji. Důvodem je neuhrazení ztráty z provozu osobní regionální dopravy. České dráhy požadovaly po Ústeckém kraji 450 mil. Kč, kraj zaplatí pouze 335 mil. Kč a zbytek investuje do opravy silnic. Z tohoto důvodu bude na 26 tratích zrušeno 50 spojů a dalších 90 jich bude jezdit omezeně (zejména nebudou jezdit o víkendu a brzy ráno a pozdě večer).
Posledním krajem, který smlouvu s dráhami dosud neuzavřel, je Královéhradecký kraj. Dráhy dostanou od hradeckého hejtmanství o 15% méně finančních prostředků než požadovaly. Z tohoto důvodu bude v kraji zrušeno 18 vlakových spojů.
Viz tabulky aktuálních jízdních řádů na webu ČD.

CSPSV | 31.5.2005 (12:59)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   
pakon
01.06.2005 (19:54)  
Myslim, ze Waszyn to rozcisl. "pokud jsou prodelecne spoje ZDO, kraj hradi prokazatelnou ztratu+primereny zisk."
Krajum nejde o nic mensiho, nez aby jim CD ukazaly presne vypocty ztraty pro konkretni kraj. CD totiz krajum poskytuji jen souhrn celkove ztraty ze ZDO.
vlak
01.06.2005 (17:34)  
Ale pokud si ta "socka" najde práci,třeba u "úspěšného" podnikatele,taky to nebývá žádná slast.Ten úspěšný,vzdělaný a já nevím jaký ještě,mnohdy(neříkám že vždy) okrádá své zaměstnance,porušuje zákoník práce,nedává jim mzdu na kterou mají nárok,hygienické předpisy jsou mu k smíchu.Pak se není čemu divit,že ona socka nemá moc vřelý vztah k úspěšným...
registrovaný uživatel waszyn 
01.06.2005 (13:32)  
to glagol:
obcan zneuzivajici soucasne pseudosolidarity, ktery radsi sedi doma s natazenou rukou nez by sel makat byt za minimalni mzdu, a kdyz uz maka tak vetsinou neni placeny od odvedene prace ale od toho ze je v praci,coz je typicky priklad uredniku a velkeho mnozstvi lidi u CD(ano presne tech ktery kdyby se vyhazeli,drahy jedou dal). Je to clovek ktery o nekom kdo je schopnejsi, chytrejsi, vzdelanejsi a tedy i uspesnejsi nez on, rika ze je tunelar a voli tedy ty co to tomu uspesnejsimu aspon co nejvic osoli, kdyz uz ale nevoli nekoho kdo by mu to nejradsi vsechno zase vzal. A takhle se da pokracovat. Proste jsem se mel asi spise vyjadrit parazit, socka je zavadejici a kazdy to pouziva v jinem vyznamu sorry :o)
registrovaný uživatel Glagol
01.06.2005 (13:12)  
waszyn
Nechci komentovat vaše příspěvky, neb PŠM (Politické Školení Mužstva :-)) jsem už absolvoval před cca 20 lety, ale rád bych už konečně s vaší pomocí rozluštil to "krásné" slovo socka. V poslední době ho stále slyší či vidím, jak jsem pochopil, zřejmě v roli urážky.Co to tedy ta slavná "socka" je? Moje úvahy se ubírají asi tímto směrem:
a)Volič ČSSD-ale to by zřejmě byla "socanka".
b)Občan který si chodí vybírat dávky sociální podpory hromadnou dopravou (toto oslovení se asi netýká lidí, kteří si pro totéž jezdí svými Audinami?)
c)Člen sekty uctívačů velkého Gusty
d)Obecně ten, jenž nemá v této společnosti žádnou cenu a práva (tj.nemá prašule nebo ne to správné množství) a je nucen se pohybovat hromadnými dopravními prostředky vyjma letadel.
Ještě poznámečka-samozřejmě že lidé kteří nejsou sockami dle bodu a, b, d a byli jimi dle bodu c, nemají zájem cpát peníze do chřtánu někomu jinému než sobě (teď samozřejmě nenarážím na rozdělování dotací pro autobusovou dopravu, to mě ani na vteřinku nenapadlo).
registrovaný uživatel waszyn 
01.06.2005 (12:32)  
to Railway Kárl:
to už hraničí s demagogií!
Krajští zastupitelé plní volební program. Plní ho ke spokojenosti svých voličů.
Zde bych si dovolil malé porovnání.
Vláda (potažmo její dominantní strana) se pokouší program plnit způsobem, že těm co ji nevolili bere peníze a dává je těm co ji volili(socky,úředníci,odboráři,železničáři), aby ji zvolili znova.
Kraji naopak svůj program plní tak,že to málo peněz co jim stát dá se snaží rozdělit ku prospěchu všech,tedy nemocnice, silnice, školy, dopravní obslužnost. Nerozumím proč by měl to málo co dá dávat do černé díry zvané ČD, pokud je to horší a dražší než silniční rešení. Jsem zásadně pro to aby se na všech regionálních relacích dělalo jedno výběrové řízení, společné pro všechny možné druhy dopravy, nejvýhodnější nabídku by si potom kraj obědnal. Účelné rozdělování financí je pro některé tady opravdu asi těžko pochopitelné. Holt někdo se snaží hospodařit, někdo přerozděluje a zadlužuje, podle mne je lepší to první.
registrovaný uživatel Railway Kárl
01.06.2005 (9:07)  
TO: DJ

Já vím že D8 ani jiné dálnice nefinancují kraje, jen jsem to uvedl jako srovnání, že za ty prach se tak postaví 150m dálnice nebo třeba 20m nějakého dálničního tunelu - a opravy silnic první třídy už ale kraje hradí ze svého !!!
A možná by stálo uvést, jak je to postavené na hlavu další příklady: Např. 4 železniční koridory stály a budou stát celkem cca 250 mld. Kč což je asi tolik, co v sumě zaplatí ústecký kraj ve formě dotací ČD asi tak za 500 let !!! A oni tam šetří trapných 115 miniónů ve stylu "jezděte si jak chcete"
Takže prachy do železnice jdou, ale z jiných zdrojů a taky jinam ...
Mohl bych dodat další stavby, prováděné na zeleznici v současnosti a nebo v blízké budoucnosti, ale myslím, že není potřeba - (je to taky slušný balík peněz !!!). Na krajích prostě sedí staří páprdové a teď tam tlačí své mladší rodinné příslušníky, co tomu taky ho**o rozumí :-(
PS: Hlavně to jsou páprdové co mají své autíčko a tím ase asi všude dostanou ;-) (stáří páprdové aneb vyžrané sv**ě u svého korýtka)
registrovaný uživatel Waszyn
01.06.2005 (8:39)  
z vydelecnych spoju se vydelava na prodelecne? no to v bus doprave urcite ne.
pokud jsou prodelecne spoje ZDO, kraj hradi prokazatelnou ztratu+primereny zisk.
Jestli soukromy autobusovy dopravce provozuje prodelecny spoj ktery si nenechava dotovat tak je to jen a jen jeho problem.argument se SA je stupudini.kdo zakazuje CSAD liberec si koupit moderni busy a jezdit do prahy za 50.
Potazmo kdo zakazuje CD si koupit desira a jezdit PU-Liberec.Dojima me modernizace 810,kdyz uz i v rumunsku nebo chorvatsku kupuji na regionalsni trate moderni vozidla..kde delaji soudruzi z nabrezi chybu?
Koncepce provozovat nekomfortni,pomalou dopravu vsude kde vedou koleje,bohuzel asi jinam nez do p*le nevede...
registrovaný uživatel Tim
01.06.2005 (1:24)  
Poborskiii: "A u dálkových spojů by také měla existovat soutěž o licence na určité trasy."
Ano, naprosty souhlas. Aspon by pak edochazelo k pripadum, kdy by se na koleje nacpala student agency a nevyzobala jen ty nejlukrativnejsi spoje a na lokalky se vykaslala. To se jim to pak vydelava, kdyz nemusi vydelavat na prodelecne spoje, ktere jsou nutne jako ZDO. Pak se ani nedivim aktivitam libereckeho CSAD, ani ne tak z pravniho hlediska, ale z moralniho.
editor nebo admin ŽP JRtrain  mail  
01.06.2005 (0:11)  
co dodat, včera (ut.31.5.)jsem chtěl jet z Mostu do Vejprt, rychlík měl v Mostě 30minut sekeru, v Chomutově je čas na přestup cca 10 min a 20 min prostě nebudou čekat (odj. 17:15), další a poslední vlak do Vejprt odjíždí až ve 21:12 - tzn, pokud bych jel a čekal na další vlak, čekal bych v Chomutově cca 4 hodiny. Uvaha o cestě busem je nerealizovatelná, neb busy sice ve všední den jezdí (o víkendu ne), ale poslední autobus do Vejprt jede v 16:30, který byl už tatam...
Shrnutí:
ted už to stojí za HOVNO, proč by to nemělo stát za větší.
editor nebo admin ŽP DJ
01.06.2005 (0:06)  
to Railway Kárl: jen tak mimochodem stavbu dálnic a silnic I. třídy kraje vůbec nefinancují.
  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko