..: Omezení dopravy v Ústeckém kraji :..
Mapa ČD-výřezKraje ČR - Ústecký kraj objednal regionální osobní dopravu v menším rozsahu. Dopravní obslužnost kraje se tak pravděpodobně sníží. Původně objednané spoje za 452 mil. Kč se kraj rozhodl zredukovat na 335 mil. Kč. Stanovení rozsahu dopravní obslužnosi a koordinace vlakových a autobusových spojů včetně zamezení souběhu linek obou druhů doprav je zodpovědností Ústeckého kraje. Zájmem ČD, a. s., je zachovat dopravní obslužnost ve stávajícím rozsahu. Podmínkou je uhrazení ztrát od krajského úřadu. V případě nespokojenosti s jízdním řádem či rozsahem dopravních služeb se mohou občané obracet na místně příslušné krajské úřady. V této chvíli také probíhá schvalování jízdního řádu na rok 2006.
Neuhradí-li kraj ztrátu v požadované výši, bude omezena či zastavena osobní doprava s největší pravděpodobností od 12.6.2005, kdy začíná platit 2.změna JŘ 2004/2005. Omezení či zastavení osobní dopravy se týká tratí: 073, 083, 084, 085, 088, 095, 096, 097, 113, 114, 120, 126, 127, 131, 132, 133, 134, 135, 137, 164 a 165.
Na přiložené mapce jsou znázorněny červeně tratě, na nichž má být doprava omezena či zastavena úplně, modře jsou znázorněny tratě, na nichž by zůstaly vlaky kategorie R, které kraje neobjednávají.

CSPSV | 22.4.2005 (19:14)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Jízdní řád

Ďalšie z regiónu ČR Ústecký


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
Honza
24.04.2005 (7:37)  
Podstatnou část "červených i modrých" tratí osobně důvěrně znám. Přepravených osob je opravdu moc málo a stav trvá již několik let! A pokud si někdo myslí, že za zrušené vlaky či celé tratě navýší autobusy... ani náhodou, lidé bez vlastní dopravy jsou hozeny přes palubu!!! Snad jen nějaké mikrobusy by určitou dopravní obslužnost zachovat mohly. Stejně si však nedovedu představit, že v určitých lokalitách začnou jezdit autobusy i v sobotu a v neděli....?
sestikolak
23.04.2005 (21:28)  
Takže to je gesto?Ale proč právě v Ústeckém kraji...
ASF
23.04.2005 (18:06)  
to ondris:
jenda se o trate, kde po jejich zruseni tech autobusu bude potreba 1-2/trat, to fakt ty silnice neznici.
dokud drahy nevyhazi polovinu lidi a nezacnou se chovat ekonomicky a orientovat na zakaznika, tak bych jim nedal ani korunu. myslim ze ty trate ustecky kraj zavrit nenecha, ale nekdo uz CD musel dat najevo ze to jde i bez nich. snad to bude mit nejaky efekt.
Sergej
23.04.2005 (17:48)  
Zastavit dopravu na tratích v Sev. Čechách je obvzlášť nebezpečné. Jak jsme se již několikrát mohli přesvědčit, jakmile se na nějaké trati zastavil provoz, brzo na ní nejeli "sběrači" starého železa a klidně odnesli i mnohametrové kusy kolejnic. A v případě Sev. Čech je to ještě pravděpodobnější, hlavně kvůli početné populci cikánů, pro které to bude představovat celkem solidní příležitost přilepšit si k sociálním dávkám.
Ondris
23.04.2005 (16:16)  
Opět to vypadá, jako další pokus o likvidaci regionální železniční dopravy. Raději utlumit autobusovou dopravu. Nechápu pány nahoře. Kdyby byly peníze na uhrazení ztrát pro ČD. a regulovala se autobusová doprava, nebylo by potřeba davat daleko větší výdaje na opravu silnic. I když, nejen autobusy silnice likvidují
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko