..: Omezení dopravy v Ústeckém kraji :..
Mapa ČD-výřezKraje ČR - Ústecký kraj objednal regionální osobní dopravu v menším rozsahu. Dopravní obslužnost kraje se tak pravděpodobně sníží. Původně objednané spoje za 452 mil. Kč se kraj rozhodl zredukovat na 335 mil. Kč. Stanovení rozsahu dopravní obslužnosi a koordinace vlakových a autobusových spojů včetně zamezení souběhu linek obou druhů doprav je zodpovědností Ústeckého kraje. Zájmem ČD, a. s., je zachovat dopravní obslužnost ve stávajícím rozsahu. Podmínkou je uhrazení ztrát od krajského úřadu. V případě nespokojenosti s jízdním řádem či rozsahem dopravních služeb se mohou občané obracet na místně příslušné krajské úřady. V této chvíli také probíhá schvalování jízdního řádu na rok 2006.
Neuhradí-li kraj ztrátu v požadované výši, bude omezena či zastavena osobní doprava s největší pravděpodobností od 12.6.2005, kdy začíná platit 2.změna JŘ 2004/2005. Omezení či zastavení osobní dopravy se týká tratí: 073, 083, 084, 085, 088, 095, 096, 097, 113, 114, 120, 126, 127, 131, 132, 133, 134, 135, 137, 164 a 165.
Na přiložené mapce jsou znázorněny červeně tratě, na nichž má být doprava omezena či zastavena úplně, modře jsou znázorněny tratě, na nichž by zůstaly vlaky kategorie R, které kraje neobjednávají.

CSPSV | 22.4.2005 (19:14)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Jízdní řád

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
MCH
19.06.2005 (17:56)  
Dobry den.

A kde jsou ty nahradni busy misto vlaku?
Ted cesta z Litvinova do Usti n.L. (jeste diky mistnimu slavnemu MHD) trva zhruba 2,5 x dele. A to nemluvim o cenovem rozdilu. A co stoji bus na tehle trase, co stoji vlak pri zpatecne sleve / zakaznickem jizdnem? Jak casto jezdily vlaky a jak jezdi autobusy?

Dneska: spoj Moldava v Kr. horach - Most. (13 hod) 55 mist k sezeni obsazeno, ulicka plna lidi vcetne mista pristupu strojvedouciho. Proc ten vlak, Ustecky kraji, nezrusite take? Vzdyt s nim jelo jenom asi 70 lidi. Se nevyplati. At si tech 70 lidi jezdi autem, ne? (mne take asi nezbyde, nez zapomenout na verejnou dopravu a zaridit si vuz). Tohle se opet povedlo. Zamyslete se a zkuste s tim neco udelat. Fandim Ceskym draham!

Michal Litvinov
Tomiq
06.05.2005 (23:15)  
Zástupci Ústeckého kraje a Českých drah, a.s., se předběžně dohodli na rozsahu regionální osobní dopravy pro rok 2005

(http://www.kr-ustecky.cz/vismo/dokumenty2.asp?u=450018&id_org=450018&id=766185&p1=0&p2=0&p3=)
05.05.2005 (18:34)  
Ty fráze v programu zelených mi taky příjdou směšný. POdívejte se, ČSSD chtěla nižší nezaměstnanost, slibovala ji v 98 i 02 a k čemu došlo? Skoro pořád stoupala. Chci tím říst, že obecné fráze a prvoplánovitá opatření na oko ještě nic nezaručují, často naopak.
Xtx:modří ptáčci jsou příkladem, jak se na několik solidních ekonomů-teoretiků může nabalit tuna blbců, která jejich postuláty rozředí na s*ačky. Třeba Holman-friedmanovský ekonom, poradce Klause vs. Tlustý a spol....
registrovaný uživatel Sergej
05.05.2005 (15:58)  
No, co se týče těch frází, ono se bohužel u mimoparlamentních stran dá těžko rozhodovat podle něčeho jiného, než jsou fráze, které sesmolí ve svém programu.
Ale jinak musím z hrůzou konstatovat, že ačkoliv mám proti ODS horu výhrad (možná spíš celé pohoří), je to v současnosti jediná strana, která je aspoň minimálně volitelná. Jako jediná má nějakou koncepci, ale hlavně vizi, kam chtějí tenhle stát dotáhnout, což se u ostatních stran říct nedá. Vláda ODS bude sice znamenat výrazné prosazování automobilové dopravy před železniční, ale aspoň bude jistota, že nastane skutečná liberalizace v železniční dopravě a tudíž vkročí do našich zatuchlých železničních vod kýžená konkurence. Ale je také faktem, že právě za Klausových vlád se začaly modernizovat koridry. Je ale otázka, nakolik to bylo politické rozhodnutí, nebo spíš neodkladná nutnost, která nemohla ani ODS nechat chladnou.
Ad Strana Zelených: Je od nich sice velice hezké, že chtějí tak propagovat železnici, ale mám pochybnosti, zda na to budou mít i v případné budoucí vládě nějaké páky. SZ u nás totiž nikdy nebude mít víc než tak 5-6% a při takovém mizivém procentu jejich program bude vždy v případné koaliční vládě hodně potlačen. Ale všeobecně bych se nijak proti Zeleným nestavěl. Myslím, že je třeba, aby se do parlamentu dostal nějaký nový subjekt, který konečně rozvíří tu neskutečně rigidní situaci, která u nás na politické scéně je. Já osobně bych nejradši úplně rozprášil současnou strukturu politických stran a nejradši bych postavil úplně nové, jasně definované a vymezené strany (což se o těch dnešních říct nedá - viz ČSSD, US-DEU) s úplně novými lidmi, nejlépe tak do 35 let, které komunistická žumpa nestačila morálně zdeformovat.
Je to ale bohužel naprosto nereálné. Někdy opravdu cítím totální bezradnost, když se zamýšlím nad současnou českou politiku.
registrovaný uživatel XTx: to Polák
05.05.2005 (15:46)  
Jaká perla?? Vždýť je to tam napsáno správně, nebo snad chceš, aby se u nás zabíjelo v autech víc a víc lidí denně??
To JTB: přesně, OkDS (k=korupčně) je zkurvená lobostrana, např stavební gigant Skanska je ODSesáckej monopol.
Kdo je z Prahy a není příznivcem OkDS, ví o čem mluvím.
registrovaný uživatel Waszyn
05.05.2005 (11:46)  
Lidi prectete si to at se nebavime o necem co nikdo nezna. Vzdyt to je populismus nejhrubsiho zrna. Je tam jen co by zavedli, co by zrusili, ale neni jediny naznak toho jak by to udelali. To so si tam davaji za cil by nemela sanci udelat ani vetsinova jednobarevna vlada, natoz takova pidistrana. Od strany pohybujici se na hranici statisticke chyby bych cekal zajimavy program, kterym nekoho chteji oslovit, ne jen seznam nesvaru moderni spolecnosti a seznam odstraneni techto nesvaru, bez jakekoliv uvahy jak to udelat, za co, co nam to vezme, co prinese... Nektere veci zni libive, ale proboha vy u voleb volite podle toho ze vam nekdo napise nejakou frazi typu:
--
Strana zelených bude prosazovat, aby více než polovina dopravních výdajů ze státního rozpočtu i mimorozpočtových zdrojů směřovala do veřejné dopravy. Chceme odstranit znevýhodnění železniční dopravy oproti silniční. Část investic používaných na podporu silniční dopravy navrhujeme použít na restrukturalizaci a modernizaci Českých drah tak, aby se z nich stal moderní a ekonomicky efektivní podnik, který bude zajišťovat kvalitní a rychlé spojení v čistých, pohodlných a spolehlivých vlacích.
---
podobne perly na:
http://www.stranazelenych.cz/page-type1c.php?kategorie=3.1
05.05.2005 (11:31)  
Vy jste se asi zbláznili. SZ jsem volil do EP a když vyšlo najevo, kdo je Partočka s Beránkem a jaký poměry v SZ vládnou, hodně jsem zalitoval svýho hlasu. Když jsem si pak probíral nějaký prohlášení SZ ohledně programu atd., došlo mi, že ty lidi jsou vážně ekologisti. O skutečným fungování společnosti nemaj ani potuchy, ekonomie jim nic neříká a všechno by jen zregulovali. Tudy cesta nevede. Hysterickým zavíráním Temelína ani řvaním po ochraně Středohoří. Nejlepším řešením pro harmonický vývoj ČR by byla liberální vláda bez vazeb na lobbying (což nesplňují modroptáci...). Přečtěte si někdo Ruthbarda a pochopíte, že správněe aplikovaná ekonomie je lepší řešení, než sebelíp prosazovanej ekologismus...
registrovaný uživatel XTx
04.05.2005 (21:35)  
To Rick:
Dík za podporu, já též nejsem členem SZ, jen mě zaujal jejich program; vím, že by také hned nezavřeli Temelín a nezakázali jezdit autem, atd.)), jak si určité procento populace naivně myslí!!
Věřím ale, že první věc, kterou by se v dopravě snažili řešit, je zavedení silniční daně a radikální snížení nebo úplné zrušení poplatků za užívání železniční dopravní cesty! Hned by byly ČD méně ztrátové, obnovila by se Rola, atd.
Je to ale i o poměrech uvnitř ČD. Řada lidí tvrdí, a to vč. některých zaměstnanců, že ČD se ještě neprobudily z komunismu. Částečně mají asi pravdu, ale celkově s tímto tvrzením nesouhlasím.
Návaznost spojů: Jak tu někdo psal ohl. návaznosti vlaků z Mostecka do Lovosic na Prahu, zaměřil jsem se v JŘ na lokálku od Teplic, je to opravdu špatné, v Lovosicích to navazuje na os. vlaky končící v Roudnici bez možnosti pokračování na Prahu, na rychlíky se čeká v průměru skoro hodinu, děs. Někde se ale návaznost zase zlepšila.
Napadlo mě, kdyby se všichni zaměstnanci ČD semkli a volili vč. svých rodinných příslušníků SZ, hned by se tato strana do parlamentu dostala!! Ale to je na 99% UTOPIE!!
registrovaný uživatel Rick
04.05.2005 (15:45)  
to "to XTx":
Drahy politicky analyzatore, tvoje analyza volice Strany Zelenych vypovida o tvych vlastnich znalostech o politicke situaci. Jiste mas pravdu, ze i mezi volici Zelenych se najde nekolik lidi, kteri, jak sam pravis "hovno" rozumi politice, ale kdyby ses opravdu pokusil do hloubky analyzovat pravy duvod volickse prizne Strany Zelenych, tak bys mohl zjistit, za naopak tuto stranu podporuji lide, kteri dostatecne pochopili beznadejnost soucasne politicke konstalace, kteri dokazali za leta postkomunistickeho marasmu zjistit, ze soucasna politicka scena je pro ne naprosto nevolitelna a jedina nadeje je zcela obmenit nasi vybornou politickou reprezentaci. Uvedom si, o cem soucasna politika je. Je to jenom splet neskutecne nesmyslnych vzajemnych nenavisti, antipatii mezi politiky soucasnych parlamentnich stran, ktere se vlecou leta a ktere nemaji bohuzel ani do budoucnosti sanci tak ustoupit do pozadi, aby nebranily vykonavani skutecne prospesne politiky pro tuhle zemi. Podivej se mily hochu napriklad na volice soucasne KSCM. Myslis si, ze tihle lidi snad neco oprvdu vi o politice? Naopak, to jsou lidi, kteri se nechaji velice snadno navabit na neskutecne lacine a populisticke sliby, ktere nemaji nejmensi sanci na uspech bez toho, aniz by vyrazne poskodily ekenomiku Ceske republiky. Co se tyce ODS: Jestlize tvrdis, ze program Zelenych nema s ochranou zivotniho protredi nic spolecneho, co pak s nim ma spolecneho program ODS? Jejich nazor, ze zivotni prostredi ochrani volny trh, je takovy do nebe volajici nesmysl, ze za to by si snad zaslouzili Nobelovu cenu za demagogii. Jestli je neco opravdu vyrazne proti ochrane prirody, tak je to jednoznacne volny trh, ktery bere predvsim v potaz ekonomicke zajmy, jenz jsou temer vzdy v presnem opaku proti ekologickym.
Ja jsem (narozdil od tebe!!) program Zelenych cetl, je to sice uz tak 4 roky, takze jejich novy program neznam, ale predpokladam, ze se od toho ztareho urcite nijak vyrazne nelisi. Po jeho precteni jsem mel pocit pomerne vyrazne konzistentnosti a velky stupen reality. Neobjevovali se v nem ani zadne fundamentalisticke ekologicke nazory, ani zadne protiprumyslove, nebo snad protipokrokove, antiglobalisticke nebo jine radikalni nazory. Mimochodem, mozna si mohl zaregistrovat, ze i Vaclav Havel, kdyz byl jeste na postu prezidenta, vyjadril se k programu Zelenych, ze je to jediny program, ktery ma skutecne hlavu a patu. Nechci tim rict, ze Havel je jedinym meritkem spravnosti politickych programu a vizi, ale rozhodne jeho hlas nejakou vahu ma. O Havlovi asi sotva muzes tvrdit, ze je to naprosty magor a ze vubec nerozumi politice.
Abych to ukoncil. Jestli nejake strane u nas opravdu jde o trvale udrzitelny rozvoj a rozumnou ekonomickou a ekologickou politiku, je to Strana Zelenych. O nejakem ekologickem a jinem fundamentalismu nemuze byt zadana rec.
Doporucuju proto vsem, ktere uz nebavi soucasna beznadej na ceske politicke scene, aby skutecen zvazili, komu daji hlas a aby podporili Stranu Zelenych.
Jenom poznamenavam, ze nejsem clenem Zelenych a nikoho osobne ani ze Strany Zelenych neznam.
registrovaný uživatel to XTx:
04.05.2005 (12:44)  
nastesti je pidistranou,vzdyt vetsina jejich volicu jsou lidi co ho*no rozumi politice a voli je podle nazvu,pac si mysli nejak chrani prirodu ci co.Po precteni jejich programu je muze volit uz jen naprosty mag*r. Vzdyt to je jeste horsi nez komunisti.Mozna v nemecku jsou normalni stranou,ale u nas to je spolek okolo Patocky s demagogickym programem,ktery s ochranou prirodniho bohatstvi nema nic spolecneho
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko