Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Ústí nad Labem - Na severu Čech bude jezdit od pondělí 11.4.2005 druhá souprava vlaku pendolino. Tentokrát nebude ve zkušebním provozu vozit cestující, ale bude testovat místní tratě. Testovací jízdy potrvají do 5.5.2005.
Zkoušky by měly prokázat, zda všechny tratě splňují požadavky pro provoz soupravy pendolino. To tentokrát bude zajíždět až ke státní hranici v Dolním Žlebu. Testovací jízdy nenaruší jízdní řád ostatních vlaků. Po skončení zkušebního provozu, kdy musí souprava řady 680 najet 50.000 km s cestujícími, by měla začít jezdit na trati Praha - Ostrava. Od nového jízdního řádu pak budou jednotky nasazeny i na mezinárodní spoje.
Zkoušky by měly prokázat, zda všechny tratě splňují požadavky pro provoz soupravy pendolino. To tentokrát bude zajíždět až ke státní hranici v Dolním Žlebu. Testovací jízdy nenaruší jízdní řád ostatních vlaků. Po skončení zkušebního provozu, kdy musí souprava řady 680 najet 50.000 km s cestujícími, by měla začít jezdit na trati Praha - Ostrava. Od nového jízdního řádu pak budou jednotky nasazeny i na mezinárodní spoje.
CSPSV | 10.4.2005 (20:34)
Related news
1 2 | Zpráv na stránku: |
Sergej
12.04.2005 (13:25)
Tak myslím, že je to celkem logické, protože je pořád větší pravděpodobnost, že Marfuša zhebne po 50 tisících kilometrech, než Pendolino, které je přece jenom modernějšího ražení.
Jakub R
12.04.2005 (12:56)
Nová souprava Pendolina (ještě má zabalený interiér) stojí v Praze-Bubenči.
11.04.2005 (16:09)
DU v tomto směru vládne a hlavně se nemusí nikomu zpovídat.Jen tak na okraj "Marfuša" musí najezdit 100 000 Km.Pendolino jen 50 000 Km.
11.04.2005 (14:29)
>petr RE jpnk:
on to myslel tak, že když si DU usmyslí, že milion, tak prostě milion. DU rozdává papíry...
on to myslel tak, že když si DU usmyslí, že milion, tak prostě milion. DU rozdává papíry...
petr
11.04.2005 (14:13)
JPNK: Nemas tam o jednu nulu vic.......
11.04.2005 (13:33)
Nepsané pravidlo vyžadováne DU je většinou 100 000 km,ale zaléží na jeho rozhodnutí.Rozhodneli DU že je nutné ujet ve zkušebním provoze 500 000 km tak je vozidlo musí najet,aby získalo osvědčení.
11.04.2005 (9:26)
001 je nacpana merici technikou, merici dvojkoli atd ...
pocet km kolik musi ujet neni nikde stanoveny ... jen neco ve smyslu ze se musi prokazat spolehlivost a bezpecnost pro provoz ... a je nejaky nepsany pravidlo o cisle 50 000km .. aspon tak sem to nekde cetl :)
pocet km kolik musi ujet neni nikde stanoveny ... jen neco ve smyslu ze se musi prokazat spolehlivost a bezpecnost pro provoz ... a je nejaky nepsany pravidlo o cisle 50 000km .. aspon tak sem to nekde cetl :)
Jindřich
11.04.2005 (9:01)
Neví někdo přesně, kde bude jednotka 680 zkoušena?
10.04.2005 (23:25)
Uvádějí to samotné ČD (těch 50 000 km).
I Ešusy musely najezdit stanovené kilometry... Třeba i vozy metra musely najezdit stanovené kilometry...
Kdyby pendolina jezdily jiny usek, uz by mely najezdeno...
I Ešusy musely najezdit stanovené kilometry... Třeba i vozy metra musely najezdit stanovené kilometry...
Kdyby pendolina jezdily jiny usek, uz by mely najezdeno...
xx
10.04.2005 (23:16)
těch 7 paskvilů bude jezdit od nového gvd na pravidelných vlacích? zlatý svatý!
1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko