Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Maďarské státní dráhy (MÁV) zveřejnily vítěze mezinárodní soutěže na dodávku 30 elektrických jednotek typu FLIRT (Flinker Leichter Innovativer Regional Triebzug) pro příměstskou dráhu v Budapešti; stala se jím firma Stadler Bussnang AG. Hodnota zakázky činí 235 milionů švýcarských franků a dodávka má začít již v roce 2006. Zakázka bude plněna společně s maďarským partnerem Ganz Transelektro. Její součástí je i výstavba depa v Pusztaszabolcs. Jednotky FLIRT budou nasazeny na tratích Budapest – Tatabánya, Budapest – Székesfehérvár, Budapest – Pusztaszabolcs.
Jednotka FLIRT (pro MÁV) má 4 vozy s 211 místy k sezení a 164 k stání (vše pouze 2. třída). Z důvodu jednodušího a hlavně rychlejšího výstupu a nástupu je vybavena 6 dveřmi na každé straně. Jednotka bude dosahovat nejvyšší rychlost 160 km/h.
Firma Stadler Bussnang AG je na trhu nováčkem, ale prosazuje se stále více. Doposud dodala 113 jednotek FLIRT ve Švýcarsku a Německu.
Jednotka FLIRT (pro MÁV) má 4 vozy s 211 místy k sezení a 164 k stání (vše pouze 2. třída). Z důvodu jednodušího a hlavně rychlejšího výstupu a nástupu je vybavena 6 dveřmi na každé straně. Jednotka bude dosahovat nejvyšší rychlost 160 km/h.
Firma Stadler Bussnang AG je na trhu nováčkem, ale prosazuje se stále více. Doposud dodala 113 jednotek FLIRT ve Švýcarsku a Německu.
CSPSV | 4.4.2005 (11:42)
Zusammenhängende Nachrichten
mike tom
06.04.2005 (8:19)
"vítěze mezinárodní soutěže na dodávku 30 elektrických jednotek typu FLIRT" To snad nebyla soutěž na dodávku flirtů, ale na dodávku předměstských jednotek. Je to podobný nesmysl, jako byste napsali, že Škoda Auto vyhrála soutěž na dodávku 40ks vozů Škoda Octavia:-)))
Eugen
05.04.2005 (10:10)
Doposud dodala 113 jednotek FLIRT ve Švýcarsku a Německu.
Este ich nedodala. V docasnej prevadzke maju ich asi 10 bez TBZ vo Svajciarsku.
Este ich nedodala. V docasnej prevadzke maju ich asi 10 bez TBZ vo Svajciarsku.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko