..: Kamiony mezi Brnem a Drážďany po železnici :..
InfoPraha - Vláda plánuje přesun kamiónů na železnici. Na základě studie, kterou pro vládu zpracovaly České dráhy, by se měl vybudovat terminál systému Ro-La v Brně a provozovat tento systém na trati do Drážďan. Tímto vláda chce odlehčit dálnici D1 a D8 vedoucí do Německa. Dle ČD by bylo možné denně přepravit 12 vlaky až 250 kamiónů. Nejdříve by se ale měla obnovit trasa z Lovosic, která byla pro nezájem loni v červenci zrušena.
Otázkou zůstává, zda plán v této podobě má své opodstatnění. Dle zástupců kamionových dopravců denně projede dálnicí více jak 9000 kamionů a systém Ro-La je drahý a pomalý.

JRtrain Poslat mail autorovi | 27.2.2005 (18:47)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby

  1 2      Zpráv na stránku:   
Agent_Bdt279
01.03.2005 (9:31)  
Neni zadna sance, dokud si v poslanecke snemovne budou zavidet uplatky a resit jenom je. Bylo by i zajimave se podivat, jak silnicni lobby sponzoruje strany...
Agent_Bdt279
01.03.2005 (9:29)  
Neni zadna sance, dokud si v poslanecke snemovne budou zavidet uplatky a resit jenom je. Bylo by i zajimave se podivat, jak silnicni lobby sponzoruje strany...
Bobr
01.03.2005 (7:59)  
Agent_Bdt279: Znáš nějakej jinej způsob, jak dostat dopravce ze silnice na koleje jinak, než zvýšením poplatků za silnice?
Agent_Bdt279
01.03.2005 (7:32)  
Tak elektronicky mito si do huby bere skoro kazdej, ale zatim jsem si nevsim, ze by zmena byla v dohlednu...
Bobr
28.02.2005 (22:41)  
Při zavedení elektronického mýtného ve výši na úrovni Německa nebo Rakouska by silniční přepravci určitě se přeorientovávali na Ro-Lu, která by je měla vyjít levněji
Registered user Mates 
28.02.2005 (20:20)  
Necas je taky blb, ten hlasa ze se vsechno zrusi, ze to stoji prachy ... o armade rekl stejnou vec, ze zrusit .. na co prej .. heh
Registered user Agent_Bd279
28.02.2005 (19:44)  
No videl jsem pred cca. hodkou na CT2 "Ta nase povaha ceska". No je jasne po projevu pana poslance za ODS Necase, ze az to ted vyhrajou, tak nas zbavi problemu toto resit a zeleznice konci.
Registered user Miguel
28.02.2005 (14:37)  
Kontejnerová přeprava, to by bylo opravdu nejlepší řešení, jenže kamionová a vůbec silničářská lobby je silnější, takže musí být vymyšlen nějaký mechanismus, jakým donutit dopravce omezit kamionovou přepravu - řidiči by totiž přisli o práci... A to se jim líbit nebude...
Registered user Agent_Bdt279
28.02.2005 (12:10)  
Jezisi ! Jen doufam, ze takovej nesmysl neprojde. Tohle napadne jen blbce . Ro - La je nemysl, pomala, draha, nevykonna. Jedine kontejnerovou prepravu!
Registered user Miguel
28.02.2005 (11:51)  
1. zvýšil bych v řádu stovek % poplatky za veškeré dálnice pro veškerá auta nad 3,5t. (ale to už je technicky na cestě - otázka jaké budou skutečné tarify)

2. potom by cena za RoLa mohla být i malinko vyšší aby ČD ani stát moc neprodělávali (tedy dotace o něco nižší) aby zbylo na jiné projekty dopravní infrastruktury. Pak by se dopravcům RoLa vyplatila víc než platit vysoké silniční poplatky.

3. jenže by to chtělo přepravit alespoň 50% dopravní zátěže kamionů, ale na to si myslím, že není kapacita této relace po kolejích.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko