..: Seenlandbahn s pravidelným provozem :..

Desira společnosti SBS, foto: Adam Vanting Sasko — Zatímco na různých místech střední Evropy je železniční osobní doprava provozována letos naposledy, jinde se naopak po mnoha letech dočkala svého obnovení. Mezi takové tratě patří třeba lužická Seenlandbahn, spojnice měst Kamenz a Senftenberg, kde bude o sobotách od 6. července do 17. srpna obnoven provoz dvěma páry spojů v obou směrech. Obnovení provozu po této trati vzešlo z iniciativy pana Harryho Habela, starosty města Bernsdorf, ležícího na trati. Spoje, zajišťované jednotkou 642 (Desiro) společnosti Städtebahn Sachsen, budou z drážďanského hlavního nádraží odjíždět v 9.02 a ve 14.02, do Senftenbergu dorazí v 10.25 a v 15.25 a na cestu zpět se vydají v 11.15 a v 16.15, s příjezdem do stanice Dresden Hbf v 12.42 a 17.46, úplný jízdní řád je uveden zde.

Kvůli stavebním pracím na trati bude 20. července jízdní řád mírně upraven. Spoje jsou integrovány v dopravním systému VVO a uznáván bude i Sachsen-Ticket DB. Plánovaný provoz těchto spojů o nedělích nakonec kvůli nedostatku provozního personálu zaveden nebude. Pravidelná osobní doprava v úseku Kamenz – Hosena – Senftenberg byla zrušena v roce 1998, nicméně v letech 2014 – 2016 byly na této trati pořádány nepravidelné nostalgické jízdy a podle všeho je trať dodnes využívána pro nákladní dopravu.

Zdroj: BahnBlogstelle


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 23.6.2019 (8:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Jízdní řád

More from Německo Sasko /Sachsen


Editor or ŽelPage Administrator NIcKON  mail  
24.06.2019 (22:49)  
Vřele doporočuju výlet do této oblasti. Je to kousek po pěkných silnicích či zajímavých tratích a čekají vás přírodní a rekultivovaná jezera s pomalu mizejícími stopami bezohledné industrializace a specifická lužickosrbská architektura a urbanistika. Ta dává této zajímavostmi nabité krajině na pomezí Saska a Braniborska nezvyklý ráz, jaký zřejmě nemá obdoby. Komu by to bylo málo, může navštívit nádhernou Chotěbuz či neuvěřitelný areál Bad Muskau (mj. největší rododendronový park v Evropě, provozovaná síť lesních železnic 600 mm či unikátní romantický kamenný most-nemost v Kromlau).

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko