ŽelPage - Nejprve mi dovolte Vás přivítat v novém roce 2005 ;-)
Již delší dobu jsme připravovali nové jádro našich stránek. Někteří čtenáři již novou podobu webu znají, protože prokoukli naší skrýš během testovacího provozu, který byl úspěšný. Protože se již podařilo vyřešit i otázku hostingu, je od dnešního dne nová ŽelPage na světě.
Nová podoba stránek si zachovává design, ale mění se programová stránka - vše je nyní v databázích a tak se vše snadněji edituje, přidává, prohledává a mění. Další novinkou je nové a snad i přehlednější menu. Novinky lze snadno přidávat, např. i formou SMS přímo z terénu. Pokud se chcete stát naším přispěvatelem, uvítáme vás s otevřenou náručí. Nová ŽelPage soustředí články ze starého webu. Řazení vlaků podává v nové verzi více informací jak o vlaku, tak o jeho vozidlech. Nově zde najdete i elektronickou podobu oblíbeného Atlasu drah ČR od Zdeňka Hudce a některá další překvapení připravujeme. Tímto chci poděkovat všem, kteří přiložili ruce k dílu a nad přípravou nových stránek strávili velké množství času. Také děkuji spolupracujícímu Klubu železničních cestovatelů.




A Lukáš Kohout: Rozhodně nejsem žádný odborník, své stránky dělám většinou metodou pokus-omyl :o) a čerpám z webů jako www.jakpsatweb.cz a podobných.
Michal: Sice bylo na uvodni strane pres 200 chyb, ale kdyz jsem je zacal odstranovat, pocet chyb klesal zavratnou rychlosti. Cca 180 chyb bylo jen v odkazu na pocitadlo a anketu (nechapu, jak se to ve vypisu validatoru namnozilo). Zbytek byl v opomenutych drobnostech v novinkach. Kazda chyba byla vypsana nekolikrat - proto ve vysledku tak vysoke cislo.
Jinak pokud zde zanechate mail, rad se na Vas obratim v pripade, ze si nebudu s necim vedet rady ;o))








Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
