Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
2M62.0999 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Дубівці - Єзупіль - GPS: 49°2'32.926"N, 24°46'18.147"E » - Datum: 22.07.2018 - Autor: Richard Sadloň - Pozn.: Vlak: 606К - Zobrazeno: 3426x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Rabín: Já bych se skoro vsadil, že by se určitě našel aspoň nějaký čmelák, který by výkonově bohatě stačil.
JB: ukrajinský sólo sergej s pracovním vlakem na kdysi československém území zde: http://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r_zuk&cislo=0&loko=73014731
A zde je lokomotiva z titulního snímku (2M62-0999), ale s podvozky normálního rozchodu, nárazníky a šroubovkou v roce 2006 u Berehova (je změna rozchodu běžná...?): http://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r_zuk&cislo=0&loko=73509990
A zde je lokomotiva z titulního snímku (2M62-0999), ale s podvozky normálního rozchodu, nárazníky a šroubovkou v roce 2006 u Berehova (je změna rozchodu běžná...?): http://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r_zuk&cislo=0&loko=73509990
21.06.2019 (14:17)
Nasazování půlky 2M62 se děje občas i na této trati z Lvova do Ivano-Frankovska a to mnohdy s podstatně větší zátěží viz. https://www.lokomotivy.net/adm/zobraz2.php?rada=r_zuk&loko=73509400&cislo=
Jediné co mají na západní Ukrajině schopnějšího je dvojice rekonstruovaných strojů M62-1439 a 1361, nějaké povídání o nich zde: https://www.lokomotivy.net/adm/zobraz2.php?rada=r_zuk&loko=73014390&cislo=
Jediné co mají na západní Ukrajině schopnějšího je dvojice rekonstruovaných strojů M62-1439 a 1361, nějaké povídání o nich zde: https://www.lokomotivy.net/adm/zobraz2.php?rada=r_zuk&loko=73014390&cislo=
JB, mRKEF: oblíbené je také použití půlky 2M62 (bez stanoviště na jednom konci) coby náhrady za jednu hnací hlavu od Dizelpojezda Rižskogo (DR1); zaznamenán byl i provoz půlky dvojsergeje s řídicím vozem.
NIcKON: problém bude v tom, že nic menšího k dispozici nejspíš nemají. Představuji si ale v barvách, že před o něco více než 100 lety, za monarchie, ale nejspíš i později za Polska, se tam na té trati na takovém osobáku z osmi značně lehčích dvounápravových vozů uplatnila třeba řada 429 - naše 354.7...
(gp): Terč "pozor, copáči" má význam našeho "pískáčku" - je na něm bukva "S" jako "sirena".
Dotaz na autora: "606K" je číslo vlaku?
NIcKON: problém bude v tom, že nic menšího k dispozici nejspíš nemají. Představuji si ale v barvách, že před o něco více než 100 lety, za monarchie, ale nejspíš i později za Polska, se tam na té trati na takovém osobáku z osmi značně lehčích dvounápravových vozů uplatnila třeba řada 429 - naše 354.7...
(gp): Terč "pozor, copáči" má význam našeho "pískáčku" - je na něm bukva "S" jako "sirena".
Dotaz na autora: "606K" je číslo vlaku?
Solo sergeje jezdi treba do Solotvyna - M62 1103 a 1391 prevazne. Ale jinak zpravidla dvojicky 2TE10, 2M62. Někdy občas nouzově půl díl dvojičky, když je nedostatek (běžně v Moldavsku, kde vše drží pohromadě jenom silou vůle :).
V těchto zemích (osobně znám jen z Pobaltí, ale jinde to nebude jinak) je sólo Sergej ke spatření akorát tak na pracovním vlaku. Na tomto výkonu bych očekával spíše TEP70, asi ji nemají.
To se mi líbí, na osm kočárů nasadíme rovnou 4000 kobyl, aby se to pak většinu trasy kolíbalo třicítkou a dvoutakty žraly trávu kolem cesty. Ale rozjezdy budou fajnové.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko