Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
310-004 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Celje - GPS: 46°13'39.019"N, 15°16'54.835"E » - Datum: 25.5.2017 - Szerző: Marcel Štancl - Pozn.: Foceno z Hradu Celje ve stanici Celje na pozadí město Celje a soutok řek Savinja , Voglajna vlak IC19 Maribor - Lublaň. - Zobrazeno: 5742x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
08.06.2019 (5:39)
Dnes je již přestavba Celje a Laško téměř hotová.
31.05.2019 (12:26)
Vidím, že generátor náhodných slov jede na plný výkon :D
31.05.2019 (6:07)
Ještě nedávno bylo nemožné jet vlakem z Lublaně do Benátek pouze oklikou přes Rakousko. Nově jezdí 2 páry osobáků Terst - Ljubljana a takových případů je mnohem víc viz dokumentační foto http://gmfk.pl/cpg144/albums/userpics/11586/ital_2.jpg
.
.
30.05.2019 (19:59)
Marcel Štancl: Ono je to vlastně šotosprávně, když si správce nepustí na koleje cizí společnost. Nebo ne? :D
Jinak pokud narážíte na spojení Lulbaň - Záhřeb přes Trebnje a Karlovac, tak lepším přirovnáním by byla trasa Praha - Brno ale Posázavským pacifikem a starou Tišnovkou. Novou nedělat.
To v případě obnovení Zemského zřízení a osamostatnění státu Morava, aby tam ta státní hranice teda byla. Přičemž Slovensko by Moravu neuznalo s poukazem, že Velká Morava vždycky patřila Slovákům. Byla by z toho tehdy v 90. letech vojna.
Pokud narážíte na spojení z Chorvatska do Chorvatska přes území Bosny, tak kořen toho sváru prorůstá doby Předlitavska a Zalitavska, vyhlášení nezávislosti na Osmanské říši v roce 1878 a dále do minulosti k roku 1463, kdy Bosnu zabrali Osmani. A čert ví jak hluboko do historie místní potyčky vedou, rozhodně jsou ty spory násobně starší než USA.
Jinak pokud narážíte na spojení Lulbaň - Záhřeb přes Trebnje a Karlovac, tak lepším přirovnáním by byla trasa Praha - Brno ale Posázavským pacifikem a starou Tišnovkou. Novou nedělat.
To v případě obnovení Zemského zřízení a osamostatnění státu Morava, aby tam ta státní hranice teda byla. Přičemž Slovensko by Moravu neuznalo s poukazem, že Velká Morava vždycky patřila Slovákům. Byla by z toho tehdy v 90. letech vojna.
Pokud narážíte na spojení z Chorvatska do Chorvatska přes území Bosny, tak kořen toho sváru prorůstá doby Předlitavska a Zalitavska, vyhlášení nezávislosti na Osmanské říši v roce 1878 a dále do minulosti k roku 1463, kdy Bosnu zabrali Osmani. A čert ví jak hluboko do historie místní potyčky vedou, rozhodně jsou ty spory násobně starší než USA.
30.05.2019 (18:34)
Nejen Slovinsko! Tím, že to rozsekali na jednotlivé republiky nemají objízdné trasy! Představ si, že bychom Slovákům zakázali jezdit ze Žiliny do Katowic přes Ostravu jak by to asi dopadlo?
Z Wien do Payerbach-Reichenau vpravo dále vlevo.
Rekonstrukce tratí ve Slovinsku je značná, následky jsou komplikace provozu, častá zpoždění nebo náhradní autobusová přeprava.
Rekonstrukce tratí ve Slovinsku je značná, následky jsou komplikace provozu, častá zpoždění nebo náhradní autobusová přeprava.
30.05.2019 (13:34)
S modernizací na 160 km/h dělají obousměrně pojížděné traťové koleje.
Levostranný provoz Maribor - Lublaň - hranice Itálie je dán historicky, neboť se jedná o trať bývalé Jižní dráhy Vídeň - Terst. Levostranně se snad dosud jezdí i po jejím rakouském úseku.
29.05.2019 (20:41)
Ano stanice Celje leží na trati Maribor - Lublaň. Na dokumentační fotce Krsko jede Desiro vpravo http://gmfk.pl/cpg144/albums/userpics/11586/312_014.jpg
Dobova je zajímavá přepřahy bez nezávislé trakce. Kromě toho mají ještě Šapjane na trati Lublań - Rijeka. Hodoš má přepínatelnou trolej nový přechod do Maďarska. Navíc Jesenice a Spilfeld přechody na 15 kV, doporučuji dovolenou je na co koukat.
Dobova je zajímavá přepřahy bez nezávislé trakce. Kromě toho mají ještě Šapjane na trati Lublań - Rijeka. Hodoš má přepínatelnou trolej nový přechod do Maďarska. Navíc Jesenice a Spilfeld přechody na 15 kV, doporučuji dovolenou je na co koukat.
Dvou kolejné tratě Maribor-Zidani Most-Ljubljana-Sežana /přechod IT mají levostraný provoz. Tratˇ Zidani Most - Dobova /styková stanice 3/25Kv a pohraniční stanice s pasovou kontrolou do HR má pravostraný provoz.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök - kérdések és válaszok
Info
informacni okenko