Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
ET22-776 | |
![]() | Informace o fotografii: - Section: Bohumín státní hranice - Bohumín - GPS: 49°54'55.467"N, 18°19'27.324"E » ![]() ![]() - Datum: 22.10.2006 - By: Martin Grill ![]() - Comm.: Těsně u hranic s Polskem... - Zobrazeno: 3015x - Detailní EXIF informace » |
To místo znám, z toho bunkru jsem fotil tu moji ET 22, škoda, že už je trať posunutá. V době, kdy jsem tam byl já (trať ještě v původní stopě), tak už tam byl nový násep, takže nic moc...
Jenom připomenu, že ta původně dvoukolejná trať na bohumínské os.n. byla se zrušením odbočky Pudlov rozdělena na dvě jenokolejné (Bohumín os.n. - Chałupki a Bohumín-Vrbice - Chałupki)
Jenom připomenu, že ta původně dvoukolejná trať na bohumínské os.n. byla se zrušením odbočky Pudlov rozdělena na dvě jenokolejné (Bohumín os.n. - Chałupki a Bohumín-Vrbice - Chałupki)
24.10.2006 (19:24)
A abyste nebyli zahlceni informacemi, mám tady pro jistotu ještě jednu fotečku...trať je oproti dřívějšku posunutá o cca 20 m, dříve to byla jiná podívaná... http://railfort.wz.cz/picture/83/MO5Celek.jpg
24.10.2006 (18:05)
Asi se nabízí srovnání se škodováckým šestikolem, čili:
ČD 181 -
Max. rychlost 90 km/h
Délka přes nárazníky 18 800 mm
Šířka 2 950 mm
Výška se st. sběrači 4 650 mm
Pojezd Co''Co''
Služební hmotnost 120 t
Nápravový převod 1:4.238
Trvalá tažná síla 213 kN
Trvalý výkon 2 790 kW
PKP ET22 -
Max. rychlost 125 km/h
Délka přes nárazníky 19 240 mm
Šířka 3 000 mm
Výška se st. sběrači 4 456 mm
Pojezd Co'Co'
Služební hmotnost 114 t
Nápravový převod 1:4,39
Trvalá tažná síla nezjištěna
Maximální tažná síla 216 kN
Trvalý výkon 3 000 kW
ČD 181 -
Max. rychlost 90 km/h
Délka přes nárazníky 18 800 mm
Šířka 2 950 mm
Výška se st. sběrači 4 650 mm
Pojezd Co''Co''
Služební hmotnost 120 t
Nápravový převod 1:4.238
Trvalá tažná síla 213 kN
Trvalý výkon 2 790 kW
PKP ET22 -
Max. rychlost 125 km/h
Délka přes nárazníky 19 240 mm
Šířka 3 000 mm
Výška se st. sběrači 4 456 mm
Pojezd Co'Co'
Služební hmotnost 114 t
Nápravový převod 1:4,39
Trvalá tažná síla nezjištěna
Maximální tažná síla 216 kN
Trvalý výkon 3 000 kW
24.10.2006 (19:45)
Ty abys nebyl něco extra co? Stejně to nikoho nezajímá :o)
Nádherná zrekonstruovaná trať tak to bude vypadat na všech větších tratích....... :-)
24.10.2006 (17:33)
Jůůů.
Ale z čista jasna to vipadá jako korydor...
A jak je ta souprava dlouhá???
Ale z čista jasna to vipadá jako korydor...
A jak je ta souprava dlouhá???
24.10.2006 (17:23)
chjo, kdyby takto šedé zůstaly všechny koridory. :-(:-(:-( 5*
22.10.2006 (19:20)
Rád bych zdůvodnil proč jsem pořídil tento "Railmanovský" záběr: Jde o bunkr napravo, který by z jakéhokoli jiného místa nešel vidět. Takže ani zhnilost, ani nedostatek invence, nýbrž bunkr na polských hranicích :o)
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage,
- Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info

informacni okenko