Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
SS4.0674 | |
Informace o fotografii: - Ort: Yong'an (Fujian, Čína) - Datum: 23.6.2013 - Autor: mRKEF - Zobrazeno: 3750x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 6 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
12.11.2016 (14:32)
Tak v 80. letech skutečně lokomotivka Novočerkassk dodala do Číny 100 kousků na bázi VL80.
Určitě zajímavé zpestření galerie, ale na mě ta fotka působí stísněným dojmem....
11.11.2016 (18:05)
Ano, s tim lze i souhlasit. Vlevo tesne za okrajem uz zavazi sloup TV. Jednodilna loko by byla lepsi, protoze dvoudilna se tak tak vesla aby kolize se sloupem byla minimalni a zaroven zustal cely stin vlevo. Na teto fotce se celkem povedlo svetlo a obloha, proto jsem ji nakonec nalil :).
mRKEF díky moc, zajímavé čtení, asi si něco více pohledám na internetu o dráze v Číně a hlavně by mě zajímala výroba těchto lokomotiv, protože jak zde píše Astartoth velice mi to připomíná dvojičky VL, konkrétně VL80SM.
11.11.2016 (18:24)
Původ kdesi u Rusa je celkem dobře možný. O loko SS1 se lze dočíst, že byla vyvíjena ve spolupráci s Rusem. Takže i zde by se dala očekávat jistá "inspirace". Nejvíc info jsem zběžným hledáním nalezl přímo na webu výrobce:
http://www.crrcgc.cc/zjen/g1742/s4286/t61570.aspx
http://www.crrcgc.cc/zjen/g1742/s4286/t61570.aspx
Klobouk dolů, když jsem si všiml z jakých končin tato fotka je, nestačil jsem zírat. Sice už je to nějaký rok zpět, ale byl by si schopen mi říci jaký tam mají provoz oproti nám, co se tam nejčastěji vozí atp.? Přiznám se nikdy jsem o dráze v Číně nečetl.
11.11.2016 (14:52)
Není to zase tak dlouho, abych si něco nepamatoval. Budu psát tedy konkrétně o této lokalitě (nějaké další fotky zde již mám, když prohledáš profil). Vede tudy jednokolejná elektrifikovaná trať a na foto po pravé ruce je odbočná dieselová nákladní trať k fabrikám/dolům.
Pod drátem jelo za den asi 6 párů osobních vlaků (délka 15+ vozů) a mezitím náklady. Řekl bych, že vzhledem k jednokolejnému provozu byla trať vytížena celkem na max. Dá se říct, že co 30-45 minut jel vlak. Převažují uhláky jako na foto, ale loží do nich i kontejnery. Pak kryté vozy, co vozí uvnitř, těžko říci. Dále nárazově jezdily třeba vlaky s novými bagry nebo i nějaká vojenská technika.
Na diesel-rameni to byly taky hlavně uhláky a kryté vozy, občas nějaké nádržky. Tam byl provoz slabší, často jsem potkával Lv a odhadem tam mohly projet 3-4 páry nákladu za den. Jedno mizerné video od dieselu: https://www.youtube.com/watch?v=QGIdSBnO08U
Pod drátem jelo za den asi 6 párů osobních vlaků (délka 15+ vozů) a mezitím náklady. Řekl bych, že vzhledem k jednokolejnému provozu byla trať vytížena celkem na max. Dá se říct, že co 30-45 minut jel vlak. Převažují uhláky jako na foto, ale loží do nich i kontejnery. Pak kryté vozy, co vozí uvnitř, těžko říci. Dále nárazově jezdily třeba vlaky s novými bagry nebo i nějaká vojenská technika.
Na diesel-rameni to byly taky hlavně uhláky a kryté vozy, občas nějaké nádržky. Tam byl provoz slabší, často jsem potkával Lv a odhadem tam mohly projet 3-4 páry nákladu za den. Jedno mizerné video od dieselu: https://www.youtube.com/watch?v=QGIdSBnO08U
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko