Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
211.001 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 20.7.2008 - Autor: Chary - Pozn.: Ešus pro Litvu alias 575 - Zobrazeno: 10617x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
21.07.2008 (12:53)
nadherna fotka, nadherna hra slnka a tienov
Josef Petrák:Dostatečná kapacita? Uspořádání interiéru pro dálkovou dopravu? (víc místa pro mohy, místo pro zavazadla, pohodlnější sedadla) Stravovací služby? Nic z toho ani v EJ575 není... Krásné snění.
Tak asi takle, v EJ575 je příprava na automaty, dále si myslím,že co se týká pohodlnosti sedadel, hodnoťmě je až si to vyzkoušíme oboje, ale pokud vemu v potaz pohodlí ve 471 a 680 tak u mě JASNĚ vyhrává 471.
Tak asi takle, v EJ575 je příprava na automaty, dále si myslím,že co se týká pohodlnosti sedadel, hodnoťmě je až si to vyzkoušíme oboje, ale pokud vemu v potaz pohodlí ve 471 a 680 tak u mě JASNĚ vyhrává 471.
21.07.2008 (12:45)
Já sice nejsem žádný expert (spíš tu jen koukám na fotky) ale už před nějakým tím rokem jsem o těchto soupravách četl v "ČD pro Vás", že projekt na dálkovou verzi těchto jednotek je v podstatě hotový, jen se nikdy nerealizoval, protože peníze sežralo Pendolino. Podle článku byly naprojektovány soupravy s dostatečným počtem míst, potřebným komfortem pro delší trasy a také včetně vozů 1.třídy i jídelních ....
Josef Petrák: Asi jsme si nerozuměli - chtěl jsem poukázat na to, že se u nás vyrábějí modernější jednotky, než s obrovskou slávou ČD koupily od -už jen- italského výrobce (za cenu, která byla neúměrně navýšena snížením počtu dodaných kusů v důsledku krachu ČKD...)
21.07.2008 (12:29)
petr. Dostatečná kapacita? Uspořádání interiéru pro dálkovou dopravu? (víc místa pro mohy, místo pro zavazadla, pohodlnější sedadla) Stravovací služby? Nic z toho ani v EJ575 není... Krásné snění.
ad DJTiesto: vycházím z reálných podmínek: Železniční tratě v ČR jsou modernizovány DO max rychlosti 160km/h (nikoliv NA 160km/h) - tomuto kritériu tato jednotka vyhovuje. Ikdyž se prvotně jedná o příměstskou jednotku, tak si umím představit výkony, kdy by tyto jednotky našly uplatnění na "dálkových spojích"
ad Josef Petrák: bavím se o současné situaci - a v té máme "alespoň 7 standardních ETRek", což jak z Vašeho příspěvku vyplývá není zcela optimální výsledek...Kdyby projekt CDT680 vyšel podle původních předpokladů, tato diskuze by samozřejmě byla o něčem úplně jiném
ad Josef Petrák: bavím se o současné situaci - a v té máme "alespoň 7 standardních ETRek", což jak z Vašeho příspěvku vyplývá není zcela optimální výsledek...Kdyby projekt CDT680 vyšel podle původních předpokladů, tato diskuze by samozřejmě byla o něčem úplně jiném
21.07.2008 (12:23)
petr. By si měl nastudovat celou historii projektu CDT680. Původní Čendolíno mělo být technologicky o generaci novější, než původní ETR470. Bohužel, díky krachu ČKD a dalším špatnostem se 1mld. utopila v dluzích a za zbytek se z Italů dostalo alespoň 7 standardních ETRek, aby jsme měli vůbec něco... ale jo, dobrej OT :D aspoň se zasmějeme.
ad petr.Co to tady proboha meleš a taháš sem Pendolinu? Někdy se vážně člověk nestačí divit:O)
Litevcům můžem jen tiše závidět a dohadovat se nad politikou nakupování nových vozidel Českými drahami. Jestli třeba technologicky zastaralé jednotky Pendolino stojí za ty vynaložené peníze....třeba oproti této jednotce vidím přínos Pendolina v naklápěcí skříni...co jsem slyšel o srovnání řídících systémů ešusů a pendolina, tak vyznělo jednoznačně pro modernější ešusy. A věřím, že i cenová náročnost by mohla být nižší u tuzemského výrobce
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko