Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
211.001 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 20.7.2008 - Autor: Chary - Pozn.: Ešus pro Litvu alias 575 - Zobrazeno: 10604x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
07.12.2008 (15:34)
Super, ale které železniční společnosti by to mělo patřit?
28.07.2008 (12:10)
Pěkná fotka. Za 5*.
Josef Petrák: nevím jak se definují slovní pojmenování pro ohniska, ale tohle je asi velmi dlouhé.
Jony: víš, z fotografického hlediska je naopak ten černý les bonusem oddělujícím prostor a dodávajícím hloubku. Ale z ultrašoto pohledu je to samozřejmě mínus, to ti neberu.
HEŘMAN: kdyby nebyl sběrač v kolizi s TV, tak by to ani nejelo :-D :-D
Bazala: asi 370mm EQ. Takže JP: velmi dlouhé :-)
Všem ostatním děkuji za komentáře a body :-)
Jony: víš, z fotografického hlediska je naopak ten černý les bonusem oddělujícím prostor a dodávajícím hloubku. Ale z ultrašoto pohledu je to samozřejmě mínus, to ti neberu.
HEŘMAN: kdyby nebyl sběrač v kolizi s TV, tak by to ani nejelo :-D :-D
Bazala: asi 370mm EQ. Takže JP: velmi dlouhé :-)
Všem ostatním děkuji za komentáře a body :-)
22.07.2008 (16:40)
Pizz@man: napr. v Olomouci do 3309 aj v pracovných dňoch nastupuje opticky hodne ľudí, ale tým, že ostatné Os Zábřeh-Přerov/Přerov-Bohumín bežne jazdí 163+3×Bt, tak pri kapacite Elefanta sa to celkom stratí. V podstate kto chce, má často štvorku celú pre seba.
No ale vieme - to sú čisto predvádzacie jazdy, aby sa dalo tvrdiť, že 471 jazdí aj v Olomouckom kraji, zatiaľ čo PJ Bohumín má takto na pol dňa jednu z troch jednotiek v čudu. Pravda, cestujúci si tie spoje pochvaľujú... :)
K diaľkovej verzii: skutočne existoval návrh jednotky 675 (EMU-6 s bistro oddielom - http://www.zelpage.cz/img/cd/675.gif). V zásade se nemyslím, že by bol problém s verziou pre diaľkovú dopravu. Svoje výhody oproti klasikám by to určite malo a na rýchliky Brno-Praha, resp. Brno-Ostrava úplne ideálne...
No ale toto už nie je aktuálne, teraz existuje pripravený projekt na 671 a čaká sa, kedy si ich ČD objednajú :)
Foto:
Chary, skvelé!
No ale vieme - to sú čisto predvádzacie jazdy, aby sa dalo tvrdiť, že 471 jazdí aj v Olomouckom kraji, zatiaľ čo PJ Bohumín má takto na pol dňa jednu z troch jednotiek v čudu. Pravda, cestujúci si tie spoje pochvaľujú... :)
K diaľkovej verzii: skutočne existoval návrh jednotky 675 (EMU-6 s bistro oddielom - http://www.zelpage.cz/img/cd/675.gif). V zásade se nemyslím, že by bol problém s verziou pre diaľkovú dopravu. Svoje výhody oproti klasikám by to určite malo a na rýchliky Brno-Praha, resp. Brno-Ostrava úplne ideálne...
No ale toto už nie je aktuálne, teraz existuje pripravený projekt na 671 a čaká sa, kedy si ich ČD objednajú :)
Foto:
Chary, skvelé!
Každopádně tahle jednotka je pohledná už od začátku(díky vývoji 471) a vypadá jako moderní dotaženej vlak.První "ešusy" vypadaly jak vyžvejklá bambule.Teď už to taky jde.Zaplať pánbůůh za nové čelo a lak.eště nějak obohatit ten světlej a mdlej interiér a už se to trošku bude dát srovnat s něčim na západ od našich hranic.
Oceňuji, že je to první fotka této soupravy, ale jak píše Heřman kazí to ten sloup a ještě zajištěný lany, které zasahují do soupravy.
No máš to hezké.Koukám,že stín tě pěkně honil.Ale v tomto létě je to bohužel pravidlo.Mohl bych požádat o ohnisko? Bede to asi na dlouhé, že. Dnes již měli ešus rozebraný a s motorákem a vložákem dělali zkoušky.Pak to zkoušeli s měřičáky, ale to již není ono.A navíc, zase se zatáhlo.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko