Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
1116.233-6 | |
Informace o fotografii: - Úsek: St. Georgen am Längsee [3] - St. Veit a. d. Glan - GPS: 46°45'53.844"N, 14°23'35.424"E » - Datum: 29.10.2016 - Autor: Tomáš Kubovec - Zobrazeno: 4748x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
To Astartoth: Ano, to je známá věc. Nicméně to stále neznamená, že i při změněn normy se nemohl ten design přetvořit celý nějak jinak a elegantněji.
Zmena tvaru u Vectrona neni nejakym svehlavym designerskym vymyslem, ale prave normami na obrnenost. Zde taurus je sice designovy, ale pevny asi jako laminatka ci bobina.
Pro mě Taurus je zatím nejkrásnější lokomotiva, která byla kdy vyrobená. Při pohledu na něj mě vždy zamrzí, k jakému zprasení čistých linií designu došlo u Vectronu.
To Antony: Nebyl bych zase tak kritický. Zrovna RailJet Taurus v barvách ČD mi přijde hezčí než v barvách ÖBB. Především provedení čela je povedenější.
Ale jinak souhlasím, že Najbrt se vyznačuje nulovou kreativitou a tím nudností a neatraktivností.
To Antony: Nebyl bych zase tak kritický. Zrovna RailJet Taurus v barvách ČD mi přijde hezčí než v barvách ÖBB. Především provedení čela je povedenější.
Ale jinak souhlasím, že Najbrt se vyznačuje nulovou kreativitou a tím nudností a neatraktivností.
Jednoznačně nejkrásnější souprava co jezdí i u nás. Je až neuvěřitelné jak z tak krásného vlaku v této barvě dokáže modrá barva ČD udělat obyčejný vlak, který ani neznalec ve výsledku pak nepozná. ČD Railjet pro neznalce působí jako obyčejný rychlík a je škoda že ho jako Pendolino neudělali ve specifických barvách. Barvy Najbrt jsou na úrovni světa tak před třiceti lety, nebo dnes někde v Jižní Americe, Africe..
01.12.2017 (20:04)
Rabín: Možná by i jedna jednotka z produkce zPrastoZnova stála pod miliardu :-)
pro Rabína:
Bojím, bojím, kömunikaci by musela zajistit praporková signalizace, tedy také optika! :-)
Bojím, bojím, kömunikaci by musela zajistit praporková signalizace, tedy také optika! :-)
Astartoth: alternativně k railjetu jsme u nás mohli mít skvělou netrakční jednotku z produkce PrasZnova, vybastlenou za použití studéneckých vozů Bt z roku 1988 v čele se syslem, to vše možná upraveno pro rychlost 200 km/h. Řídicí vůz by možná komunikoval s řadou 380 a za příplatek možná i s řadami 162 a 362. A schvalovalo by se to ještě teď a mimo ČR ani náhodou.
01.12.2017 (10:13)
A...: Mohu mit prosbu? Seber se, zaregistruj se nekde, kde tyhle debilni reci budou nekoho zajimat a tam si je pis. Treba v diskuzi na novinky.cz by to docela zapadlo.
To je ta lokomotiva s kabinou, ktera se pri sebemensim naraze sroluje i s strojvedoucim, na rozdil od revolucni obrnene kabiny lokomotivy 380. Uznavam, ze k vyrobe teto odolne kabiny donutila Skodovku EU, coz je jeden z mala prinosu tohoto zlocinneho spolku.
A cely koncept sunuteho vlaku se ukaze jaho zvrhlost v okamziku, kdy dojde k srazce ridicim vozem. Namisto deformace lokotivy budou naraz pohlcovat cestujici.
A cely koncept sunuteho vlaku se ukaze jaho zvrhlost v okamziku, kdy dojde k srazce ridicim vozem. Namisto deformace lokotivy budou naraz pohlcovat cestujici.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko