Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
111.224-2 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: München-Lochhausen - Gröbenzell - GPS: 48°10'51.663"N, 11°23'59.495"E » - Datum: 16.9.2015 - Autor: MOL - Zobrazeno: 4011x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 3 - Rating od uživatelů: 4 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Já jsem viděl před dvěma lety pětivozovou S1 s 143 v čele v Bad Schandau.
Jezdil jsem S1 naposledy předminulou středu. A několikrát mezi standardními BR 182 několikrát potkal i 143 - pokaždé jinou, takže asi nešlo o mimořádnost.
07.10.2015 (9:36)
NIcKON: Pokud vím, řada 143 na drážďanské S1 (myslím že pětivozové to není, ale nevím jistě) právě kvůli potřebě vyšší dynamiky dojezdila před cca 3 lety, kdy současně začaly z Děčína do Bad Schandau jezdit Desira a cesta z Prahy do Drážďan (myšleno z Děčína regionálkou) se tak zkrátila o 30 minut. Začaly tam jezdit Taurusy řady 182, teď snad spíš řada 146, zatímco řada 143 zůstala jen na S2, která je dvouvozová a končí v Pirně, tam žádné oblouky nejsou.
Někde holt takt vyžaduje svižnější lokomotivu (třeba Taurus se třemi rozhrkanými Honneckery na RB Halle - Eisenach, jestli to ještě jezdí), jindy na zdánlivě "větší a důležitějsí" vlak stačí něco línějšího.
Ale jinak je opravdu dost tratí, kde to logiku nemá a na stejných vlacích jezdí jak 143 tak třeba 146, například extrémně sklonově náročná Höllentalbahn z Freiburgu do Seebruggu.
Někde holt takt vyžaduje svižnější lokomotivu (třeba Taurus se třemi rozhrkanými Honneckery na RB Halle - Eisenach, jestli to ještě jezdí), jindy na zdánlivě "větší a důležitějsí" vlak stačí něco línějšího.
Ale jinak je opravdu dost tratí, kde to logiku nemá a na stejných vlacích jezdí jak 143 tak třeba 146, například extrémně sklonově náročná Höllentalbahn z Freiburgu do Seebruggu.
Podle mě to není první fotka podobné soupravy, jinak bych se neptal
Co jsem viděl, tak jezdí s řidičákem. :) Dvoje jezdí jen asi když je třeba nějakou přepravit nebo z nějakého jiného důvodu. I na této fotce bych řekl že je na konci řidičák. :)
Pročpak stojedenáctky jezdívají na příměstkých vlacích v tandemu, místo ekonomičtějšího řidičáku? Trvalý výkon 3620 kW snad na pět vozů bohatě stačí, ostatně nekonečnými oblouky podél Labe tahá pětivozové soupravy jedna exvýchodoněmecká 143, která má menší výkon, maximálku i tažnou sílu. A zrovna tímhle směrem ani nejsou pořádné kopce.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko