..: Fotogalerie - detaily fotografie 111.224-2 :..
 

111.224-2


111.224-2Informace o fotografii:
 - Úsek: München-Lochhausen - Gröbenzell
 - GPS: 48°10'51.663"N, 11°23'59.495"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 16.9.2015
 - Autor: MOL  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 4009x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 3
 - Rating od uživatelů:
 4

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

07.10.2015 (20:57)  
Já jsem viděl před dvěma lety pětivozovou S1 s 143 v čele v Bad Schandau.
07.10.2015 (9:48)  
Jezdil jsem S1 naposledy předminulou středu. A několikrát mezi standardními BR 182 několikrát potkal i 143 - pokaždé jinou, takže asi nešlo o mimořádnost.
07.10.2015 (9:36)  
NIcKON: Pokud vím, řada 143 na drážďanské S1 (myslím že pětivozové to není, ale nevím jistě) právě kvůli potřebě vyšší dynamiky dojezdila před cca 3 lety, kdy současně začaly z Děčína do Bad Schandau jezdit Desira a cesta z Prahy do Drážďan (myšleno z Děčína regionálkou) se tak zkrátila o 30 minut. Začaly tam jezdit Taurusy řady 182, teď snad spíš řada 146, zatímco řada 143 zůstala jen na S2, která je dvouvozová a končí v Pirně, tam žádné oblouky nejsou.
Někde holt takt vyžaduje svižnější lokomotivu (třeba Taurus se třemi rozhrkanými Honneckery na RB Halle - Eisenach, jestli to ještě jezdí), jindy na zdánlivě "větší a důležitějsí" vlak stačí něco línějšího.
Ale jinak je opravdu dost tratí, kde to logiku nemá a na stejných vlacích jezdí jak 143 tak třeba 146, například extrémně sklonově náročná Höllentalbahn z Freiburgu do Seebruggu.
06.10.2015 (23:25)  
Podle mě to není první fotka podobné soupravy, jinak bych se neptal
06.10.2015 (18:50)  
Opravuji, mašinka i řidičák. Tak to bylo myšleno.
06.10.2015 (17:19)  
metys: Není, je tam mašina.
06.10.2015 (16:44)  
Co jsem viděl, tak jezdí s řidičákem. :) Dvoje jezdí jen asi když je třeba nějakou přepravit nebo z nějakého jiného důvodu. I na této fotce bych řekl že je na konci řidičák. :)
06.10.2015 (15:20)  
Pročpak stojedenáctky jezdívají na příměstkých vlacích v tandemu, místo ekonomičtějšího řidičáku? Trvalý výkon 3620 kW snad na pět vozů bohatě stačí, ostatně nekonečnými oblouky podél Labe tahá pětivozové soupravy jedna exvýchodoněmecká 143, která má menší výkon, maximálku i tažnou sílu. A zrovna tímhle směrem ani nejsou pořádné kopce.
06.10.2015 (17:12)  


Logiku bych za tím nehledal...
http://imgur.com/a/OpxAp

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko