Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
2620.016 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Ujëmir - Gurkat - GPS: 42°37'18.776"N, 20°40'20.367"E » - Datum: 30.5.2022 - Autor: malard - Zobrazeno: 884x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10- Málo hodnocení pro Rating uživatelů | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Dopravce Trainkos Sh.A. disponuje dvěma stroji GT22HW-2 z produkce EMD, které v Kosovu nesou označení 2620, konkrétně 2620.005 a 2620.016. Odpolední vlak IC 761 (Prishtinë – Pejë) vede druhá jmenovaná lokomotiva, která původně nesla označení JŽ 645-018, a která byla dodána v roce 1982 železničnímu podniku ŽTP Zagreb. Po rozpadu Jugoslávie zůstala lokomotiva v Chorvatsku, kde byla přeznačena na řadu HŽ 2044.010, přičemž nízké pořadové číslo dává tušit, že sloužila ve varaždinském depu. V roce 2015 byla lokomotiva odkoupena kosovskými železnicemi a přistavena na generální opravu do dílen TŽV Gredelj v Záhřebu. K předání do depa Fushë Kosovë došlo 28. března 2016.
Od provedené generální opravy najela lokomotiva přes 600 000 km, což je horní hranice pro provedení další generální opravy. V současné době je její provoz povolen díky výjimce umožňující posunout tuto hranici na 720 000 km. Rovněž všem osobním vozům vypršela 27. září 2022 platnost revize, přičemž výjimka umožnila provoz vozů prodloužit až do 25. března 2023. Na základě výše uvedeného lze předpokládat, že rok 2023 bude pro kosovské železnice značně problematický, protože se v Kosovu nenachází větší železniční dílny. Přistavení vozidel do zahraničních dílen je kvůli rekonstrukci tratí Fushë Kosovë – Mitrovicë a Fushë Kosovë – Hani i Elezit nerealizovatelné.
Od provedené generální opravy najela lokomotiva přes 600 000 km, což je horní hranice pro provedení další generální opravy. V současné době je její provoz povolen díky výjimce umožňující posunout tuto hranici na 720 000 km. Rovněž všem osobním vozům vypršela 27. září 2022 platnost revize, přičemž výjimka umožnila provoz vozů prodloužit až do 25. března 2023. Na základě výše uvedeného lze předpokládat, že rok 2023 bude pro kosovské železnice značně problematický, protože se v Kosovu nenachází větší železniční dílny. Přistavení vozidel do zahraničních dílen je kvůli rekonstrukci tratí Fushë Kosovë – Mitrovicë a Fushë Kosovë – Hani i Elezit nerealizovatelné.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko