Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
317.007 | |
![]() | Informace o fotografii: - Ort: Ostrava hlavní nádraží - GPS: 49°51'0.808"N, 18°16'2.57"E » ![]() ![]() - Datum: 20.5.1983 - Autor: PaMir - Bem.: 120 let Báňské dráhy, - Zobrazeno: 6132x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 8 |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Ano, to tenkrát byla vydařená akce. Co si vzpomínám, tak na Josefce byly tenkrát k vidění 434.11oo, 534.0301, 313.432, 317.123, 477.060, 464.202, E413.2101, T436.1505, T478.0 (LDH 125 z Dětmarovic), nějaká V60, T448.0, T679.1 a snad i ještě něco dalšího. Vlak z Josefky pokračoval do Doubravy, kde otáčel na cestu zpět.
Patrama jsem jezdil domů ze školy, v předu Berta 1141 nebo 1144, ale častěji některá Honda. Dvojité patra jezdily v odpolední špičce hned troje za sebou, ve 13:40, 14:17 a 14:40 a výjímkou nebyly i páteční 3108 (3110) o 9 Bai-jkách.
Patrama jsem jezdil domů ze školy, v předu Berta 1141 nebo 1144, ale častěji některá Honda. Dvojité patra jezdily v odpolední špičce hned troje za sebou, ve 13:40, 14:17 a 14:40 a výjímkou nebyly i páteční 3108 (3110) o 9 Bai-jkách.
A to "bez špagátu" se vztahuje na tuto půlku stanice, nebo tam roku 1983 nebyla vůbec elektrika?
25.02.2016 (21:29)
Dráty nebyly nataženy na Frýdlatském nástupišti, tehdy to byly jen dvě koleje. V době pořízení snímku je už patrná výstavba dnešního 5 nástupiště. Elektrika byla natažena až mnohem později s elektrifikací tratě do OKunčic. Tehdy se vlastně nedalo vjet ani odjet na hlavní trať od frýdlantského nástupiště, jen jako posun.
Bez zastřešení, bez troleje, to je krásný historický snímek.
Na prototypech.cz je fotka T 436.1505 zjevně přímo z této akce a se stejnou soupravou rybáků v pozadí.
25.02.2016 (16:47)
.....jo a na té patrovce byl tuším červený T 478.3121.
25.02.2016 (16:44)
To byla tenkrát dost kvalitní akce,moje jedna z prvních.Jezdilo se na Josefovu Jámu.I na té výstavě byly zajímavý mašiny související se zdejším vlečkovým provozem.Např.Akumulátorová E 413.2101 nebo T 436.1505...Díky za tu vzpomínku.
Kam až ten parní vlak jel? Tehdy bylo z Báňské dráhy v provozu ještě hodně...
Díky za super historickou a dokumentační fotku. V pozadí nad 2. vozem je vidět střecha vodárny na Přednádraží (kuželový tvar).
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied,
- Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info

informacni okenko