Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
423.0145 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Zdislava - GPS: 50°46'11.304"N, 14°52'34.481"E » - Datum: 18.9.2010 - Autor: Dan Kolář - Pozn.: To byla tenkrát sláva - Zobrazeno: 5991x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Rabín: Vídával jsem je jako malej kluk, takže přelom 60. a 70. let. Skříně omšelé, kovové části zrezlé, ale rozpadající se vraky to nebyly.
Krátké uhláky s nízkými sajtnami ve stejném nátěru stály ještě koncem 70. let v Kravařích.
Pozůstatky bývalé ATB? Netuším.
Krátké uhláky s nízkými sajtnami ve stejném nátěru stály ještě koncem 70. let v Kravařích.
Pozůstatky bývalé ATB? Netuším.
Topič : pan Jiří Matlas zde vykonal ve funci výpravčího poslední směnu, otcův bratranec.......léta dojížděl z Rynoltic na kole značky Sobi 22 přes jitravák a ty závory bylo důvěrně dovoleno malému jiříčkovi (autor tohoto komentu) několikráte stáhnout a vytáhnout...." A stlejdo jak lychle mám točit?" " No hlavně toč jestli přestaneš, tak se to zasekne a budu to muset opravit." :-) Nebyla to jediná věc která se za působení strejdy Jirky v okolí zrušila.....namátkou výpravčí v Novině (obsluhoval vjezdové návěstidlo do Křižan) trať do Cvikova (definitvní rána z milosti roku 85 nebo 86), zde přítomná Zdislava, zrušení signalisty v Křižanech ( ikdyž tamní technika moc pokrok neprodělala), zrušení signalisty v Karlově (tam ovšem nahrazeno releovkou, ovšem v zimě když začne padat ty šichty v jednom na téhle vartě....darmo mluvit)......no a teď šel strejda Jirka do důchodku a víte kde to zamknul tentokrát a opravdu již naposled?.....modří tuší správně v Rynolticích :-)I když takdy to z hlediska výpravčích nevypadá definitivně, přeci jen z Jablonného do Křižan je pořád jízdní doba dost dlouhá na to aby se rynoltice jako žst zrušily definitivnš, takže až se opraví sesuv .... :-))
Celých 100 m okolo budovy a hlavně budovu bych nechal zapsat na seznam UNESCO. Nádhrný snímek jak vlakem, tak budovou a celkovou atmosférou i celkovou kompozicí.
topič: no jestli to byly jen nějaké vraky nebo něco určitějšího... Protože zetky s paprskovými koly bych očekával spíš někdy v 70. letech, později pak spíš modré nebo zelené Gbs/Zts ex Československá pošta nebo spěšniny...
topič: můžete blíž specifikovat ty "zetky s paprskovými koly"? Pamatuji se totiž, že na pár místech sítě něco takového opravdu stálo dost dlouho - vzpomínám některou z (bývalých) stanic z Nymburka na Jičín (snad Oskořínek nebo Bartoušov?), kde něco takového bylo ještě někdy začátkem 90. let. Snad to byly pozůstatky nějakého sanitně-záchranného vlaku...
Zlámalík: Já bych řekl, že se pleteš. Z pohledu fotografa byla jedna kolej vlevo od té, co je na ní vlak, blíž k budově byla jen jedna odbočná kolej. Na té koleji vlevo od vlaku stála leta letoucí dlouhá řada odstavených vozů, převážně staré zetky bez brzdy a s loukoťovými koly. Rynoltické zhlaví bylo až za přejezdem a řada vozů tak byla rozdělena silnicí. Kolej byla obsazena od námezníku rynoltického zhlaví po polní cestu, která přecházela přes koleje kousek od křižanského zhlaví.
29.01.2014 (12:01)
Zkuste se projet po trati 081 do zastávky Kytlice. Hned u zastávky je domov plný takových nádražáků s plácačkama. Zejména v létě tam pískaj a mávaj v hojném počtu.
Pověst praví, že v Kytlicích se vlaky nevypravovaly píšťalkou ale jen výpravkou. Dnes už je tam nevypravuje nikdo...
Pověst praví, že v Kytlicích se vlaky nevypravovaly píšťalkou ale jen výpravkou. Dnes už je tam nevypravuje nikdo...
Nechic: ...že ten kluk drží plácačku... Myslíš plácačku na mouchy ? Pro pořádek, ten vzpomenutý předmět se nazývá výpravka :)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko