Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
310.0134 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Turnov - Turnov město - Datum: 22.7.2006 - Autor: Vladimír Musil - Pozn.: Zvláštní parní vlak do Rovenska - Zobrazeno: 6199x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 7- Vaše hodnocení: 4* | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Taky můj názor, že ani ty slečny nejsou k zahození. Ale mašinka je mašinka.
01.03.2007 (16:22)
Asi budu považován za kacíře, ale v tomto případě bych radši větší slečny a menší lokomotivu:-). A to mám parní mašinky hodně rád...:-)
01.03.2007 (6:50)
čau kluci je to pěkná fotka a jak se bavíte že z mašinz nejde kouř tak je to proto že za chvily je zastávka a před mostem to rozjede a potom už to nechá dojet
No řikám, že tohle jsem na živo nedělal - ale spíš jde o tu terminologii, neřek bych že jsem zase tak mimo mísu ... Ale abych za tebou o tolik nezaostával, tak mám v plánu stát se členem muzea výtopna Jaroměř a mým cílem je naučit se na páře a pak mužeme poreferovat na dané úrovni :)
mRKEF: Doporučil bych příště naslouchat pozorněji, abys pak tady neuváděl ostatní v omyl šířenými bludy. Kafemlejnek jede evidentně výběhem, ale to neznamená, že by neměl být vidět žádný kouř. Tato mašinka: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/310059.jpg
jede také výběhem, tedy bez páry a hle, jaký rozdíl v množství kouře.
Uzavřel bych tedy tuto plodnou diskusi tím, že množství kouře hulícího se z komína lokomotivy jedoucí výběhem, tedy bez páry v šoupátkové komoře či válcích (něco jako volnoběh u auta) není v nijaké závislosti na vyložení rozvodu či míře otevření regulátoru. Závisí jen na tom, zda je na roštu méně či více nespáleného paliva. Stejně jako v obyčejných kamnech či při táboráku. Když víc přiložíš, víc to hulí. U lokomotivy může dmychavka (zařízení vyvozující umělý tah) napomoci tomu, že při jejím otevření se kouř líně neplazí kolem kotle, ale proudí z komína alespoň trochu zpříma. A upřímně řečeno, fotit páru bez kouře při traťovém výkonu není to pravé ořechové. Působí to nějak nepřirozeně. :-)
PS: Vyložení rozvodu ovlivňuje stupeň plnění parních válců, regulátor reguluje tlak páry přiváděné do šoupátkové komory.
jede také výběhem, tedy bez páry a hle, jaký rozdíl v množství kouře.
Uzavřel bych tedy tuto plodnou diskusi tím, že množství kouře hulícího se z komína lokomotivy jedoucí výběhem, tedy bez páry v šoupátkové komoře či válcích (něco jako volnoběh u auta) není v nijaké závislosti na vyložení rozvodu či míře otevření regulátoru. Závisí jen na tom, zda je na roštu méně či více nespáleného paliva. Stejně jako v obyčejných kamnech či při táboráku. Když víc přiložíš, víc to hulí. U lokomotivy může dmychavka (zařízení vyvozující umělý tah) napomoci tomu, že při jejím otevření se kouř líně neplazí kolem kotle, ale proudí z komína alespoň trochu zpříma. A upřímně řečeno, fotit páru bez kouře při traťovém výkonu není to pravé ořechové. Působí to nějak nepřirozeně. :-)
PS: Vyložení rozvodu ovlivňuje stupeň plnění parních válců, regulátor reguluje tlak páry přiváděné do šoupátkové komory.
re topič: jsem přesvědčen,že si jí obsluhoval naprosto správně a proto jezdila ke spokojenosti všech u ČSD.Mě když vypli proud tak jsem si mohl tak akorát otevřít noviny.
pěkná fotka , protože slečny jdou stejnou nohou a koukaj na stejný místo , že by na lampu?
Já si myslim, že to prakticky záleží na obojim - když budeš mít regulátor na 0% tak nic plnit nebudeš - a vyložením rozvodu, pokud jsem dobře pochopil rozvod, se mění doba otevření šoupátek a tím odpovídající množství páry jdoucí do válce - jestli jsi si nevšim tak jsem psal, že na řízení páry jsem mladej a jsem čistě teoretik - tak proč se tak hloupě ptáš a radši mě nepoučíš o pravdě tvé
bazala68: Já měl do dnešního večera za to, že plnění válců závisí na vyložení rozvodu, ale asi jsem kdysi špatně poslouchal a parní lokomotivu jsem tudíž obsluhoval zcela chybně. Ale kupodivu se mi rozjela i dojela kam bylo třeba. No, pořád se člověk učí.
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- akreditovaný fotograf alebo člen ŽP, - správca galérie alebo admin ŽP
Pridať komentár
Prihlásenie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správcovia - otázky a odpovede
Info
informacni okenko