..: Photo Gallery - Photo details 310.0134 :..
 

310.0134


310.0134Informace o fotografii:
 - Section: Turnov - Turnov město
 - Datum: 22.7.2006
 - By: Vladimír Musil  Send mail
 - Comm.: Zvláštní parní vlak do
Rovenska
 - Zobrazeno: 5903x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 7
 - Rating od uživatelů:
 7
 - Vaše hodnocení: 4*

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
26.09.2009 (22:37)  
Taky můj názor, že ani ty slečny nejsou k zahození. Ale mašinka je mašinka.
01.03.2007 (16:22)  
Asi budu považován za kacíře, ale v tomto případě bych radši větší slečny a menší lokomotivu:-). A to mám parní mašinky hodně rád...:-)
01.03.2007 (15:32)  
Paráda: slečny, chlapi mají oči jen pro lokomotivu... za 4.
01.03.2007 (6:50)  
čau kluci je to pěkná fotka a jak se bavíte že z mašinz nejde kouř tak je to proto že za chvily je zastávka a před mostem to rozjede a potom už to nechá dojet
28.02.2007 (23:55)  
No řikám, že tohle jsem na živo nedělal - ale spíš jde o tu terminologii, neřek bych že jsem zase tak mimo mísu ... Ale abych za tebou o tolik nezaostával, tak mám v plánu stát se členem muzea výtopna Jaroměř a mým cílem je naučit se na páře a pak mužeme poreferovat na dané úrovni :)
28.02.2007 (23:39)  
mRKEF: Doporučil bych příště naslouchat pozorněji, abys pak tady neuváděl ostatní v omyl šířenými bludy. Kafemlejnek jede evidentně výběhem, ale to neznamená, že by neměl být vidět žádný kouř. Tato mašinka: http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/310059.jpg
jede také výběhem, tedy bez páry a hle, jaký rozdíl v množství kouře.
Uzavřel bych tedy tuto plodnou diskusi tím, že množství kouře hulícího se z komína lokomotivy jedoucí výběhem, tedy bez páry v šoupátkové komoře či válcích (něco jako volnoběh u auta) není v nijaké závislosti na vyložení rozvodu či míře otevření regulátoru. Závisí jen na tom, zda je na roštu méně či více nespáleného paliva. Stejně jako v obyčejných kamnech či při táboráku. Když víc přiložíš, víc to hulí. U lokomotivy může dmychavka (zařízení vyvozující umělý tah) napomoci tomu, že při jejím otevření se kouř líně neplazí kolem kotle, ale proudí z komína alespoň trochu zpříma. A upřímně řečeno, fotit páru bez kouře při traťovém výkonu není to pravé ořechové. Působí to nějak nepřirozeně. :-)
PS: Vyložení rozvodu ovlivňuje stupeň plnění parních válců, regulátor reguluje tlak páry přiváděné do šoupátkové komory.
28.02.2007 (23:06)  
re topič: jsem přesvědčen,že si jí obsluhoval naprosto správně a proto jezdila ke spokojenosti všech u ČSD.Mě když vypli proud tak jsem si mohl tak akorát otevřít noviny.
Registered user jenik  mail  
Number of user's comments257 »fotek 0
28.02.2007 (23:04)  
pěkná fotka , protože slečny jdou stejnou nohou a koukaj na stejný místo , že by na lampu?
28.02.2007 (22:51)  
Já si myslim, že to prakticky záleží na obojim - když budeš mít regulátor na 0% tak nic plnit nebudeš - a vyložením rozvodu, pokud jsem dobře pochopil rozvod, se mění doba otevření šoupátek a tím odpovídající množství páry jdoucí do válce - jestli jsi si nevšim tak jsem psal, že na řízení páry jsem mladej a jsem čistě teoretik - tak proč se tak hloupě ptáš a radši mě nepoučíš o pravdě tvé
28.02.2007 (22:43)  
bazala68: Já měl do dnešního večera za to, že plnění válců závisí na vyložení rozvodu, ale asi jsem kdysi špatně poslouchal a parní lokomotivu jsem tudíž obsluhoval zcela chybně. Ale kupodivu se mi rozjela i dojela kam bylo třeba. No, pořád se člověk učí.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko