Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
1216.511 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Wolfsbergkogel - Breitenstein (Krausel-Klause viadukt) - Datum: 31.6.2010 - Autor: Tomáš Kubovec - Zobrazeno: 18094x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Kdo to nafotí teď? Tak dlouho si z toho všichni dělají srandu, až to někdo vzal vážně. :-D
(pro dokumentační účely v diskuzi přikládám link na samotnou událost: http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/5061-Spirit-of-Brno-prvni-Taurus-v-barvach-Ceskych-drah/)
(pro dokumentační účely v diskuzi přikládám link na samotnou událost: http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/5061-Spirit-of-Brno-prvni-Taurus-v-barvach-Ceskych-drah/)
01.04.2010 (11:31)
Pěkné, ale je to řada 1116...
JAKUB: V podstatě libovolný bitmapový editor, který umí pracovat s vrstvami. Tohle totiž není "o programu" ale "o rukách". Nesmíš si ale představovat, že člověk třeba jen klikne na lokomotivu a pak na ikonku "přebarvit". Když chceš takovou úpravu udělat pečlivě, tak to jsou hodiny práce, kdy štětečkem dotahuješ okraje karoserie a modeluješ barevné přechody.
Fabi: Zkusil jsem stejně upravit i to eso, mám dojem, že to vypadá o dost líp a přitom je to v podstatě poměrně malá úprava: http://balustrada.cz/barvy_cd_souprava2.jpg
Fabi: Nezachrání, ale znát to je. Ovšem to, že ten nátěr je i tak podivný je pravda. Tohle by mělo být rozhodně řešeno individuálně podle typu stroje. Na 151 ten klín (udělaný až do kraje) celkem ladí s tvarem karoserie, na esu vypadá divně tak jako tak, protože s tvarem karoserie nekoresponduje. Mimochodem, malý pokus: http://balustrada.cz/151-001_v_designu_najbrt.jpg splácaný za pět minut v Gimpu.
31.12.2009 (20:25)
Doplnění - jedná se o NEx Malmö - Koper ..., lokomotiva je ve stavu DHKV ČD Lužná u Rakovníka ... , které tímto způsobem vydělává na opravy historických kolejových vozidel.
V jednání je vedení podobného vlaku do Villa San Giovanni a Marseille.
V jednání je vedení podobného vlaku do Villa San Giovanni a Marseille.
Sandik: No, ono se o té bílé obecně tvrdí, že je šedá (i když mně tak moc nepřipadá...). A co se týče sklonu klínů - stejný jako je na vizualizaci ho mělo třeba i první eso (viz http://www.zelpage.cz/news_n/barvy_cd_souprava.jpg), ale pak se přešlo na mírnější - zřejmě, aby to víc odpovídalo tvarům skříně. Proč se u banánu nevrátil původní sklon, čert ví :-)
I když imho tenhle nátěr takový nebo makový sklon klínů prostě nezachrání...
I když imho tenhle nátěr takový nebo makový sklon klínů prostě nezachrání...
Mimochodem, teď jsem si všiml jedné "drobnosti". Najbrt na svých návrzích nemá bílou, ale světle šedou barvu a to je dost obrovský rozdíl. Stačí porovnat tyhle dva obrázky: http://www.zelpage.cz/news_n/151-001_v_designu_najbrt.jpg (vizualizace) http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/151847.jpg (výsledné provedení) Sklon klínu je na vizualizaci také zcela odlišný (a vypadá to daleko lépe). Ty posuny jsou tak markantní, že být Nabrtem, tak si na ČD stěžuju, že komolí moje barevné řešení a dělají z něj podivný paskvil...
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko